MULTI Call of Duty: Black Ops

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pidin entisestä tason nosto systeemistä. Turha korjata jotain jossa ei ole vikaa. Onneksi joitain asioita on korjattu, mutta silti vihaan puukkoa. Ja vittu nuketown spawnaaminen on mahtavaa. Spawnasin samaa kohtaan missä kuolin. Sama kaveri sit ampui mut heti.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lagia aiheuttaa kovasti mm se, että nämä ratet ovat standardina joka servulla säädetty 50000.

cl_rate
sv_rate
sv_maxrate
sv_minrate

mailasimme eilen servun hostille, että voivatko he vaihtaa kyseiset asetukset 25000 koska vaikka servun omistammekin niin meillä ei siihen ole mahdollisuutta.

Modern Warfare 2: ylivoimaiset killstreakit/cheatterit/commando perk/hbs/IWnet servusysteemi/ja lukuisat aseet jotka ovat niin soopaa että huhhuh esimerkkinä mainittakoon akimbo G18
Black Op's: Killstreakit voi kääntää pois/claani systeemi/adminit tässä on jo ne asiat mitkä mielestäni tekee pelistä paremman.

Pro-Modia odotelleassa <3

Ja vittu nuketown spawnaaminen on mahtavaa. Spawnasin samaa kohtaan missä kuolin. Sama kaveri sit ampui mut heti.
Sori. Saatoin olla minä. Tuo spawnaus on kyllä ihan älytöntä, meikäkin vietti monta minuuttia Nuketownin toisessa päässä ja ympärille vaan satoi vihollisia kuin tyhjästä. Kohtuullisen perseestä, MW2 oli tässäkin parempi.

Ei oikein vakuuta vielä. Black Ops, sulla on 14 päivää aikaa vakuuttaa minut. Sitten palaan MW2:n pariin.

Meneekö muuten kellään muulla hermot vielä tuohon RC XD:hen..? Tuntuu että koko ajan jossain inisee, olo on kuin kesällä hyttysten syötävänä kun noita radio-ohjattavia menee 10 kerralla siinä jaloissa..

kunnon servulla on spawn range rajattu että ei pääse spawnailemaan sinne sun tänne.

sen takia että olet pelannut huonoilla servuilla vaihtaisit sen siihen että joku painaa aimi päällä kaikkia turpaan? :D

sen takia että olet pelannut huonoilla servuilla vaihtaisit sen siihen että joku painaa aimi päällä kaikkia turpaan? :D
Tarkoitin noin yleensä että ei tämä peli vakuuta vielä, vaikka pelitunteja on jo ihan kohtuullisesti. Jotenkin.. laimeaa.
Ja ei mua ainakaan ole aimi päällä kukaan painanut turpaan MW2:ssa.

Meneekö muuten kellään muulla hermot vielä tuohon RC XD:hen..? Tuntuu että koko ajan jossain inisee, olo on kuin kesällä hyttysten syötävänä kun noita radio-ohjattavia menee 10 kerralla siinä jaloissa..

Oikeestaan ainoa asia mihin tähän mennessä mennyt hermot. Hardline + RC-XD tuntuu vähän turhan älyttömältä. Niiden ampuminenkin on liian vaikeeta.

Zone-sarja -42%
suurta ahdistusta aiheuttaa täällä ainakin se että peli pätkii jotenkin ihan hirveesti, yhteys katkeilee ja koko peli jumittuu. jotenkin tönkön oloinen muutenkin, tai jotenkin raskas, en tiedä...tuntuu että muut tappaa mut yhdellä kudilla kun taas ite saa tyhjentää lippaallisen ja silti kuolen. mapit omaan makuun vähän pieniä, ja tuntuu ettei niistä erota mitään, ketään ei nää ja kuti tulee ja kuolema. ehkä se kuuluu asiaan. ja noista mapeista mielestäni kovin sekavat on saatu, paljon tavaraa pienessä tilassa. myös tuo radio-ohjattava nikko ahdistaa. alustana siis ps3. mw2 vakuutti enemmän.

Toimiiko jengillä xboxin verkkopeli? Palkit ihan täynnä, mut peliseuraa ei löydy....

Mulla on sama ongelma. Odottelen ja odottelen, mut ketään ei tahdo löytyä. En sit tiedä vaikuttaako se asia et pelailen tätä ulkomaailmassa. Eikä linjakaan ole nyt niin hidas kun kuitenkin pääsen BFBC 2 moninpeliin täällä.

Itellä vähän sama meininki kuin monilla muillakin täällä. mw2 oli jotenkin pelattavuudeltaan parempi. on tähänkin toisaalta jo ehtiny vähän tottua eli kokoajan paremmalta alkaa vaikuttamaan. lagittaminen kyllä ottaa päähän.
Ja pelin jälkeinen tilasto on hemmetin epäselvällä fontilla. Voi olla omista asetuksistakin kyllä kiinni...
Tällä hetkellä eniten korpeaa kun jämähdin kampanjassa kun en tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen toisen ukon kanssa jossain kujan päässä varastossa jossa aseita pirusti. Ukkoa tulee niskaan kokoajan ihan pirusti ja loputtomasti. jossain ruudun kulmassa on teksti defend, mutta sinne ei pääse mistään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite jäin single playerissa hardened tasolla jumiin viidenteen missioon (SOG), jossa on joku sota kinukkeja vastaan. Pitäis edetä jotain mäkeä alas mut vihuja spawnii loputtomasti ja ku etenen, muut ei seuraa ja kuolen. Oon varmaa kuollu joku 30 kertaa tossa ja en oo sen jälkee yrittäny. Mitä siinä pitää tehdä`?

Milläs aseilla porukka täällä pelailee? itse olen käyttänyt eniten tuota smg AK47, ja siinä on lisänä rapidfire. En jostain syystä tykkää oikein muista aseluokista kun noista smg, jotenkin niin hidas liikkua muilla aseilla.
Snipaus olisi kyllä kiva oppia, mutta sitä classia ei pidemmän päälle jaksa pelata kun olen sillä niin huono vielä...

Siinä pitäis mennä käsin työntelee niitä tynnyreitä mitä siel mäes on. Itelläki meni joku 20 kertaa toi kohtaus uusiks ennenku hiffas.

nyt saatiin meidän servuun ainakin ratet vaihdettua ja lagi on poissa. outoa sinänsä että kun jollain servulla on esim 200ping niin ei tunnun vaikuttavan ollenkaa

Ite jäin single playerissa hardened tasolla jumiin viidenteen missioon (SOG), jossa on joku sota kinukkeja vastaan. Pitäis edetä jotain mäkeä alas mut vihuja spawnii loputtomasti ja ku etenen, muut ei seuraa ja kuolen. Oon varmaa kuollu joku 30 kertaa tossa ja en oo sen jälkee yrittäny. Mitä siinä pitää tehdä`?

Jos kyseessä on kohta, jossa kaverit selittää jostain ammusvarastoista ja mäkeä alas mennessä on laidoilla bunkkereita niin itse ainakin vipelsin hiljalleen alas asti ja riehuin sitten siellä alimmassa bunkkerissa like a motherfucker ampuen kaikkea. Samalla ne toverit vipelsi myös alas ja värkkäs jotain niin homma onnistu sillä :D Vaikeustasona Hardened ja hitusen hakusessa tuo oli kieltämättä mullakin.

Joop, hirveetä lagia singlessä (PC-versio). Enkä oo ainoa, ongelma on ihan helvetin monella eikä tässä oo mitään logiikkaa, että kenellä lagaa ja kenellä ei. MW2 pyörii lähes täysillä sujuvasti, muttä BO ei, vaikka sen piti olla kevyempi kuin MW2. Ja tää paska lagaa ihan yhtä paljon kaikki asetukset niin pienellä kuin mahdollista kuin kaikki asetukset tapissa :david:

Täysihintainen beta-testi.

Mulla kerrankin hyvä tuuri PC version kanssa :) Yleensä jos on jossain pelissä jotain random performance ongelmia niin mun koneella ne aina tulee ilmi :D Tällä kertaa ei, peli pyörii (single player, mp:tä en ole kokeillut) täysillä asetuksilla ilman ongelmia.

Perhanan hyvä juoni tässä, tätä pelaa oikein mielellään ja tuttuja hahmojakin vilisee mukana :)

Hahaa. Tarinan lopussa vihjataan että,
päähenkilö Mason tappoi J.F Kennedyn. Aawsom!

Minulle ei oikein selvinnyt
et miten se Viktor Reznov oli saanu sen Masonin aivopesun sekotettua toisinpäin, jollaki suggestiolla vai..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom