MULTI Call of Duty: Black Ops

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onkos kellään tietoa alkoiko tänään taas double exp weekend? ja samalla nuketown 24/7?? itse en ole päässyt vielä kokeilemaan..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Galil äänenvaimentimella. Perkkeihi Ghost, Sleight of hand ja Hacker. Ylivoimaa. :whip:

Sama! :)

Nyt 2 prestigeä, kyllähän tämä alkaa jo sujua. Hullua vaan kattoa kun jotkut välillä takoo tyyliin 72 tappoa ja 3 kuolemaa. En osta mappipakettia ainakaan vielä, ei innosta, nää alkuperäset on hyviä ja riittää mulle enempi kun hyvin. Lupaan olla hyvä sittenkun on kultanen galil kätösissä :)

Galil äänenvaimentimella. Perkkeihi Ghost, Sleight of hand ja Hacker. Ylivoimaa. :whip:

Näihinkin vähän kyllästyy, oma setti alkaa olemaan perkkien osalta Flack Jacket, Sleikkari ja 2nd chance (python ACOG sight).
Kaikki pro:na luonnollisesti.

Noilla pystyy esim. demolitionissa ja S&D:ssä asentelee pommeja rauhassa, kun kranut ei vahingoita.
Samoin saa mahtavat noob kiksit kun second chancella paukuttaa jengiä vielä kanveesiin ja tuo Python acog sightillä on oikein muikea ase siihen.

siis voi jumalauta että mie vihaan tuota second chance -perkkiä. aina sirpaloituu aivan täysillä kun on liputtamassa, ja ampuu jonkun noobituubeilijan oman lipun viereen ja se paukauttaa yhen second chance -kudin summamutikassa mua reiteen ja kuolen vaikka oon ampunu sitä singolla naamaan ensin :)

huutoraivarit on varmat joka kerta.

Juju onki siinä että mullon akka joka menee viimestään 20:00 nukkumaan ja mitäpä muutakaa sitä iltasella värkkää ku nököttää täsä koneen äärellä kun kaikki TV:n katsomisesta lähtien on liian äänekästä :)

Jokos täällä innokkaimmat (ps3)nörtit on tilaillut uutta map-packia? Eilen julkastiin, boxille tais tulla jo kuukaus sit.

Uudet mapit hankittiin heti ekana päivänä ja niitä on tahkottu siitä lähtien. Kerrankin voi sanoa että todella hyvät ja onnistuneet mapit, useinhan nuo tuntuu olevan suht nopeesti huitastuja dollarikuvat silmillä - meiningillä.

6. prestige menossa täällä. Vielä jaksaa puurtaa. Enfield ja AK47 lempiaseet. Reddotilla. Perkkeinä: Lightweight, Sleight of Hand, Hacker.

Zone-sarja -42%
osaako joku sanoo miten saa fragfx:än toimimaan ps3 olisi kiva? siis nyt tarkoitan näppäimiä.. esim kun tähtää nii ei ala ekana heittää pommeja ja kun pommit loppunu niin sitten vasta tähtää.. thx

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
siis voi jumalauta että mie vihaan tuota second chance -perkkiä. aina sirpaloituu aivan täysillä kun on liputtamassa, ja ampuu jonkun noobituubeilijan oman lipun viereen ja se paukauttaa yhen second chance -kudin summamutikassa mua reiteen ja kuolen vaikka oon ampunu sitä singolla naamaan ensin :)

huutoraivarit on varmat joka kerta.

Jep second chance pistää kyllä tilttaamaan ja urakalla, kuteja pitää aina lippaallinen tuhlata kun ei kaveri tahdo kuolla sitte millään :jahas:

Tänään pääsee sitte ekaa kertaa kokeilemaan black opsia ps3:lla. Saa nähä kauanko menee että oppii nuo kontrollit, en ole kuin joskus vähän jotain peliä kokeillut pleikkarilla, siis fps pelejä. En tuota yksinpeliä meinaa edes harkita, sillä ostin tämän vain ja ainoastaan nettipelaamisen takia :)
Tietokoneella tuli kyllä tätä peliä satoja tunteja pelattua :) saa nähdä jääkö tähän pleikkariversiionkin koukkuun :D

Tuo uusi zombiekenttä on muuten aika pirun hyvä! Haastettakin löytyy edellisiin verrattuna ihan mukavasti.

Eilen pääsin vasta alottamaan black opsin. Alussa todella vaikeaa noitten tattien kans liikkuminen, puhumattakaan siitä että osuisin johonkin...
Nyt kuitenki takana 16 leveliä, ja aika harvinaista on että jään statseissa pakkasen puolelle. Vielä ollaan todella kaukana niistä skooreista mitä joskus vedin pc:llä pelatessani, mutta kyllä veikkaan että täältä noustaan kun vaan tottuu enemmän ja enemmän tuohon ohjaamiseen. Pelitaktiikkani/pelityyli on kuitenkin sama kuin mitä oli pc:llä pelatessani, eli smg:llä juoksen ja rynnin lähelle, mitään istumista en harrasta.

Jokatapauksessa todella kiva taas pelata tätä peliä, vaikka taidot onkin vielä vähän ruosteessa :)

Itse hakkaillut tätä myös tovin PS3:lla, pitäisi varmaan vähän kokeilla näitä täällä mainittuja aseistuksiakin. Tällä hetkellä taidan olla lvl 40.

Aikoinaan tuli PC:llä pelailtua varmaan viitisen vuotta putkeen kaikenlaista, mitä vaan sillä hetkellä kone pyöritti, qwdm, qwtf, aq2, cs, dod, ra3, jne. joten hiiri pysyi ihan hyvin kädessä. Pelata ei voinut ilman kuulokkeita, eikä tietenkään ilman, että verkko- ja grafiikka-asetukset optimoituna tappiin asti. Nyt pelaillaan sitten langattomalla ohjaimella huolettomassa takakenossa, eikä todellakaan kuulla, kun ne runkkarit kiertää sun selustaan. Päähän ottaa myös, kun en voi valita palvelinta ja mistään en näe pingiä/packet lossia.

On nimittäin melko nöyrää hommaa ruveta heiluttelemaan tatteja freshmanina, kun ei voi edes näppäimistöllä kirjoittaa sille "Stiffler-95":lle, miten sen äiti on huora, kun ko. herrasmies tappaa mut viidennen kerran peräkkäin etupuolelta puukottaen.

Meinasi eilen lentää ohjain kirosanojen saattelemana seinään, kun sain ensimmäistä(!) kertaa 9 tapon streakin ja Chopper gunneriksi. Voi sitä autuutta, paitsi että ensimmäisen kolmen sekunnin jälkeen pärähtää ruutuun MIGRATING HOSTS ja koko homma jää kesken. Sitä katsellaan hetki, sitten ihme lagailun jälkeen taas pärskimään taivaalta muutamaksi sekunniksi, kunnes taas MIGRATING HOSTS ruudulle. Sitten taas jotain ihme lagailua ja sai taas muutaman sekunnin ammuskella, kunnes killstreakin aika loppui kesken. Kymmeniä kertoja olin itse ollut muurahaisena kuolemassa ja voi että tätä hetkeä oli odotettu.

Käyttääköhän tuossa moni sankari hiirtä ja näppistä ohjailuun? Olen nähnyt pari videota youtubesta, joissa tuo näyttäisi skulaavan ja pelatessa huomannut sattumalta paria sankaria seuratessa, että henkilö tähtäilee ja liikkuu melkoisen paljon sulavammin kuin "perinteisellä" ohjaimella.

edit: tää oma kitinä vaikuttaa siltä, että pitäisi vissiin ruveta pelaamaan PC:llä. :D

Kyllähän noita hiiri/näppis tyyppejä taitaa jokunen olla mut väitän silti että kun saat sen oikeen touchin padiin ni yhtäläillä osut sillä! Itekki alotin joskus padilla niin että sensitivity oli muistaakseni 2-3 ja tällä hetkellä liikutaan 7-9 eli kääntyy kyllä padilla yhtä nopeesti (ja tarkasti ;D) ku hiirellä. BTW Kuulokkeet antaa kyllä BO:ssaki hullun edun! Koukuttava peli kyllä.. itellä 15 prestige lvl 50 ja pelitunteja 347 takana :D

Itse hakkaillut tätä myös tovin PS3:lla, pitäisi varmaan vähän kokeilla näitä täällä mainittuja aseistuksiakin. Tällä hetkellä taidan olla lvl 40.

Aikoinaan tuli PC:llä pelailtua varmaan viitisen vuotta putkeen kaikenlaista, mitä vaan sillä hetkellä kone pyöritti, qwdm, qwtf, aq2, cs, dod, ra3, jne. joten hiiri pysyi ihan hyvin kädessä. Pelata ei voinut ilman kuulokkeita, eikä tietenkään ilman, että verkko- ja grafiikka-asetukset optimoituna tappiin asti. Nyt pelaillaan sitten langattomalla ohjaimella huolettomassa takakenossa, eikä todellakaan kuulla, kun ne runkkarit kiertää sun selustaan. Päähän ottaa myös, kun en voi valita palvelinta ja mistään en näe pingiä/packet lossia.

On nimittäin melko nöyrää hommaa ruveta heiluttelemaan tatteja freshmanina, kun ei voi edes näppäimistöllä kirjoittaa sille "Stiffler-95":lle, miten sen äiti on huora, kun ko. herrasmies tappaa mut viidennen kerran peräkkäin etupuolelta puukottaen.

Meinasi eilen lentää ohjain kirosanojen saattelemana seinään, kun sain ensimmäistä(!) kertaa 9 tapon streakin ja Chopper gunneriksi. Voi sitä autuutta, paitsi että ensimmäisen kolmen sekunnin jälkeen pärähtää ruutuun MIGRATING HOSTS ja koko homma jää kesken. Sitä katsellaan hetki, sitten ihme lagailun jälkeen taas pärskimään taivaalta muutamaksi sekunniksi, kunnes taas MIGRATING HOSTS ruudulle. Sitten taas jotain ihme lagailua ja sai taas muutaman sekunnin ammuskella, kunnes killstreakin aika loppui kesken. Kymmeniä kertoja olin itse ollut muurahaisena kuolemassa ja voi että tätä hetkeä oli odotettu.

Käyttääköhän tuossa moni sankari hiirtä ja näppistä ohjailuun? Olen nähnyt pari videota youtubesta, joissa tuo näyttäisi skulaavan ja pelatessa huomannut sattumalta paria sankaria seuratessa, että henkilö tähtäilee ja liikkuu melkoisen paljon sulavammin kuin "perinteisellä" ohjaimella.

edit: tää oma kitinä vaikuttaa siltä, että pitäisi vissiin ruveta pelaamaan PC:llä. :D

Pakko yhtyä kitinään. Koko urani pelannut peeseellä. Klaanimatseja Cod4 ja jopa mw2.
Rahat eivät riittäneet koneen päivitystä blopsia varten ja muita tulevia pelejä,joten ostin pleikkarin. Tykkäisin myös kirjoittaa pari kolme sanaa näille äidin pikku pojille,joita joka pelissä näkyy...

ja mitä pädäykseen tulee niin suoralta kädeltä vaan multiin ensimäistä kertaa pädien puikoissa. Joku 10-15 leveliä meni ffa totutellessa jonka jälkeen s&d "menestymään". Tullut ihan hyviä scoreja,mutta pc puolen coditus pisteistä saa vain haaveilla.. senssiäkään en meinaa saada kuntoon tai päättää millä pelata. Kakkosen kun laittaa niin vaikea reagoida jos joku ampuu takaapäin tai jtn vastaavaa. Kolmonen taas sujuu ihan hyvin,mutta jos pitäisi longshotata joku kaveri esimerkiksi famasilla niin ei meinaa tulla mitään...
ei voi muuta sanoa kun että ikävä on puuseetä..

Nyt sain 50 leveliseksi muutaman kuukauden uurastuksen jälkeen :hyvä: En ole paljoa jaksanut pelailla, mutta nyt taas vois kokeilla. Pitääpi varmaan tuo ensimmäinen prestige aloittaa.

Siis mitä vittua. Pelin julkaisusta on kohta vuosi ja vasta nyt saatiin pelimuoto, jossa on vihdoin jotain järkeä: Ei voi käyttää ghostia eikä second chanssia! Myös "lobby-aika" on muutettu 60:sta sekunnista 30:een. Mahtavaa. Hieman ovat pelit nyt nopeatempoisempia, kun ainoa pelityyli ei enää olekaan ghostin kanssa istuminen jossain perseenreiässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom