paljolla oot rautaperse myymässä?
Mitä noista käytetyistä voi pyytää. Ensinmäinen peli minkä omistin parikuukautta vanhalle xboxille, joten en näistä tiedä.
Lähdetään vaikka liikkeelle 40 euroa, sisältää postit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paljolla oot rautaperse myymässä?
30€ löytyy huuto.netistä käytettynä.
e: uutenakin löytyy jo 40 eurolla.
Yleensä kun olen jotain pelannut niin olen kyllästynyt siihen viimeistän 30-60 minuutin jälkeen. Tuota voi pelata koko ajan kyllästymättä, ainakin vielä.
)Paras peli kyllä pitkään aikaan, ainakin pc-puolella. Nyt viduttaa kun vaihdoin käyttöjärjestelmän xp:stä vistaan ja nyt kone huomattavasti hitaampi ja sitäkautta kaikki pelit hitaampia. Myös näyttökortin ajuripäivitystä ei löydy vistalle joka puolestaan vaikuttaa tässä pelissä aika pahasti. Näyttis Nvidia GeForce GO7200 jos joku tietäis mistä sais vista ajurit.
Pistit Huppe kutsua mutta meillä oli privamatsit meneillään niin en päässyt sotimaan. Mutta kutsua saa tosiaan aina laittaa kun oon onlinessa, tuun kun pääsen. Ootko yhtään ehtiny kokeilemaan niitä Hardcore modeja; TDM tai S&D? Niitä me yleensä pelaillaan porukalla..
Itekki vanhana PC-pelaajana ei voi kun nauttia tästä konsolista. Mitään ei tarvi päivittää koskaan, langaton ohjain käteen ja sohvalle pelaamaan isolta ruudulta.
Kyllä, mystisesti kaikille ei tuota suunnattomia vaikeuksia pelata pädillä. Eiköhän tämäkin asia ole puitu n^ihan vitun paljon -kertaa. Hiiri-näppis -kombo on varmasti tarkempi, mutta ei mulle ole ikinä tuottanut ongelmia pelata räiskintöjäkään pädillä.Nautit sillä konsoliohjaimella pelaamisesta?