MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miten vittu ton PunkBusterin saa toimimaan... Menin ääliönä poistamaan koko paskan kun se ois pitänyt päivittää. Nyt kun latasin sen exen uudestaan sivuilta niin ei toimi... Exeä ku klikkaa ni Lähtee kyllä päälle mutta ei silti ei oo muka päällä kun menee pelaa... Heittää aina pois. Sehän pitäs saada sinne Administrativen sinne serviceen päälle mutta ei mene. Saatika edes näy siellä.

Vittu mitä paskaa... Menee just hermo tämmöseen säätämiseen näiden ohjelmien kanssa.

AAAaaaaaaaaRRGHhh!

VITTU!

Americas armyssa pitää enabloida Punk Buster serverin haun yhteydessä.

Nyt on kaikki reilassa. Asensin codin uudestaan ja säilytin ton Player kansion. Tallennukset, statsit ja konffit jäi sinne talteen. Ei sitä punkbusteria ois saanut muuten uudestaan toimii kun asentamalla ton pelin, koska se PnkBstrA.exe oli poistunut kokonaan tiedostoista.

Yksinpelin tallennukset löytynee tuosta ylemmästä polusta. Online statsit taas on turvassa onlineservereillä.

Väärin.

Juurikin antamani polun takaa löytyy multiplayer statsit.

Ettekö tosissaan ole huomanneet, ettei codia pelatakseen kirjauduta mihinkään? Tämä sulkee pois koko mahdollisuuden tallentaa varmasti pelaajakohtaista dataa palvelimelle.

Ja ihan faktaa siis tuo polku.

eDIT: Suoraan lvl 55 onnistuu myös kun tietää mitä tuolta polusta löytyy.

Aa, ok. No onpa sitten paskasti PC-puolella. Meinaan tuo on varmaan tosi helppo hakkeroida ja netissä kaikilla Prestige 10 tällä hetkellä.

Konsoleilla on onneksi onlinestatsit siellä missä ne kuuluu olla, netissä.

Tuota sillä hakkeroinnilla on lyhyet siivet. En ole löytänyt ohjelmaa, jolla voitaisiin unlockata kaikki. Vaan joutuu 54 kertaa asettaa experiencen, ja pelaamaan väh. yhden pisteen, kun unlock toimii in-game only. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta parempaa en ole löytänyt.

Mutta itse asiaan. Ei sillä ole mitään väliä voiko joku "huijata" itselleen kaikki aseet ja toiminnot auki. Se tuo "suorittaja"-pelaajille pelin suolan, mutta varsinaisesti itselleni se on vain vittumainen pakko. Olen kyllä hakannut ihan pelaamalla nuo auki, varsinkin kun challengeihin tarvii kaikenlaisia jänniä temppuja tehdä.

Tätä ketjua lukiessani alkoi kiinnostaa tämä peli. Toissapäivänä hain xboxin ja kyseisen pelin. Helkutti, että on siisti.
Jos joku haluaa peliseuraa (minä ainakin haluan), niin laittakaa Rautaperse kaveriksi.
Level 9 vasta, mutta kokoajan noustaan.

Mikä toi prestige on?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos. Eli ei ihan ajankohtaista vielä. Level 12.

Joku tais laittaa mut kaveriksi. Ainakin yhden kaveri pyynnön sain.

Mulla on kanssa tullut pari kaveripyyntöä. Toinen Manchesterista ja toinen Uudesta Seelannista...

Pistä vammavamma kaveriks.

Zone-sarja -42%
Mulla on kanssa tullut pari kaveripyyntöä. Toinen Manchesterista ja toinen Uudesta Seelannista...

Pistä vammavamma kaveriks.

Laitoin kaveriksi. Yritin kutsua sua peliinkin, kun huomasin että oot online. En vaan oikein vielä osaa noita kaikkia kiemuroita.

OT. Uutena Xboxin omistajan haluaisin kysyä, onko normaalia että yhteys liveen katkeaa aika usein? Välillä katkasee yhteyden 10min. välein., välillä toimii ihan hyvin.

Ihan näppärä olonen muuten, mutta jostain syystä rajottaa tota FPSää liikaa... Laskee automaattisesti FPS:n päällä ollessaan 50fps:n kun normaalisti on 91fps lähes kokoajan. Vaikka tuolta setupista pistää korkeammalle ton fpsn niin silti se jää aina päällä ollessaan tuohon 50fps:n pelissä. Ei ole enää hyvä pelata...

OT. Uutena Xboxin omistajan haluaisin kysyä, onko normaalia että yhteys liveen katkeaa aika usein? Välillä katkasee yhteyden 10min. välein., välillä toimii ihan hyvin.
Ihan normaalia, koska sinulla on Elisan littymä. Arvasinko oikein?
:dance:

Suositut

Back
Ylös Bottom