Mikä oli tuo Puolakan sisääntulobiisi?
Ei jaksa tarkistaa, mutta olisiko se ollut Bob Dylanin "Hurricane".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä oli tuo Puolakan sisääntulobiisi?
Mikäs nyt tossa oli syy että kaveri sai käyttää trikoita?
Tuli katottua päämatsit ja tulokset ja on pakko ihmetellä, et ei yhtään tyrmäystä/TKO:ta vieläkään suomalaisottelijoilta. Arvostan kyllä mattopeliä ja lukottamista, mutta silti on pakko ihmetellä. Pystyottelussa ollaan kyl, niin pahasti jäljessä muita. Esim. jos vertaa Sweduihin, itänaapuriin tai Balticmaihin. Se kannattaa ottaa myös huomioon, et jostain syystä strikereitä on aina helpompi markkinoida isoihin organisaatioihin, koska tyrmäykset ovat suuremalle yleisölle aina se kohokohta. En puhu nyt educated faneista, vaan mainstreamista.
Vänttinenhän hakee matosta ne TKO:t yleensä. Olisi se varmaan tullut nytkin, jos Balde ei olisi vetänyt sitä ihmislukkoa. Kuivaselta tuntuu jotenkin puuttuvan se tyrmäysvoima, mutta Niinimäen nyrkkeily näyttää mun mielestä aika lupaavalta. Tossa viime matsin alussakin kädet kävi aika vihasesti ja olis mun mielestä voinut lyödä vähän lisää painetta, eikä clinchata.
Vänttinenhän hakee matosta ne TKO:t yleensä. Olisi se varmaan tullut nytkin, jos Balde ei olisi vetänyt sitä ihmislukkoa. Kuivaselta tuntuu jotenkin puuttuvan se tyrmäysvoima, mutta Niinimäen nyrkkeily näyttää mun mielestä aika lupaavalta. Tossa viime matsin alussakin kädet kävi aika vihasesti ja olis mun mielestä voinut lyödä vähän lisää painetta, eikä clinchata.
Syy miks mä käytän trikoita on että mulla on lääketieteellinen tila nimeltä pullum cruralis, eli en saa otella ilman trikoita.
-Kena
Itse en omista trikoita, mutta tekevätkö ne muka niin suuren eron painiessa verrattuna shortseihin ja polven yläpuolelle loppuviin trikoihin, että ne on pitänyt kieltää vapaaottelussa?
Itse henkilökohtaiesti oletan sen johtuvan löysien shortsien tuomasta takertumisriskistä jos housut ovat kovinkin pitkät ja löysälahkeiset. Kireissä housuissa ei takertumisriskiä ole ja niiden kohdalla siis sääntö on melko typerä.
Itse henkilökohtaiesti oletan sen johtuvan löysien shortsien tuomasta takertumisriskistä jos housut ovat kovinkin pitkät ja löysälahkeiset. Kireissä housuissa ei takertumisriskiä ole ja niiden kohdalla siis sääntö on melko typerä.