CAGE 30 Helsinki 16.5.2015

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Antonilta ihan terävää pystyä, mutta erän lopun takedownin päätteeksi käytiin ekan kerran Seanin giljotiinissä. :david:
Noh, eka erä pisteet Kuivaselle.

Kuivanen vähä kerjää ongelmia. Pystyssä vei mun mielestä ton erän mut silti alasvienti piti hakee ja meinas jo jäädä pää nalkkiin :D

Domingos on kyllä ihan eri tasolla kun 99% suomalaisista ottelijoista. Toki vastustaja ei ollut kova mutta kaikki näytti hyvältä.

Eipä varmaan paljon pieleen mene, jos sanoo, että Domingos on tosiaan kovin ottelija näistä "kotimaisista".

Jaha, tokan erän alkuun vissiin osuma vähän vei Antonilta jalkoja alta. Onneksi (?) heti mattoon sitten.

Kattelin aluksi giljotiinissa että vittu näinkö tässä käy ja tokassa erässä näytti että nyt osui turhan kovaa, mutta silti mun mielestä molemmat erät Kuivaselle.

Eiköhän toinenkin mennyt Antonille.
Tuntu toisen lopussa britti imuroivan osumia aika hyvin.
Väsymystä kyllä havaittavissa kummaltakin.

Liverapsaa jos joku täältä katsoo, niin kantsii refreshaa tätä Twitter accounttii: https://twitter.com/JamiKuparinen

- - - Updated - - -

Kyllähän tää pisteillä menee Antonille.

Hyvä suoritus vaikka olisihan ton voinu lopettaa.

Tilleksen jutut taas ihan käsittämättömiä. "Erittäin tasaisia otteluita ollu" wft? :D

Ihan selvä voitto Kuivaselle.

Kuivasen pysty on valovuoden muita suomalaisia edellä

Sehän se oli, UD Anton.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saatanan kova leuka tolla Carterilla. Kyllä aivosolut sai kyytiä koko rahan edestä. Seuraavaks Edgar vs Faber väijymään! :puntti:

Joo kyllä hyviä osumia Kuivanen sai, mutta tuntuu että sellainen viimeinen kaato puuttui. Samaten lopun mattolyöminen oli enemmän sellaista väsyneen miehen moukarointia, ei oikein kunnon damagea saanut aikaan.

Kuulostaa aika masentavalta, kun ajattelee miten heikkoa Kuivasenkin pysty on suhteessa kovempiin karkeloihin.

Mun mielestä Kuivasen pysty näytti oikein hyvältä ja varmasti mennyt eteenpäin. Muilla oli sitten sellaista kickboxingin harrastajatasoa.

En nyt sanois, että se on valovuoden edellä. Voimaa kyllä löytyy ja tekniikkaa lyönneissä. Hieman kuitenkin outo tuo jalkatyö ja pään liike. Jättää usein pään keskelle iskujen jälkeen ja laskee käsiä.

On se Kuivasen tekniikka, liikkuminen ja rentous mun mielestä ihan eri tasoa kuin muilla.

Hyvältä näytti Kuivasen työskentely. Pystyottelu oli kehittynyt ja "tappajan vaistoa" löyty vaikka ei lopetusta tullutkaan. Joskus otteleminen on ollut hieman liian laskelmoitua ja yllätyksetöntä.

Toni Taurun voisi lisätä seuraavaan Cageen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom