Mietin et asentas uusiks... Mut meneekö mun statsit sit nolliin! :wtf:
Yksinpelin tallennukset löytynee tuosta ylemmästä polusta. Online statsit taas on turvassa onlineservereillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietin et asentas uusiks... Mut meneekö mun statsit sit nolliin! :wtf:
Miten vittu ton PunkBusterin saa toimimaan... Menin ääliönä poistamaan koko paskan kun se ois pitänyt päivittää. Nyt kun latasin sen exen uudestaan sivuilta niin ei toimi... Exeä ku klikkaa ni Lähtee kyllä päälle mutta ei silti ei oo muka päällä kun menee pelaa... Heittää aina pois. Sehän pitäs saada sinne Administrativen sinne serviceen päälle mutta ei mene. Saatika edes näy siellä.
Vittu mitä paskaa... Menee just hermo tämmöseen säätämiseen näiden ohjelmien kanssa.
AAAaaaaaaaaRRGHhh!
VITTU!
Yksinpelin tallennukset löytynee tuosta ylemmästä polusta. Online statsit taas on turvassa onlineservereillä.
Aa, ok. No onpa sitten paskasti PC-puolella. Meinaan tuo on varmaan tosi helppo hakkeroida ja netissä kaikilla Prestige 10 tällä hetkellä.
Konsoleilla on onneksi onlinestatsit siellä missä ne kuuluu olla, netissä.
Kun pääset levelille 55 (tavallaan 56), niin voit aloittaa alusta (eli tehdä prestigen). Saat erilaisen merkin. Prestigejä on 10.Mikä toi prestige on?
Kun pääset levelille 55 (tavallaan 56), niin voit aloittaa alusta (eli tehdä prestigen). Saat erilaisen merkin. Prestigejä on 10.
Kun pääset levelille 55 (tavallaan 56), niin voit aloittaa alusta (eli tehdä prestigen). Saat erilaisen merkin. Prestigejä on 10.
Kiitos. Eli ei ihan ajankohtaista vielä. Level 12.
Joku tais laittaa mut kaveriksi. Ainakin yhden kaveri pyynnön sain.
Onko kellään tiedossa jotain ohjelmaa millä voin nauhoittaa peliä?
Jep panet kasetin siihen compun kasetti pesään ja sit paat niinku copy ja sit puhdas kasettiloinen sen jälkeen niin johan on nauhoitettu :hyvä:
Paski läppä ikinä! :D
Mulla on kanssa tullut pari kaveripyyntöä. Toinen Manchesterista ja toinen Uudesta Seelannista...
Pistä vammavamma kaveriks.
Ihan normaalia, koska sinulla on Elisan littymä. Arvasinko oikein?OT. Uutena Xboxin omistajan haluaisin kysyä, onko normaalia että yhteys liveen katkeaa aika usein? Välillä katkasee yhteyden 10min. välein., välillä toimii ihan hyvin.