MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tilasin just tämän kun postissa katosi Play.comista tilattu GTA IV. Katsotaan jos paskaan maahan saisi edes tämän pelin, tällä kertaa Amazonista.

Noniin, tulipahan maksettua tästäkin 58 euroa kun ei täältä saksasta saa kuin saksaksi dubattuja paskoja.

Noh, nyt pari ekaa missionia on pelattu ja jopas on peli!
Paras pelikokemus mitä olen koskaan kokenut, uskomattoman mukaansatempaavaa, upean näköistä ja helkkarin jännittävä! Hitto aivan kuin katsoisi jotain pirun hyvää leffaa mutta saisi itse olla siinä mukana, eikä "leffa" lopu heti kesken.

Voi hyvänenaika sentäs mimmoinen peli!
PItänee hetki treenailla että uskaltaa lähteä onlineen. HuppeFIN löytynee tuolta sitten.

MGS4 tuli tuossa PS3-paketissa mukana ja ajattelin vain että "tässäkö se sitten oli", eipähän tartte paljoa pelailla. Vittu miten paska peli voikin olla, aivan karmeaa kuraa, jopa nettipeli on aivan shaissea ja toteutettu päin persettä. Tosta pitänee tehdä joku vaihtoilmotus.

Voi pojat, kylläpä onkin hyvä peli. Eilen tuli verkossakin nyt pelattua ja hienosti onnistuu tateillakin. Huomasin just muuten että tuossa levyllä (Game of the year edition) on jo valmiiksi myös nuo uudet kartat, joten eipä tuo 58 euroa sitten kauhean paljon ollutkaan tuosta kun ei tartte lähteä karttapaketteja enää latailemaan. Yleensä kun olen jotain pelannut niin olen kyllästynyt siihen viimeistän 30-60 minuutin jälkeen. Tuota voi pelata koko ajan kyllästymättä, ainakin vielä.
Katselin tuon COD5-videonkin PS3 storesta ladattuna eikä tuokaan pahalta näytä, pakkohankinta sekin kait sitten.

Zone-sarja -42%
Yleensä kun olen jotain pelannut niin olen kyllästynyt siihen viimeistän 30-60 minuutin jälkeen. Tuota voi pelata koko ajan kyllästymättä, ainakin vielä.

Oon pelannu tätä jostain marraskuusta lähtien melkein joka ilta, ja voin vakuuttaa että tähän ei kyllästy.

Sitten kun olet nostellu rankkia ja saat hyvät perkit alle ni testaa myös Hardcore pelimuotoja, ne tuo vielä lisää realismia koko touhuun. Online paras pelimuoto omasta mielestä on Hardcore Search & Destroy, siihen ei vaan kyllästy. Se tuntuu aluksi vaikealta mutta kun homman hahmottaa niin aijai.

Voisin lisäillä sut Huppe frendilistalle. Mun PSN on HC76 (ylläri :) )

Ite oon deathmatchia ja team deathmatcia hinkannu että saa tappoja kerättyä paremmin ja nousee rankit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Valoja ja juokset vasenta reunaa läpi sinne karkuun, varmaan se kohta missä olet. Busseja paljon siinä... Heti ku tulee vihut niin vasurille, sano jos oon väärässä paikassa menossa :D

Paras peli kyllä pitkään aikaan, ainakin pc-puolella. Nyt viduttaa kun vaihdoin käyttöjärjestelmän xp:stä vistaan ja nyt kone huomattavasti hitaampi ja sitäkautta kaikki pelit hitaampia. Myös näyttökortin ajuripäivitystä ei löydy vistalle joka puolestaan vaikuttaa tässä pelissä aika pahasti. Näyttis Nvidia GeForce GO7200 jos joku tietäis mistä sais vista ajurit.

Paras peli kyllä pitkään aikaan, ainakin pc-puolella. Nyt viduttaa kun vaihdoin käyttöjärjestelmän xp:stä vistaan ja nyt kone huomattavasti hitaampi ja sitäkautta kaikki pelit hitaampia. Myös näyttökortin ajuripäivitystä ei löydy vistalle joka puolestaan vaikuttaa tässä pelissä aika pahasti. Näyttis Nvidia GeForce GO7200 jos joku tietäis mistä sais vista ajurit.

Eikös ne ihan täältä saa http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
Tosin eipä taija tuolla näytönohjaimella muutenkaan tämä peli kovin hyvin pyöriä.

Kyllä se itseasiassa pirun hyvin pyöri xp:llä. Ei jumittanut yhtään. Tosin millä läppärillä tuo nyt täydellisesti pyörisikään. Eikä löydy tuolta sivuilta.

PS3:lla pyörii pirun hyvin, ei töki lainkaan paitsi jotkut ukkelit joskus pomppivat jos heillä on hidas netti tai oma netti hidastelee. Käytännössä toimivuus ollut 100% luokkaa, aina kun iskee rompun sisään niin aina toimii, ei tartte buuttailla tai säätää tai odotella. Näytönohjaimen ajurit? Vista? Mitä ne ovat? Tattiohjaimella pelaaminen on nautinto (en olisi uskonut).

Pistit Huppe kutsua mutta meillä oli privamatsit meneillään niin en päässyt sotimaan. Mutta kutsua saa tosiaan aina laittaa kun oon onlinessa, tuun kun pääsen. Ootko yhtään ehtiny kokeilemaan niitä Hardcore modeja; TDM tai S&D? Niitä me yleensä pelaillaan porukalla..

Itekki vanhana PC-pelaajana ei voi kun nauttia tästä konsolista. Mitään ei tarvi päivittää koskaan, langaton ohjain käteen ja sohvalle pelaamaan isolta ruudulta.

Miksi tulee koko ajan ilmoitusta: "Game Lobby Closed"? En nyt voi saada aina potkuakaan servulta kun ei mitään ihmeellistä tapahdu ja pelikin luistaa ihan ok.
PS3 siis koneena ja pingit kulkevat hyvin.
Yleensä tuo tulee silloin kun peli loppuu ja jälkipuinti ja ehkä uusi peli pitäisi alkaa. Vai onko vain niin huonoa tuuria että hostaaja päättää lopettaa koko pelaamisen aina kun peli loppuu?

Pistit Huppe kutsua mutta meillä oli privamatsit meneillään niin en päässyt sotimaan. Mutta kutsua saa tosiaan aina laittaa kun oon onlinessa, tuun kun pääsen. Ootko yhtään ehtiny kokeilemaan niitä Hardcore modeja; TDM tai S&D? Niitä me yleensä pelaillaan porukalla..

Itekki vanhana PC-pelaajana ei voi kun nauttia tästä konsolista. Mitään ei tarvi päivittää koskaan, langaton ohjain käteen ja sohvalle pelaamaan isolta ruudulta.

Nautit sillä konsoliohjaimella pelaamisesta?

Nautit sillä konsoliohjaimella pelaamisesta?
Kyllä, mystisesti kaikille ei tuota suunnattomia vaikeuksia pelata pädillä. Eiköhän tämäkin asia ole puitu n^ihan vitun paljon -kertaa. Hiiri-näppis -kombo on varmasti tarkempi, mutta ei mulle ole ikinä tuottanut ongelmia pelata räiskintöjäkään pädillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom