MULTI Call of Duty: Black Ops

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tullut muutama tunti taas pelailtua, yllätävän kauan tuota jaksoi taas pelata kun otti haulikon aseluokaksi, nyt menossa jo lvl 34 ja aloitin haulikolla pelaamisen kun olin joko lvl 49 tai 50 :D
Olen ainoastaan pelannut eri haulikoilla ja pistooleilla olen myös napsinut muutamia kohteita kauempaa, yhtään laukausta en ole muilla aseilla ampunut. Parhaat perkit tuohon on mielestäni lightweight, steadyaim ja maraton, kaikkissa on lisäksi pro tällähetkellä, nopeus on kyllä valttia tuossa aseluokassa. Kokeilin myös muita perkkejä jonkin aikaa mutta nuo ovat itselleni ainakin parhaat. HCta en ole vielä tuolla haulikko luokalla kokeillut, mutta veikkaan että siinä se olisi huomattavasti vaikeampaa, jos sitte ensi prestige menisi taas HCta pelatessa :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Silu Spassissa ei vaikuta oikeasti rangeen, eli suosittelen sitä, ainakaan vielä ei ole patchia siihen tullut, itse vedän perkeillä ghost/lightweight, sleight of hand ja marathon.

Zone-sarja -42%
Itse en oikein spassista tykkää kun se ampuu niin tiheään ja se menee omalta osalta semmoseksi säheltämiseksi silloin, olympialla pelannut ensimmäiset levelit sen jälkeen tuolla pumppuhaulikoaa (en muista nimeä nyt). Itse tykkään paremmin steadyaimista kuin sleight of handista, on mielestäni niin hankalaa laittaa se tähtäin päälle kun kohde pörrää siinä parin metrin päässä, paljon helpompi ampua lonkalta.

Vähän offtopic mutta :D Tilasin viime viikolla farming simulator 2011 (pitäisi tulla huomenna postissa) että saisin vähän vaihtelua pelaamiseen kun black ops alko tökkiä, mutta nyt kun tuo haulikolla pelaaminen on tuonnut uutta innostusta tuohon peliin niin taitaa tuo traktorilla ajeleminen jäädä vähän vähemmälle :D

Nyt on Ghost, Sleikkari ja Hakkeri on Pro. Tästä voi alkaa ultimaattinen prestigen metsästys nyyppätrimmerillä (eli AK-74u gripillä) :dance:

[P] oli ainakin MW2:ssa :) Vois laittaa.

lumi-ukko on siis nikki, pleikalla, jos haluatte lisätä. olen kyllä ihan paska pelaamaan, että sillä varauksella... ;) mutta niinkuin tosielämässäkin, voitan helposti puolta pienemmän, jos pääsen hyökkäämään selkäpuolelta.... kättä pidemmän kanssa... ;)

Steam peleistä

Anteeksi nyt kun uuden ketjun perustin, mutta en mistään löytänyt vastausta, että voiko esimerkiksi omalle koneelleni asennetun Call Of Duty: Black Opsin asentaa jollekin toiselle tietokoneelle, kun kirjaudun toisella koneella steamiini, niin siihen tulee peli luettelossa että "Asenna", kyseisen pelin kohdalla. Ja asentaa siis niin, että voin sitä vielä omalla koneellani pelata? :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Teinpä just montagen. Kaikki pätkät omia.

Hienoja kaatoja :) mikäs prestige tuo leijona on?
Olis kiva isekkin tuommoinen video väsätä, mutta kun ei ole harmainta aavistusta miten tuommoista tehdään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hienoja kaatoja :) mikäs prestige tuo leijona on?
Olis kiva isekkin tuommoinen video väsätä, mutta kun ei ole harmainta aavistusta miten tuommoista tehdään.

Leijona on prestige 13, mut ite oon prestige 10. Kohdassa 1:22 näkyvä on joku hevonen eli 9 prestige. Eipä oo kovin vaikee tehdä. Theater modella vaa filmailee alle 30 sekunnin pätkiä ja pistää nettiin, josta voi ladata omalle koneelle ja editoida.

Onko tuo konsolilla pelattu? Käsittämättömiä idiootteja noi vihut :D Aika rauhassa saa raiskata menemään näköjään, tosin toki taitokin tuosta läpi paistaa :)

Onko tuo konsolilla pelattu? Käsittämättömiä idiootteja noi vihut :D Aika rauhassa saa raiskata menemään näköjään, tosin toki taitokin tuosta läpi paistaa :)

Kyllähän tuolta välillä löytyy niin huonoa jengiä pelaamasta, että jopa meikäläinenkin pärjää. Ihan mielenkiinnosta, vetääkö Abuse ihan tateilla menemään?

Mites jengien perkit? Mitkä kombot käytössä mihinkin tarkoitukseen?

Itsellä tulee enimmäkseen pelattua TDM ja Domination, joten komboina joko flak jacket+warlord+marathon(rifle) tai ghost+sleight of hand+hacker(smg). Ei ehkä järkevimmät kombot, mutta passaa omaan pelityyliin.

Mielelläni kuulisin muidenkin setit ja käyttötarkoitukset.

Kyllähän tuolta välillä löytyy niin huonoa jengiä pelaamasta, että jopa meikäläinenkin pärjää. Ihan mielenkiinnosta, vetääkö Abuse ihan tateilla menemään?

Mites jengien perkit? Mitkä kombot käytössä mihinkin tarkoitukseen?

Itsellä tulee enimmäkseen pelattua TDM ja Domination, joten komboina joko flak jacket+warlord+marathon(rifle) tai ghost+sleight of hand+hacker(smg). Ei ehkä järkevimmät kombot, mutta passaa omaan pelityyliin. Mielelläni kuulisin muidenkin setit ja käyttötarkoitukset.

Kun pelasin vielä smgllä niin aika vakio perkit oli ghots + sleight of hand + ninja (silloin tosin pelasin enimmäkseen HC pelimuotoja). Nyt kun pelaan haulikolla niin käytän: lightweight + steady aim + maraton, nopeus on mielestäni valttia kun pelaa haulikolla, lisäksi on helpompi ampua lonkalta kun kohde on lähellä, silloin tuo steady aim on hyvä olla.

Itse olen pitkään miettinyt että minkä ihmeen takia jotkut käyttää warlordia? mielestäni melkein yhtä turha perkki kun tuo kaasunaamari :) kun tuohon kakkos perkkiin löytyisi niin paljon parempiakin perkkejä.

Riippuu tosi paljo pelityylistä ja pelimoodista. Kyllähän kaasunaamarista on hyötyä esim. Demolitionissa + kaasunaamari pro antaa immuniteetin napalm strikeä vastaan :)

Itellä on kuitenki moodista riippumatta aina nopea jantteri. Joku smg tai ak-47, lightweight, sleight of hand/hardened ja ninja/marathon. Ite oon varsin liikkuvaa sorttia enkä IKINÄ cämppää missään (ja siks mua vituttaakin yli kaiken kaikki stanan kämpperit :D) niin en tykkää käyttää LMG:tä tai snipuja.

Ite voisin tiedustella että mimmosia statseja porukoilla on? Ihan yleensä Win / Loose ja Kill / Death + mitä vaan ikinä haluaa kaivaa esille. Ite pelaan pääasiassa CTF, Domination ja Demolition ja noissa pelaan tottakai aina sitä objectiveä joten tahtoo K/D ratio pyöriä siinä vähän positiivisen puolella (1.2 tms.) koska noissa peleissä ei tapoilla/kuolemilla ole juuri merkitystä. Win / Loose oli myös aavistuksen plussalla.

Siitä hoksaa tosiaan jengin yleisen huonon tason että mä oon pelannu reilu 500 matsia joista 400 matsia oon ollu vähintää top3 ja vajaa 200 ykkönen pisteissä :) Enkä mä oo tosiaan mikään pro.

Mainittakoon vielä että pelaan vain ja ainoastaan HC:ta.

Saako tässä pelissä Suomen lippua siihen titleen vai mikä se tässä pelissä nyt nimeltään on. Ei ainakaan vielä saanut avattua että saako Prestigenä vai onko ollenkaan?

Ps3:lla pelaan ja ihan taiteilla laittelen menemään (sensitivy 8). Eivät ole tuoneet quickscpea takaisin, sniputtaminen on ärsyttävän vaikeaa eikä juuri ikinä kannattavaa. Käytän snaipperia hyvin harvoin ja vain silloin kun on tylsää. Jos haluaa oikeasti pärjätä tässä pelissä niin suosittelen jotain assault rifleä tai smg:tä. Itsellänikään ei maltti riitä pelaamaan lmg:llä koska rushin vaan koko ajan; liian hidas ase. K/D ratio on tällä hetkellä 2.30 (nousee koko ajan), Win/Loss jotain 1.4 (pelaan aina yksin, en partyssa). TDM:ää pelaan, koska se on eniten "aivot narikkaan"-tyyppinen pelimuoto. Sillo ku jaksaa ajatella ni pelaan SnD (toisaalta rushin siinä aivan yhtä pahasti). Paras yksittäinen K/D ratio: 45.00, kill streak: 22 (vaikea saada korkeempaa ku pelaa vaa TDM), pisin voittoputki: 56. Omasta antikämppäämis pelityylistä kertoo parhaiten TDM score/minute, joka keskimäärin mulla tällä hetkellä on jotain 370-420. Parhaimmillani pystyin pitämään 570, tuolloin olin rankissä 80:nes :rolleyes:. SnD:ssä score/minute on normaalisti jotain 550-650. Parhaimmillaan oli 870 ja rank 268.

Käytän lähes kaikissa classeissa sleight of handia ja hackeria (nopeaa äksöniä, enkä tykkää kuolla claymoreen). Hacker on muutenki tosi hyvä perkki siinä mielessä, että pystyy ennustamaan missä suunnassa vihut on. Ekana perkkinä on smg:illä lightweight, assault rifleillä hardline, ghost tai flak jacket. Omasta mielestä parhaat aseet ja parhaat attachmentit niihin (ei järjestyksessä): Ak74u - rapid fire, Ak47 - dual mag/suppressor, Famas - dual mag/extended mag, AUG - dual mag, Galil - suppressor. Kakkosaseena yleensä python ja speed reloader. Semtex, concussion, claymore.

Killstreakinä pidän UAV, Blackbird, Chopper gunner tai UAV, Chopper gunner, attack dogs. Vihaan RC-XD:tä yli kaiken. Ei, itse asiassa vihaan second chancea vielä enemmän. Aivan turha ja halpamainen perkki omasta mielestä. Puukottaminen pelissä on aivan perseestä. Vois poistaa puukon koko pelistä. Käsittämättömiä viiden metrin loikkia jostain kulman takaa. Paniikissa vaa painaa puukotusta ja voittaa. Siks pelaan tacticalilla.

Vihaan prestigaamista, mutta haluan kultaset aseet. Nykyään mulla on siinä weekly leaderbordsissa K/D 3.2-4.2, mut aina ku meen uudelle prestigelle ni se tippuu sinne 2.9-3.3. Vituttaa.

Titleen ei saa suomenlippua, mutta voihan sellasen taiteilla siihen emblemiin ;).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom