Cage 16 8.10 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja OlliH
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voitto tästä ja voipi UFC:n ovet jo avautua.

Voi olla, mutta ennemminkin sanoisin että se on vain askel eteenpäin. Tullut itsekin hoettua tuota esimerkiksi ennen Vänttisen muutamaa ottelua, että tämä on nyt se matsi joka vie Ufc:hen.. Se on aika raakaa hommaa tällä hetkellä tuo Ufc-sopparin tavoittelu täältä Suomen maalta. Pitäisi voittaa voittaa ja voittaa. Kuivasella ja Niinimäellä on nyt hyvät putket päällä mutta yksikin tappio niin mennään enemmän taaksepäin kuin yksi askel. Lokakuun tulevat kaksi eventtiä ovat jälleen älyttömän tärkeitä muutamalle suomalaisottlelijalle.

Antonin asiaa auttanee att yhteydet. Vaikka ei viellä esim ufc tuliskaan aijää noutamaan niin kyllä luulis että voitto tuosta antais jo aika hyvät mahikset esim bellatoriin. Tomppa pitäis kyllä saada kans isoihin kehiin. Mä meinaa luulen et kivinaama väkivaltasisoi tollasen perushyvän ranskiksen.

Mites jos Puolakka esimerkiksi tyrmättäisiin Apollossa? Eikö tällöin tulisi terveysseikkojen pohjalta ottelukieltoakin jo sen verran että ei kykenisi ottelemaan? Aika riski jätkä kyllä pakko myöntää että ottaa kaksi ammattilaismatsia näin lyhyen ajan sisällä toisistaan.

Ohan se tietty riski mutta ei se niin tavatonta ole että tollaset nousevat tähdet ottaa tolla aika välillä matsia. Tossa FightSportin jutussa taidettiin mainiata että Kaitsun ois tarkotus otta 3 matsia tässä syksyn aikana ni oha siinä riski että joutuu ottelmaan tiheesti kun ei noita mahdollisuuksia otella nyt niin paljoa ole. Itteäni jännittää aika paljon tuo tuleva Carelia Fight, meinaa sillä on potenttiaalia pistää aika monta kovaa matsia syksystä uusiks jos sattuu loukkaantumisia. Näitten juttujen kaa on kai vaan sit elettävä ja toivoa parasta :D

Vainikainen otti viime syksynä kolme matsia viiden viikon sisään, voittaen kaikki lopetuksella. Onhan tuossa tiheään ottelemisessa riskinsä, mutta toisaalta siinä saa tavallaan kaksi kärpästä yhdellä iskulla, jos siis selviää ensimmäisestä vammoitta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kolme viikkoa on kohtuullinen joskaan ei kovin pitkä aika otteluiden välissä, mutta Cage- promootiolta on anottu erityislupa ottelemiseen. Normaalisti promootio vaatii, ettei urheilija ottele neljään viikkoon ennen tapahtumaa. Loukkaantumisriski on aina olemassa ja urheilijan terveys on etusijalla. Muutokset ovat arkipäivää ja niihin on varauduttava. Yleisesti ottaen voisi sanoa, että jonkin tapahtuman kortti on valmis siinä vaiheessa kun viimeinen urheilija läpäisee punnituksen. Siihen asti tilanne muuttuu kokoajan ja laastaria saa syödä paketin päivässä viimeisen viikon ajan.

Ostin kimppadiili liput kuudelle, eli kolme kahden hengen lahjakorttia ringside paikoille. Diilissä on jo nyt tarpeeksi ostajia, joten toteutuu. Halpaa ku saippua jumangeuta. 20e per nenä.

Kiitoksia JankyG:lle vinkkauksesta.

Jep, tuli itsekin lyhen harkinnan jälkeen tilattua nuo liput. Harmi vaan kun ei lähistöllä asu, niin kaverin kanssa kimppakyydillä tulee 20e bensakulujakin per nenä.

Kimppadiili

Kimppadiili oli ihan onnistunut kokeilu näin organisaation näkökulmasta. Vaikka itse lipuista saatava tuotto meille on erittäin pieni, niin myytiin kuitenkin 300 lippua vuorokaudessa KUUKAUSI ENNEN TAPAHTUMAA + saatiin runsaasti TV-aikaa = näkyvyyttä.

Osa ostajista oli tietenkin sellaisia, jotka olisivat maksaneet lipuista täyden hinnankin - mutta se on tästä näkyvyydesta maksettava hinta. Allekirjoittaneen puhelinnumero oli kampanjan "lisätietoja"-yhteystieto ja ainakin minulle n. 15 tullutta puhelua tulivat ns. uusilta katsojilta, jotka eivät olleet koskaan käyneet vapaaottelutapahtumassa. Jos vaikka 300 myydystä lipusta puolet on uusia, niin kamppis olisi jo erittäin onnistunut. Rakennamme kuitenkin tapahtumaa vuosien perspektiivillä ja joka tapahtumaan meillä on tavoite saada satoja uusia katsojia.

Positiivinen fiilis jäi siis.

Varmasti järkevää toimintaa tuollaiset diilit, joilla saadaan hyvää mainosta ja tunnettavuutta lajille. Itse olen seurannut organisaation touhuilua mielenkiinnolla ja omasta mielestäni hommaa tehdään nyt todella loistavasti. On se ihme jos ei menestystä tule ja katsojia seuraamaan tapahtumia. Loistavaa työtä ja rehtiä meininkiä. Nyt on homma ammattimaista!

Osa ostajista oli tietenkin sellaisia, jotka olisivat maksaneet lipuista täyden hinnankin - mutta se on tästä näkyvyydesta maksettava hinta. Allekirjoittaneen

Itse olisin varmaan täydelläkin hinnalla ostanut. Mutta, olen tuonne kuitenkin lobannut kolme kaveria mukaan, jotka eivät ole koskaan vaparia nähneetkään, eivätkä lajista juurikaan tiedä. Se on ehkä semmoista pikku ruohonuuritason hommaa jota me kaikki näissä Suomen iltamissa käyvät vaparifanit voisimme tehdä. Eli tuoda mukana aina tutun tai pari, jotka eivät lajia ole seuranneet. Jos pitävät näkemästään, niin tulevat ehkä ensi kerralla ja niin edelleen. Toivottavasti on vielä joskus Barona loppuunmyyty, sitten vanha jäähalli, ja sitten Hartwall..

Kortin viimeinen ottelupari on varmistunut.

B60kg
Heikki Tiilikka (4-3-0 ) KBT Oulu / Team MMA Finland vs Mickael Daboville ( 4-4-0 ) Bushido Academy Ranska

Toistaiseksi peruuntumisilta on vältytty ja kortti on hyvin kasassa. Warburton on taittanut nilkkansa viime viikolla ja on kuvattu kertaalleen eikä mitään murtumia löytynyt. Kaikista muutoksista pyritään informoimaan pikaisesti, mikäli sellaisia ilmenee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom