MULTI Call of Duty: Black Ops

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllähän tuo multiplayer hyvälle maistuu. Vähän samat fiilikset tuli, kun silloin Modern Warfare ykköstä pelatessa. Varsinkin haulikolla pelaaminen on hauskaa ja palkitsevaa :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En tiedä onko todella huono onni noitten servujen suhteen vai onko sitten netistä kiinni, mutta joka ainut servu mitä olen kokeillut niin on laggittanut niin paljon että on mahdoton pelata. Muilla samoja ongelmia? Entä onko jo tullut vastaan servuja jotka löytyy jo teidän favoriteistä, jos on jotain hyviä niin laittakaas servujen nimiä.

En tiedä onko todella huono onni noitten servujen suhteen vai onko sitten netistä kiinni, mutta joka ainut servu mitä olen kokeillut niin on laggittanut niin paljon että on mahdoton pelata. Muilla samoja ongelmia? Entä onko jo tullut vastaan servuja jotka löytyy jo teidän favoriteistä, jos on jotain hyviä niin laittakaas servujen nimiä.

Itsellä myöskin lagaa enemmän tai vähemmän joka servu. Vissiin vähän isommallakin porukalla ollut samaa ongelmaa ja täytyykin toivoa, että joku patchi siihen ongelmaan tulis.

Toi postilakko on luultavasti sekottanut noi verkkiksen ennakot. Postit tulee luultavasti päivän pari myöhässä, kunnes suma saadaan purettua.

Sain pelin jo perjantaina. eli 4 päivää ennen virallista julkaisua. siis en tilannut sitä mistään, varasin vaan liikkeestä, ja kun se sinne tuli, liikkeen omistaja soitti ja sano, että voit tulla hakeen. en pistänyt vastaan :D tietysti ei silloin päässyt nettiin pelailemaan. (eikä pääse vittu vieläkään, kun on tällä hetkellä vain mokkula.) eli sitä zombi juttua ja ihan tarina osiota hakattu nyt sitten vloppu. ;)
Ihan oikein sulle:DVittu verkkokaupan ennakkoa ole paljon näkynyt, kun jotkut saatanan postinlajittelijat halusi 10senttiä lisää tuntiliksaa:curs:

Itellä ei oo ainakaan verkkopelit lagittanut ollenkaan. Täydet palkit kaikissa peleissä. Leveleitä tuntuu tippuvan mukavaa tahtia, eikä kaikkee tarvi unlockata leveleillä, vaan suurimman osan tavaroista/taidoista saa ostettua "rahalla". Harmi vaan, että aseet on sitten rajattu noihin leveleihin.

Commandoo ei oo erikseen enää, mutta se tuntuu olevan hahmon perustaito. Pelissä tuntuu olevan mw2:sta hieman maltillisempi vauhti ja peli tuntuu palkitsevan camppaamista vähän liiankin kanssa. Killstreakit tuntuu näyttelevän aika pientä osaa pelissä, toisaalta parhaimpia killstreakkeja ei ole vielä tullut vastaan.

Mitä ihmettä tarkoittaa tuolla leaderboardseissa esim dominationin kohdalla kills? Kaiken järjen mukaanhan se olis niin että kaikki omat tapot jotka on saanut sitä pelimuotoa pelatessa, mutta ei se ole niin. Mulla se luku on yli kymmenkertainen kuin mitä oon saanu tappoja yhteensä kaikissa pelimuodoissa. En ymmärrä.

Ihmettelin ite kanssa niitä eri pelimuodoissa näkyviä tilastoja, mutta Player Cardin Combat Recordista näyttäis näkevän vähän todenmukasemmat lukemat.

Aijai, mitähän sitä lapsukaiset löytää tästä pelistä kun ei ole one man army-danger close tuubeja, ainakaan vielä ei ole tarvinnut kohdata mitään vastaavan luokan vammaisuuksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko muilla ongelmia ollut noiden mikrofoni-äänien kanssa? Tarkoitan lähinnä sitä, että vaikka laitan optionsista voice-kohdan nollille, niin silti heliumit huutaa.
Kyseessä siis PS3-versio. Ei jaksa aina mutettaa kaikkia erikseen. Välillä tuo voice palautuu takaisin tappiin vieläpä vaikka sen olen laittanut varmaan sata kertaa nollille.

Vaikea vielä sanoa mielipidettä tästä. Vietnamissa meinasi vähän palaa käämi..

enhän minä ymmärtänyt että ne tynnyrit pitää potkia sitä rinnettä alas, tapoin vinosilmiä ihan perinteisesti varmaan puoli tuntia..

Väkivaltainen ja synkkä tämä tuntuisi olevan verrattuna MW2, mutta jotenkin.. outo ja vaikea. Liekö uutuudenkankeutta sitten vain.
Multiplayer-kartatkin tuntuvat oudoilta, tuntuu että hirveän hidastempoista on koko ajan peli.

Mulle ei postityttö vieläkään kantanut Black Opsia laatikkoon!!! :curs:

:offtopic: Tein piruuttani postille vahingonkorvausvaatimuksen, olisin kevyesti kerinny yhen prestigen vetää. Laitoin vaatimattomat 3000€ korvaussummaksi. Voi olla ettei ihan tuolla summalla mene läpi..

Nää tilanteet pitää ennakoida ^ Ite tiesin lakoista ja hain gigantista.

Zone-sarja -42%
Toimiiko jengillä xboxin verkkopeli? Palkit ihan täynnä, mut peliseuraa ei löydy....

Meikällä peli lyö jumiin PC:llä aina välillä. Kohtuu rasittavaa. En tiedä johtuuko tosta kaatumisesta vai mistä, että joutuu aloittamaan sen kyseisen tehtävän aina alusta eikä siitä checkpointista mihin on jäänyt?

Noniin... Taitaa olla menossa lvl 35, eli pelattua on tullut jo monta tuntia. Olen ainoastaan pelannut multiplayeria ja alustana on PC. Ihan ok peli mutta odotin tältä peliltä hieman enemmän.

+ Aseiden lisävarusteet ja muut jutut saa auki ostamalla.
+ Mapit vaikuttaa hyviltä eikä vastaan ole tullut vielä kun 1 mappi joka ei ole minuun makuuni.
+ Killstreakeillä ei enään niin isoa roolia tässä pelissä, verrattunta esim: MW2.

- Lähes joka serveri lagii todella häiritsevästi vaikka pingi ei ole mitenkään korkea ja fps on tapissa.
- Vaikeaa löytää servua jolla pystyy pelata.
- Ehkä vähän turhan paljon räiskimistä tässä pelissä, ja osuminen on välillä kiinni hyvästä tuurista, eikä taidoilla pärjää enään niin hyvin kuin esim: MW2ssa.

Mutta kokonaisuudessaan kuitenkin ihan hyvä peli kun pääsee pelaamaan, jaa muuttuu varmasti vielä paremmaksi kun oppii mapit ulkoa.

Noniin nyt on tullut muutama tunti pelailtua ja täytyy sanoa, että olen lievästi pettynyt. Omasta mielestäni MW2 oli parempi. Ei tämäkään huono ole, mutta pidin enemmän MW2:sen kentistä ja siitä ettei nyt ihan heti kuollut luodista. Ehkä eniten ärsyttää se kun Playstation Network heittää melkein joka pelin jälkeen pihalle! Tämä peli vaatii enemmän taktikointia aseiden kanssa kun ne joutuu ostamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom