C4 system

Ikä
40
Ostin tuossa muutama päivä sitten ensimmäiset lisäravinteeni (niitä kerääntykin aikamoinen läjä, kun myyjä oli niin taitava ylipuhumaan). No joka tapauksessa mukaan tarttui myös kyseisiä c4 rasvanpoltto pillereitä. Niitä olisi tarkoitus ottaa 2x2 päivässä. Aamulla purkkia avatessani rupesi kuitenkin vähän pelottamaan ja pillerit jäi toistaiseksi ottamatta.
Onko valmiste varmasti turvallinen?
Voinko saada jonkinlaisia sivuvaikutuksia? Mitä?
Eikö 4 tabua ole liikaa?
Tuote ei sisällä kofeiinia, mutta voiko se silti vaikuttaa unensaantiin (tarkoitus ottaa yksi satsi aamulla 7.30 ja toinen illalla 19.30)?

Suuret kiitokset jo etukateen. Auttakaahan tietämätöntä. :)

Ainiin. p.s. Olen dietillä, mutta vedänkö silti myös palautumisjuomaa ja iltaproteiinit. Ei kai ne lihota?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Peppiina-84 sanoi:
Ainiin. p.s. Olen dietillä, mutta vedänkö silti myös palautumisjuomaa ja iltaproteiinit. Ei kai ne lihota?
c4:sta en tiedä mitään. Kyllähän nuokin sisältävät energiaa, eli ne lasketaan myös päivän energia-annokseen. Lihoaminen riippuu kokonaisenergiansaannista, ei niinkään siitä mitä syöt. (hifistelemättä)

c4sesta sen verran että se saa ainakin suolen toimimaan (eli vessassa pari kertaa päivässä täys-istunnolla), mutta muuta "hyötyä"/vaikutusta siitä ei ainakaan minulle ole ollut.

olen ottanut sitä loppuvaiheissa yliannostuksiakin, kun en jaksa jauhaa tuota purkkia enää pitkään, mutten hukkaankaan heitä, eikä mitään oireita ole ilmennyt. voit huoletta ottaa vielä 19:30 pillereitä.

antamastasi kuvauksesta päättelen missä liikkeessä olet asioinut ja.... heidän uutuusihmetuotteensa ovat rahastusta ja turhaa tuhlausta. luota minuun tässä neuvossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom