MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä pc:lle ole tulossa tuota karttapakettia (raha, raha...), mutta ovat järjestäneet karttakilpailun josta parhaimmait saattavat päästä joskus tulevaisuudessa virallisiksi kartoiksi jonkun päivityksen myötä...

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eipä pc:lle ole tulossa tuota karttapakettia (raha, raha...), mutta ovat järjestäneet karttakilpailun josta parhaimmait saattavat päästä joskus tulevaisuudessa virallisiksi kartoiksi jonkun päivityksen myötä...

woot?

"Call of Duty 4:ään luvatut uudet kartat ovatkin, aikaisemmista puheista poiketen, tulossa Xbox 360:lle jo huomenna. Neljän kartan paketilla on hintaa Xbox Livessä 800 Microsoft-pistettä eli n. 10 euroa. PS3 saa karttapaketin vajaan kuukauden päästä ja PC-pelaajatkin pääsevät niihin tutustumaan vielä lähitulevaisuudessa."

woot?

"Call of Duty 4:ään luvatut uudet kartat ovatkin, aikaisemmista puheista poiketen, tulossa Xbox 360:lle jo huomenna. Neljän kartan paketilla on hintaa Xbox Livessä 800 Microsoft-pistettä eli n. 10 euroa. PS3 saa karttapaketin vajaan kuukauden päästä ja PC-pelaajatkin pääsevät niihin tutustumaan vielä lähitulevaisuudessa."

Developer Infinity Ward has clarified the release schedule of the first downloadable map pack for its war-centric shooter Call of Duty 4: Modern Warfare (PC, PS3, X360).

Expanding on earlier vague statements from publisher Activision, Infinity Ward community manager Robert Bowling revealed that the upcoming Variety Map Map will be available for the Xbox 360 version on April 3 or 4, followed by a PlayStation 3 release roughly three weeks later and a possible PC edition after that.

"Right now plans for the PC version are unannounced but we are working to bring PC users the same content in the future," Bowling wrote on his blog. "Logistics are being worked out on how to make that happen."

ELI on mahdollista että kartat ilmestyvät PC puolellekin. Mutta jotenkin olen aika skeptinen sen suhteen. Toivon kuitenkin kovasti...

Voiko PS3:sen versiossa vielä vaihtaa oman nimen väriä modifioimalla sitä hex-tiedostoa? Joillakin tossa ps3:sen versiossa sellaset hackit käytössä ettei nää kuka ampunu sut muuta kuin siitä ruudun killed by tekstistä. Ite oon nyt 2d vääntäny tota cod4:sta ja 55levelin just saavutin, eli nyt sitten eri merkkiä saamaan. Tuleeko muuten millon uusia kenttiä PS3:sen konsoliversioon ja maksaako ne jotain? Kymmenen vuoden päästä ohjaillaan sit hiirten ja pädien sijasta BCI:llä :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Brain-computer_interface

[FIN]Ville4K20 nickillä pelailen.

Se on siinä! :whip:

prestige_10.thumbnail.jpg

Peliä takana n. 16 vuorokautta. Tappoja 24 000. Peli jaksaa innostaa edelleen, yli puol vuotta hakannu melkein joka ilta online. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vieläks jengi pelaa tätä? Itse ostan PS3 parin viikon päästä ja pitäisi aloittaa pelaaminen, löytyneekö näin vanhaan peliin enää edes peliseuraa? Milloin tulee COD5? Pitäskö jättää ostamatta koko peli kun tuo GTA IV voi viedä kaiken ajan?

Vieläks jengi pelaa tätä? Itse ostan PS3 parin viikon päästä ja pitäisi aloittaa pelaaminen, löytyneekö näin vanhaan peliin enää edes peliseuraa? Milloin tulee COD5? Pitäskö jättää ostamatta koko peli kun tuo GTA IV voi viedä kaiken ajan?

Kyllä. On tämä kyllä niin kurko peli ettei tähän kyllästy. Mulla xbox versio.
Ja ainakin boxilla on peliseuraa paljon.

Ostin kans GTA4:sen, mutta se oli totaalinen pettymys.. Ei mitään uutta annettavaa, kait sen läpi hakkaa,mutta ei voi verrata mun mielestä CODiin.

Osta peli,et tule pettymään jos vähänkin räiskintä kiinnostaa.

Minuakin kiinnostaisi tietää että löytyykö PS3:lla peliseuraa, kun olen harkinnut pelin ostoa. Yksinpeli on varmaan aika nopeasti tahkottu läpi?

Minuakin kiinnostaisi tietää että löytyykö PS3:lla peliseuraa, kun olen harkinnut pelin ostoa. Yksinpeli on varmaan aika nopeasti tahkottu läpi?
Kyllä siellä on helvetisti pelaajia vieläkin. Tän vois varmaan rinnastaa vaikka counter-striken suosioon.

Osta peli,et tule pettymään jos vähänkin räiskintä kiinnostaa.
Counter Strike kiinnosti aikoinaan, mutta tuo oli vuonna miekka ja kivi, eli se aivan ensimmäinen CS, kyllästyin kuitenkin pc:n kaatuiluun ja säätämiseen ja lopetin pelaamisenkin. Humalassa joku COD4 onkin sitten täysin turha peli ja joku GTA voi olla parempi sellaiseen illanviettoon :D

Vieläks jengi pelaa tätä? Itse ostan PS3 parin viikon päästä ja pitäisi aloittaa pelaaminen, löytyneekö näin vanhaan peliin enää edes peliseuraa?

Todellakin löytyy. Onlinessa on satoja tuhansia pelaajia, ja peliin pääsee muutamassa sekunnissa; vuorokauden ajasta tai pelimuodosta riippumatta. Ja vaikka peli on julkaistu jo viime vuoden puolella niin tuossa muutama viikko takaperin julkaistiin 4 täysin uutta mappia onlinepuolelle hintaan 9e. Eli uutta materiaaliakin kehitellään mikä on hiton hyvä asia. Veikkaan että tätä pelataan aktiivisesti koko vuoden loppuun, ja kauemminkin.. On helposti paras onlinepeli koskaan.

Yksinpeli on ihan siisti, mutta onlinepuoli on tuhat kertaa siistimpää. Mulla on nimittäin vieläkin yksinpelikampanja kesken. Kun kävin onlinepuolella, en yksinpeliin ole sen jälkeen koskenut. ;)

ps. Hyvänä esimerkkinä kun oman peliklaanin heput hommaili GTA4:n rinnalle, silti porukka jyystää CODia kaiket illat onlinessa.

Niin siis PC:llä ei sitten pystynyt harrastamaan mitään prestige-juttuja?
Itse olen tossa kotvan aikaa jauhanut 55 levelillä koittaen metsästellä noita headshotteja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom