CAGE 22 Vantaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli katottua päämatsit ja tulokset ja on pakko ihmetellä, et ei yhtään tyrmäystä/TKO:ta vieläkään suomalaisottelijoilta. Arvostan kyllä mattopeliä ja lukottamista, mutta silti on pakko ihmetellä. Pystyottelussa ollaan kyl, niin pahasti jäljessä muita. Esim. jos vertaa Sweduihin, itänaapuriin tai Balticmaihin. Se kannattaa ottaa myös huomioon, et jostain syystä strikereitä on aina helpompi markkinoida isoihin organisaatioihin, koska tyrmäykset ovat suuremalle yleisölle aina se kohokohta. En puhu nyt educated faneista, vaan mainstreamista.

Tuli katottua päämatsit ja tulokset ja on pakko ihmetellä, et ei yhtään tyrmäystä/TKO:ta vieläkään suomalaisottelijoilta. Arvostan kyllä mattopeliä ja lukottamista, mutta silti on pakko ihmetellä. Pystyottelussa ollaan kyl, niin pahasti jäljessä muita. Esim. jos vertaa Sweduihin, itänaapuriin tai Balticmaihin. Se kannattaa ottaa myös huomioon, et jostain syystä strikereitä on aina helpompi markkinoida isoihin organisaatioihin, koska tyrmäykset ovat suuremalle yleisölle aina se kohokohta. En puhu nyt educated faneista, vaan mainstreamista.

Vänttinenhän hakee matosta ne TKO:t yleensä. Olisi se varmaan tullut nytkin, jos Balde ei olisi vetänyt sitä ihmislukkoa. Kuivaselta tuntuu jotenkin puuttuvan se tyrmäysvoima, mutta Niinimäen nyrkkeily näyttää mun mielestä aika lupaavalta. Tossa viime matsin alussakin kädet kävi aika vihasesti ja olis mun mielestä voinut lyödä vähän lisää painetta, eikä clinchata.

Kuivasella oli kovat paineet päästä voiton makuun joka selkeästi vaikutti. Ei Kuivanen muutenkaan ole mikään 1 punch knockout ukko vaan nopeiden kombojen taitaja. Pierce otteli fiksusti ja eliminoi Kuivasen kädet sitomalla ja välttelemällä nyrkkeily tilanteita. Heikompi ukko olisi kyllä tipahtanut niihin potkuihin.

Vänttinenhän hakee matosta ne TKO:t yleensä. Olisi se varmaan tullut nytkin, jos Balde ei olisi vetänyt sitä ihmislukkoa. Kuivaselta tuntuu jotenkin puuttuvan se tyrmäysvoima, mutta Niinimäen nyrkkeily näyttää mun mielestä aika lupaavalta. Tossa viime matsin alussakin kädet kävi aika vihasesti ja olis mun mielestä voinut lyödä vähän lisää painetta, eikä clinchata.

Niinimäkihän sanoi matsin jälkeen, että otti ehkä vähän liikaakin varman päälle, kun oli kova ukko vastassa. Eka erä varsinkin näytti siltä, että olisi pistänyt matsin poikki jo ajoissa. Se matsivideohan on tuossa vielä tulossa, ehkä jo huomenna jos jaksetaan...

Henkilökohtainen mielipide: tätä ottelemista katselisi useamminkin ja isommissakin kehissä. Ja kelpaahan tätäkin koitosta katsella vaikka useampaan otteeseen. Tom Niinimäki vs. Chase Beebe.

Ei tuosta oikein muuta jäänyt uupumaan kuin se, että Niinimäki olisi nukuttanut Beebeb kesken kaiken.

Ei olis joo.. Erittäin hyvännäköstä ottelemista, vähän olis enemmän komboja kaivannu varsinki myöhemmissä erissä. Mutta perskele, kyllä tolla esityksellä pärjää vaikka missä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Niinimäki näytti aika skarpilta, mut tarkoitin yleisellä tasolla. Suomest ei strikereit löydy samalla tavalla, kuin monesta muusta euroopan maasta. Kavereille tekis hyvä mennä esim. taikkuihin tai hollantiin leireilemään, jos se vain suinkaan on mahdollista.

Joku taisi aiemmin miettiä, mitä Valamaalle kuuluu tyrmäyksen jälkeen: näin Juhon kotisalinsa nurkilla, treenailee jo, ja sanoi, että ei lopulta tullut yhtään mitään pahempaa jomotusta tms. oireita, ihmetteli itsekin.

Niinimäkikin tuli siinä ohimennen kuulusteltua: ei oikein ollut tyytyväinen matsiinsa, liian varman päälle oli ottanut loppua kohden. Mielenkiintoista oli se, että Tomppa sanoi odottaneensa, että grindaus toisi tulosta ja Beebe väsähtäisi loppua kohden, mutta kuten videoltakin näkyy, kokenut jenkki ei missään vaiheessa suuremmin hyytynyt.

Syy miks mä käytän trikoita on että mulla on lääketieteellinen tila nimeltä pullum cruralis, eli en saa otella ilman trikoita.

-Kena

Oon kuullut tosta. Moni kansainvälinen faitterihan kärsii samasta. Toivottavasti siihen löytyy hoito.

Tässä esim näkee miten George SOtiropoulos kiertää samaa trikoiden kieltämissääntöä pitkillä pyöräilyhousuilla, pitkillä neopreeni polvituilla ja korkeilla nilkan lämmittimillä.

sotiropoulos-pants.jpg

Itse en omista trikoita, mutta tekevätkö ne muka niin suuren eron painiessa verrattuna shortseihin ja polven yläpuolelle loppuviin trikoihin, että ne on pitänyt kieltää vapaaottelussa?

Itse en omista trikoita, mutta tekevätkö ne muka niin suuren eron painiessa verrattuna shortseihin ja polven yläpuolelle loppuviin trikoihin, että ne on pitänyt kieltää vapaaottelussa?

Itse henkilökohtaiesti oletan sen johtuvan löysien shortsien tuomasta takertumisriskistä jos housut ovat kovinkin pitkät ja löysälahkeiset. Kireissä housuissa ei takertumisriskiä ole ja niiden kohdalla siis sääntö on melko typerä.

Itse henkilökohtaiesti oletan sen johtuvan löysien shortsien tuomasta takertumisriskistä jos housut ovat kovinkin pitkät ja löysälahkeiset. Kireissä housuissa ei takertumisriskiä ole ja niiden kohdalla siis sääntö on melko typerä.

Eli sääntö ei siis tarkemmin kiellä pitkiä trikoita vaan yleisesti kaikki polven alapuolelle menevät shortsit/trikoot?

Käsittääkseni ne on kielletty sen takia, koska aiheuttavat enemmän kitkaa kuin hiestä märät jalat. Teoriassa, esim. triangle on helpompi pitkissä trikoissa.

Kitka trikoilla on ihan eri kuin ilman niitä, erittäin messevä triangeliin.
Kuulemma tohon Kenan tautiin on lääkekin jo löydetty: "ripulis miehistys" niminen tais olla.

Sinäänsä mä en näe että trikoot itsessään tuo lisää kitkaa. Kyllä niiden tarvitsee sillon olla ihan tietyn tyyliset niiden trikoiden että ne tuovat kitkaa.
Toki säännöt voi kieltää erityisen liukkaat trikoot tai erityiset kitkapinnat trikoissa. Jotkut käyttävät ties mitä neopreenitukia ja suojia ja lämmittimiä otellessaan mitkä ovat kuitenkin ihan sallittuja ja tuovat sitä kitkaa ihan samalla tavalla tai jopa paremminkin kun spätsit.

Itellä oli jokus treeneissä pari kertaa sellaset under armourin pitkät trikoot shortsien alla. Ainakin sillon ne oli ihan saatanasti liukkaammat mitä normijalat. Muistan kun treenattiin jotain suljetun guardin ohittamista silleen, et kaveri päällä nousi seisomaan tms. Sillon huomasin heti, että noi trikoot (omassa) jalassa se kaveri vaan valahti sieltä jalkojen välistä, jos ei puristanu ihan hampaat irvessä sitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom