Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Galil äänenvaimentimella. Perkkeihi Ghost, Sleight of hand ja Hacker. Ylivoimaa. :whip:
Galil äänenvaimentimella. Perkkeihi Ghost, Sleight of hand ja Hacker. Ylivoimaa. :whip:
Kohta on 15lvl prestige 50lvl ja alkaa olemaan kaikki perkit pro:na. Eli ts. kohta pääsee pelaamaan
Jokos täällä innokkaimmat (ps3)nörtit on tilaillut uutta map-packia? Eilen julkastiin, boxille tais tulla jo kuukaus sit.
siis voi jumalauta että mie vihaan tuota second chance -perkkiä. aina sirpaloituu aivan täysillä kun on liputtamassa, ja ampuu jonkun noobituubeilijan oman lipun viereen ja se paukauttaa yhen second chance -kudin summamutikassa mua reiteen ja kuolen vaikka oon ampunu sitä singolla naamaan ensin
huutoraivarit on varmat joka kerta.
Itse hakkaillut tätä myös tovin PS3:lla, pitäisi varmaan vähän kokeilla näitä täällä mainittuja aseistuksiakin. Tällä hetkellä taidan olla lvl 40.
Aikoinaan tuli PC:llä pelailtua varmaan viitisen vuotta putkeen kaikenlaista, mitä vaan sillä hetkellä kone pyöritti, qwdm, qwtf, aq2, cs, dod, ra3, jne. joten hiiri pysyi ihan hyvin kädessä. Pelata ei voinut ilman kuulokkeita, eikä tietenkään ilman, että verkko- ja grafiikka-asetukset optimoituna tappiin asti. Nyt pelaillaan sitten langattomalla ohjaimella huolettomassa takakenossa, eikä todellakaan kuulla, kun ne runkkarit kiertää sun selustaan. Päähän ottaa myös, kun en voi valita palvelinta ja mistään en näe pingiä/packet lossia.
On nimittäin melko nöyrää hommaa ruveta heiluttelemaan tatteja freshmanina, kun ei voi edes näppäimistöllä kirjoittaa sille "Stiffler-95":lle, miten sen äiti on huora, kun ko. herrasmies tappaa mut viidennen kerran peräkkäin etupuolelta puukottaen.
Meinasi eilen lentää ohjain kirosanojen saattelemana seinään, kun sain ensimmäistä(!) kertaa 9 tapon streakin ja Chopper gunneriksi. Voi sitä autuutta, paitsi että ensimmäisen kolmen sekunnin jälkeen pärähtää ruutuun MIGRATING HOSTS ja koko homma jää kesken. Sitä katsellaan hetki, sitten ihme lagailun jälkeen taas pärskimään taivaalta muutamaksi sekunniksi, kunnes taas MIGRATING HOSTS ruudulle. Sitten taas jotain ihme lagailua ja sai taas muutaman sekunnin ammuskella, kunnes killstreakin aika loppui kesken. Kymmeniä kertoja olin itse ollut muurahaisena kuolemassa ja voi että tätä hetkeä oli odotettu.
Käyttääköhän tuossa moni sankari hiirtä ja näppistä ohjailuun? Olen nähnyt pari videota youtubesta, joissa tuo näyttäisi skulaavan ja pelatessa huomannut sattumalta paria sankaria seuratessa, että henkilö tähtäilee ja liikkuu melkoisen paljon sulavammin kuin "perinteisellä" ohjaimella.
edit: tää oma kitinä vaikuttaa siltä, että pitäisi vissiin ruveta pelaamaan PC:llä. :D