Toni Taurun voisi lisätä seuraavaan Cageen...
Taurulla tais olla menoa vähän isompaan häkkiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toni Taurun voisi lisätä seuraavaan Cageen...
Hyvä huomio, jokohan Reynoldsin saisi Suomeen. Voisi tulla hakemaan uralleen uutta nostetta.
Silti uskon että kyllä noihin Cage iltoihin lippuja myydää aivan samaan tapaan.
Tähän asti suomalainen vapaaottelu on ollut marginaalissa, mutta Cagen järjestäjät yrittävät määrätietoisesti puskea sitä sieltä pois. He ovat hoitaneet markkinoinnin erittäin ammattimaisesti, mutta lopulta yleisön kiinnostuksen ratkaisee suomalaisottelijoiden menestys.
Eilen Kulttuuritalossa oli reilusti tyhjiä penkkejä, kun edellinen tapahtuma helmikuun lopussa oli loppuunmyyty jo viikkoja etukäteen. Mikäli Kuivanenkin olisi kärsinyt tappion, olisi yleisöä ollut vaikea houkutella seuraavaan iltaan.
Ihan toista mieltä ottelujen määrästä. 6-7 kappaletta 3x5 min matsia kahdella tauolla on just passeli määrä, varsinkin kun tavoitellaan suurempaa yleisöä. Kolmisen tuntia kestävä tapahtuma on juuri passeli, eikä homma ala puuduttaa. Harva urheilu- tai muu viihdetapahtuma kestää yli 3h, yleensä alle. Pienemmällä ottelumäärällä järjestäjillä voi myös jäädä vähän paremmin rahaa viivan alle, ja homma jatkuu paremmalla todennäköisyydellä. Mieluummin useampia 6-7 matsin iltoja kuin vähemmän 9-10 matsin iltoja (samalta järjestäjältä ja muutenkin).Myös tuo ottleuiden vähyys, että vain 7 matsia niin vaikutti siihen ettei paikalle oikein viitsinyt raahautua. Se 9 matsia mun mielestä pitäisi olla, ihan sama vaikka nämä 2 "extra" olisivatkin nimellisesti "huonompia"
Itse olin ihan tyytyväinen korttiin tälläisenäänkin. Vänttinen tai joku muu kova lisänimi tuskin olisi tuonut juurikaan sen enempää katsojia, mitä nyt oli. Jos siis mittaa illan onnistumista yleisömäärällä. Toukokuu on todella haastava ajankohta järjestää kamppailutapahtumia. On lätkää ja nätit kelit ja terassit ja kaikkea, eikä porukka vain halua lähteä istumaan sisälle ilman jatkuvaa virvokkeidennauttimismahdollisuutta. Cage 30 oli kautta aikojen suosituin näin lähellä kesää järjestetty vapaaottelutapahtuma.Mun mielestä sellainen 8 matsia on sopiva määrä. Eilinen ilta esim. olisi vaatinut Wänttisen tai vastaavan co-mainiin. Tietenkin siitä olisi tullut lisää kustannuksia.
Reynoldshan on Cage Lightweight Champion, luulis koht olevan eka tittle defence