c4 & hydro tech??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bealina
  • Aloitettu Aloitettu
elikkäs siis.. näin kun sitä alku inspistä kaipaan puolen vuoden sairastumisen jälkeen, niin kävin tuossa eräässä liikkeessä jossa sit ehdotettiin että ostaisin tuon c4 & hydro tech yhdistelmän.. ja palautukseen maltoa ja natural proteinia.. mikä yhistelmä on kyl ennestään tuttu..

mut hieman mietityttää noiden toimivuus yms? siis kun kuitenkin hinta on aika kova.. :)

jotenka mielipiteitä niistä tai kokemuksia kellään?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun mielipiteeni on että jätä ostamatta. Hydrotechin hinnalla vastaavaa isolaattia saa paljon enemmän ja halvemmalla ja C4 nyt on muuten vaan turha... Elikä C4 ei tosiaan ole toimiva hintaansa nähden ja Hydrotechin sijasta ostaisin jotain muuta vastaavaa.

elikkäs siis.. näin kun sitä alku inspistä kaipaan puolen vuoden sairastumisen jälkeen, niin kävin tuossa eräässä liikkeessä jossa sit ehdotettiin että ostaisin tuon c4 & hydro tech yhdistelmän.. ja palautukseen maltoa ja natural proteinia.. mikä yhistelmä on kyl ennestään tuttu..

mut hieman mietityttää noiden toimivuus yms? siis kun kuitenkin hinta on aika kova.. :)

jotenka mielipiteitä niistä tai kokemuksia kellään?

En oo itse kokeillut ko. yhdistelmää, mut yks ravinto-oppiin yliopistossa perehtynyt ja lisäravinneliikkeessä töissä oleva nainen kehui vilipittömästi ko. comboa. Ja kyseseessä ei millään muotoa ollut ostotilanne vaan tavattiin ja keskusteltiin ihan muissa merkeissä salilla. Tiedä sitten. Ite ainakin aattelin kokeilla sitten kun siihen on tarvetta.

Nämä kaksi on kyllä mulla toimineet kun viimeksi kokeilin. Ei ne mitään ihmeaineita ole, eli kyllä ruokavalio ja liikunta on avaintekijät painonpudotuksessa pitkällä aikavälillä. Hintaa noilla kyllä on mielestäni liikaa, jos ajattelee että samalla hinnalla saat esim. palautusjuomat moneksi kuukaudeksi (yhden c4&HT-combon hinnalla siis).

Ite kokeilin tossa alkukesästä C4 ja huomas että hiki lähti lentämään niin salilla kuin lenkillä eritavalla. Nälkäähän tuo pitää loitolla aika hyvin ainakin itellä.

Mäkin olen edellä mainittuja syönyt ja täytyy sanoa, että aineenvaihdunta lisääntyi selvästi ja makeanhimo katosi... Tosin mä vetelen aikapaljon protskupatukoita jos suklaanhimo yllättää =)

Mutta omasta kokemuksesta voin suositella kyseisiä tuotteita.

Ite oon nyt tolla kuurilla ja ei oo valittamista. Antaa hyvän syyn olla lipsumatta, kun menee melkein sadan euron kuuri vituiksi sitten. Patistaa myös hyvin aamulenkille, kun katselee vaikka lisäravinnekaupan kuittia.
Vilpittömästi pitää sanoa että mielestäni tuote toimii.

En oo itse kokeillut ko. yhdistelmää, mut yks ravinto-oppiin yliopistossa perehtynyt ja lisäravinneliikkeessä töissä oleva nainen kehui vilipittömästi ko. comboa. Ja kyseseessä ei millään muotoa ollut ostotilanne vaan tavattiin ja keskusteltiin ihan muissa merkeissä salilla. Tiedä sitten. Ite ainakin aattelin kokeilla sitten kun siihen on tarvetta.

Jee. Hyvin on perehtynyt. C4 system kun on kokolailla täysin tehoton tuote. Jopa tutkimuksessa jonka leaderi antaa kotisivuillaan, ei ole juuri mitään tuloksia saatu. Teksti on taas väännetty sellaiseen muotoon että vaikuttaa että se toimii.

-Marchi- sanoi:
Ite oon nyt tolla kuurilla ja ei oo valittamista. Antaa hyvän syyn olla lipsumatta, kun menee melkein sadan euron kuuri vituiksi sitten. Patistaa myös hyvin aamulenkille, kun katselee vaikka lisäravinnekaupan kuittia.
Vilpittömästi pitää sanoa että mielestäni tuote toimii.

Kuten itse tässä sanoit. Kaikki laihdutuslääkkeet "toimii" jos on ruokavalio kunnossa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom