C4 rasvanpolttotuote

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kovaa
  • Aloitettu Aloitettu
Huomasin että leader on tuonut tollasen rasvanpoltto-tuotteen markkinoille. Näyttää olevan aika hintava. Mitenköhän mahtais tepsiä kun purkillisen noita popsis. Annostus 4tabl päivässä aamulla ja illalla, mut eiks ennen treeniä kannatais vetää kaks tablettia ja ennen nukkumaan menoa 2tabl

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ollut markkinoilla jo aika pitkään, keskusteluita on ollut mutta searchi ei kovasti näytä löytävän. Pakkotoiston valikoimista löytyy ainakin Lean Stackia, joka tuntuisi olevan paljon tuhdimpaa tavaraa kuin tuo C4; välissä kylläkin pari vuotta aikaa näiden kokeilujen kanssa, eli aika voi tehdä muistille tepposet.

Mitään järisyttäväähän noissa nykyään vielä sallituissa rasvanpolttajissa ei ole, eli kannattaa miettiä niihin rahojensa sijoittamista. Jos kahvi maistuu, niin sitä kannattaa lipitellä, vihreää teetä samoin.

Tuosta annostuksesta vielä, rasvanpolttajat markkinoilla perustuvat pääosin kofeiiniin ja sen rasvanpolttotehoon - tokihan muitakin ainesosia on mukana. Täten 2 kapselia/tabua/whatnot ennen unille menoa ei kuulosta järkevältä, hyvin nukutut yöunet kun ovat treenin kulkemisen kannalta merkitsevä tekijä, ja jos treeni ei kulje, niin eipä sitä rasvaakaan tule poltettua samalla kiukulla.
Eli ottaisin kyllä aamulla ja ennen (iltapäivä)treeniä, mutta en sen jälkeen enkä varsinkaan ennen unia.

Mulla oli tuota C4:sta dieetillä. Taisin popsia neljä purkillista ja C4:n kanssa otin aina Kelpasan-merileväuutetabletteja. Valmentajani oli sitä mieltä, että nuo yhdessä kiihdyttävät kilpirauhasen toimintaa ja sen kautta pitävät aineenvaihduntaa käynnissä ja vilkkaana. Forskoliini on tässä se vaikuttava ainesosa joka tuon tekee. Muuten en huomannut mitään piristävää tms. vaikutusta - ainoastaan sen, että hiki lensi treeneissä aivan eri tavalla kuin ennen C4:n ottamista. Paino myös lähti romahtelemaan alaspäin C4:n aloittamisen jälkeen ja taisin pudottaa sen ottamisen aikana n. 10kg (aikavälillä helmikuun alku - huhtikuun loppu). Täytyy kuitenkin muistaa, että pelkkää tuotetta ei todellakaan voi kiittää tuosta tiukentumisesta: tein samaan aikaan aerobista n. 12h viikossa ja päälle vielä punttitreenit. Ruokavalio oli viimeisen päälle viilattu ja miinukset rajut jo ilman mitään tuotteitakaan... eli siis, en pysty sanomaan kuinka paljon merkitystä pelkällä C4:llä oli.

Annostus mulla oli kaksi kertaa päivässä 3 x C4 ja 2 x Kelpasan. Ekan satsin otin ennen aamujumppaa ja toisen ennen treeniä.

Kallista on, mutta jos on varaa niin miksei sitä kannattaisi kokeilla. Suosittelisin kuitenkin, että ensin ruokavalio ja treeni kuntoon niin että miinuksilla ollaan ja reippaasti. Sitten vasta tuotteita ja muita hömppäkeinoja.

edit: Järkyttävää, katselin just tossa että olen pistänyt dieetillä jo yksistään tuohonkin tuotteeseen yli 200e...!!!

Faidra sanoi:
edit: Järkyttävää, katselin just tossa että olen pistänyt dieetillä jo yksistään tuohonkin tuotteeseen yli 200e...!!!
Itse tulin haaskanneeksi pari vuotta sitten rapiat alle 150€ kerralla Animal Cutsiin, kun sitä oli vielä Ma Huang-pitoisena tarjolla. Hyöty oli kyllä niin minimaalinen, etten toiste moiseen ryhtyisi.
Epäilisin, että 30€ purkeilla on tarjottavanaan samat hyödyt tämän päivän rasvanpolttajissa kuin vähän kalliimmillakin tuotteilla.

Faidra sanoi:
No sehän näkyi lavalla, että rahaa on törsätty rasvanpoltajiin.:rolleyes:

BTW kuinka paljon teitte aamuaerobista ja kuinka paljon aerobista treenin jälkeen?

NGV sanoi:
No sehän näkyi lavalla, että rahaa on törsätty rasvanpoltajiin.:rolleyes:

BTW kuinka paljon teitte aamuaerobista ja kuinka paljon aerobista treenin jälkeen?
Menee jo aika lailla off-topiciksi, mutta kaipa tämän voi tähän C4:nkin liittää. Yksittäinen tuote ei kertakaikkiaan voi polttaa rasvaa merkittäviä määriä, vaan kaikkien muiden osa-alueiden on myös oltava kunnossa. Rahaa voi haaskata loputtomiin vaikka tähän C4:seen tai mihin hyvänsä muuhun dieettituotteeseen... ja se onkin ihmeellinen juttu, että ihmiset todella tekee niin, koska aina toivotaan, että jospa TÄMÄ olisi se ihmeitä tekevä tuote.

Itseäni quotaten:
Faidra sanoi:
Täytyy kuitenkin muistaa, että pelkkää tuotetta ei todellakaan voi kiittää tuosta tiukentumisesta: tein samaan aikaan aerobista n. 12h viikossa ja päälle vielä punttitreenit. Ruokavalio oli viimeisen päälle viilattu ja miinukset rajut jo ilman mitään tuotteitakaan...
Alkudieetistä tein aerobista 4-5 x 60min aamuisin ja 4 x 30min treenin jälkeen. Helmikuun alusta tein aerobista 6 x 90min aamuisin ja 4-5 x 40-50min treenin jälkeen. Jos nopsasti laskeskelisi... niin tein dieetin aikana n. 14940 minuuttia aerobista joka vastaa 249 tuntia. :D Sen verran HC olin, että tasan yksi aamuaerobinen jäi välistä ja sekin tuli korvattua myöhemmin päivällä. ;)

söit varmaan sitten vähän enemmän? onko muuten parempi pitää ravinto korkealla ja liikkua hullunlailla, vai ravinto minimissä ja liikunta minimissä?l

Noilla laillisilla rasvanpolttajilla on hyvin marginaalinen vaikutus eli ei kannata todellakaan maksaa C4:sta pyydettyä rahasummaa. Ostaa apteekista vaikkapa kofeiinia. C4-mainokset ovat lievästi sanottuna yliampuvia.
Tosin lompakko ainakin laihtuu rivakasti ;-))

Sellanen kysymys että eikö *periaatteessa* näillä laillisilla kapseleilla ole se vaikutus että miinuskaloreilla keho ei niin helposti pamahda säästöliekille koska metabolismi kiihtyy jonkin verran (vihreä tee, kofeiini yms aineosat vaikuttajina)?

Vai onko niin että säästöliekin 'syttyminen' on pelkästään kiinni energian saannista eikä kulutus sinänsä siihen vaikuta...?

Itse veikkaan että noiden teho perustuu siihen että kofeiinin vaikutuksesta tuntee olevansa pirteämpi ja jaksaa siis treenailla paremmin ja olla muutenkin aktiivinen. Koffarit on halpa vaihtoehto noille.

Faidra sanoi:
Alkudieetistä tein aerobista 4-5 x 60min aamuisin ja 4 x 30min treenin jälkeen. Helmikuun alusta tein aerobista 6 x 90min aamuisin ja 4-5 x 40-50min treenin jälkeen. Jos nopsasti laskeskelisi... niin tein dieetin aikana n. 14940 minuuttia aerobista joka vastaa 249 tuntia. :D Sen verran HC olin, että tasan yksi aamuaerobinen jäi välistä ja sekin tuli korvattua myöhemmin päivällä. ;)
No johan on markkinat ja huomenna tilipäivä!:eek:
Tosin kyllä näkyi lavalta jos, että aerobista on tullut tehtyä aivan käsittämättömästi. Ihme, että ette kuolleet ylikuntoon, tosin te olettekin jo ihan eri tasolla kuin me muut kuolevaiset.:worship:

Sorry jos meni vähän :offtopic: , but there is no topic like offtopic, right?

Suositut

Back
Ylös Bottom