CAGE 30 Helsinki 16.5.2015

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sellanen iltama....

Jäi näin suomi jannujen kannattajana semiouto fiilis, mikä oli oli hyvä, kovat oli vastustajat!

Näin jälkiviisaba on helppo huudella, luulin että Bak yksipuolisena jannuna ei saa Nurmista hoidettua, mutta laitan kyllä tappion Nurmisen huonouteen täysin.
Huuteluista puheusiin pitää pojan nousta, treeniä horo treeniä.
Anttoni vetää edelleen samalla tyylillä ja pysty on kuin kiskoilla juoksis, samaa edestakas hinkkausta. Onneksi nyt voitto tuli.

Anton on UFC-käynnin jälkeen hävinnyt kahdelle ottelijalle. Nuo Antonin alle minuutissa tyrmänneet miehet ovat sen jälkeen otelleet yhteensä seitsemän kertaa rekordilla 1 voitto ja 6 tappiota.

Hyvä huomio, jokohan Reynoldsin saisi Suomeen. Voisi tulla hakemaan uralleen uutta nostetta.

Joo pikkuhiljaa luulisi olevan aika!

Silti uskon että kyllä noihin Cage iltoihin lippuja myydää aivan samaan tapaan.

Kommentti: Kuivanen pelasti vapaaotteluillan katastrofilta - Muu urheilu - Ilta-Sanomat

Tähän asti suomalainen vapaaottelu on ollut marginaalissa, mutta Cagen järjestäjät yrittävät määrätietoisesti puskea sitä sieltä pois. He ovat hoitaneet markkinoinnin erittäin ammattimaisesti, mutta lopulta yleisön kiinnostuksen ratkaisee suomalaisottelijoiden menestys.

Eilen Kulttuuritalossa oli reilusti tyhjiä penkkejä, kun edellinen tapahtuma helmikuun lopussa oli loppuunmyyty jo viikkoja etukäteen. Mikäli Kuivanenkin olisi kärsinyt tappion, olisi yleisöä ollut vaikea houkutella seuraavaan iltaan.

Niin, no, syyskuussa nähdään.

varmasti vaikutti aika oleellisesti yleisömäärään että samaan aikaan MM-kisojen välierät ja UFC eventti! itselläki jäi Cage kokonaan kattomatta UFC eventin takia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taitavat turkulaiset edustaa eri promootiota, tiedä sitten millaiset sopimukset?

Tässä Cagessahan ajankohta oli todella huono. Myös tuo ottleuiden vähyys, että vain 7 matsia niin vaikutti siihen ettei paikalle oikein viitsinyt raahautua. Se 9 matsia mun mielestä pitäisi olla, ihan sama vaikka nämä 2 "extra" olisivatkin nimellisesti "huonompia"

Myös tuo ottleuiden vähyys, että vain 7 matsia niin vaikutti siihen ettei paikalle oikein viitsinyt raahautua. Se 9 matsia mun mielestä pitäisi olla, ihan sama vaikka nämä 2 "extra" olisivatkin nimellisesti "huonompia"
Ihan toista mieltä ottelujen määrästä. 6-7 kappaletta 3x5 min matsia kahdella tauolla on just passeli määrä, varsinkin kun tavoitellaan suurempaa yleisöä. Kolmisen tuntia kestävä tapahtuma on juuri passeli, eikä homma ala puuduttaa. Harva urheilu- tai muu viihdetapahtuma kestää yli 3h, yleensä alle. Pienemmällä ottelumäärällä järjestäjillä voi myös jäädä vähän paremmin rahaa viivan alle, ja homma jatkuu paremmalla todennäköisyydellä. Mieluummin useampia 6-7 matsin iltoja kuin vähemmän 9-10 matsin iltoja (samalta järjestäjältä ja muutenkin).

Mun mielestä sellainen 8 matsia on sopiva määrä. Eilinen ilta esim. olisi vaatinut Wänttisen tai vastaavan co-mainiin. Tietenkin siitä olisi tullut lisää kustannuksia.

Jos neljän matsin ja n.parin tunnin istumisen jälkeen on vielä toinen mokoma istuttavana ennen pääottelua, niin se voi tuntua todella puuduttavalta varsinkin ensikertalaisille. Plus, peräpukamaporukka passaa pitkät peijaiset pohtimattakin.

Mun mielestä sellainen 8 matsia on sopiva määrä. Eilinen ilta esim. olisi vaatinut Wänttisen tai vastaavan co-mainiin. Tietenkin siitä olisi tullut lisää kustannuksia.
Itse olin ihan tyytyväinen korttiin tälläisenäänkin. Vänttinen tai joku muu kova lisänimi tuskin olisi tuonut juurikaan sen enempää katsojia, mitä nyt oli. Jos siis mittaa illan onnistumista yleisömäärällä. Toukokuu on todella haastava ajankohta järjestää kamppailutapahtumia. On lätkää ja nätit kelit ja terassit ja kaikkea, eikä porukka vain halua lähteä istumaan sisälle ilman jatkuvaa virvokkeidennauttimismahdollisuutta. Cage 30 oli kautta aikojen suosituin näin lähellä kesää järjestetty vapaaottelutapahtuma.

No olihan tämä melkein viikkoa lähempänä kesää kuin pari vuotta sitten Vantaalla järjestetty Niinimäki-Beebe, joka oli muistini mukaan loppuunmyyty tai ainakin jotain lisäkatsomoita järjesteltiin vielä vähän ennen matseja eli puhutaan jostain 3500 hengen yleisöstä? 10 ottelua näyttää olleen, enkä muista pitkästyneeni.

Cage 22 - Niinimaki vs. Beebe

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom