Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä pc:lle ole tulossa tuota karttapakettia (raha, raha...), mutta ovat järjestäneet karttakilpailun josta parhaimmait saattavat päästä joskus tulevaisuudessa virallisiksi kartoiksi jonkun päivityksen myötä...
woot?
"Call of Duty 4:ään luvatut uudet kartat ovatkin, aikaisemmista puheista poiketen, tulossa Xbox 360:lle jo huomenna. Neljän kartan paketilla on hintaa Xbox Livessä 800 Microsoft-pistettä eli n. 10 euroa. PS3 saa karttapaketin vajaan kuukauden päästä ja PC-pelaajatkin pääsevät niihin tutustumaan vielä lähitulevaisuudessa."
Vieläks jengi pelaa tätä? Itse ostan PS3 parin viikon päästä ja pitäisi aloittaa pelaaminen, löytyneekö näin vanhaan peliin enää edes peliseuraa? Milloin tulee COD5? Pitäskö jättää ostamatta koko peli kun tuo GTA IV voi viedä kaiken ajan?
Kyllä siellä on helvetisti pelaajia vieläkin. Tän vois varmaan rinnastaa vaikka counter-striken suosioon.Minuakin kiinnostaisi tietää että löytyykö PS3:lla peliseuraa, kun olen harkinnut pelin ostoa. Yksinpeli on varmaan aika nopeasti tahkottu läpi?
Counter Strike kiinnosti aikoinaan, mutta tuo oli vuonna miekka ja kivi, eli se aivan ensimmäinen CS, kyllästyin kuitenkin pc:n kaatuiluun ja säätämiseen ja lopetin pelaamisenkin. Humalassa joku COD4 onkin sitten täysin turha peli ja joku GTA voi olla parempi sellaiseen illanviettoon :DOsta peli,et tule pettymään jos vähänkin räiskintä kiinnostaa.
Vieläks jengi pelaa tätä? Itse ostan PS3 parin viikon päästä ja pitäisi aloittaa pelaaminen, löytyneekö näin vanhaan peliin enää edes peliseuraa?
Minuakin kiinnostaisi tietää että löytyykö PS3:lla peliseuraa, kun olen harkinnut pelin ostoa. Yksinpeli on varmaan aika nopeasti tahkottu läpi?