Tulkaa pois sieltä jonottamasta ja menkää Ilolan ABC:lle syömään Empire State BBQ Burger. Ainoa burgeri, joka on livenä ihan samannäköinen ku kuvissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vähän off topic, mutta:
Itse en ymmärrä, kuinka joku edes suostuu, saati sitten maksaa, että saa(joutuu) Hesen hamppareita syömään. Se majoneesi, ja muutenkin kokonaisuus on jotain niin hirveää, että huhhuh. Mäkkäri on vähintään 100 x parempaa, sielläkin tosi harvoin, ehkä kerran puoleen vuoteen käyn, mutta Hese on jotenkin omasta mielestä ihan täyttä roskaa..
Ite oon käynyt kerran KFC:ssä koska sitä on hypetetty niin paljon. Ei muuten maistunut yhtään miltään ne kananpalat no ei ainakaan pahanmakuisiksi voi sanoa, koska makua ei ole ollenkaan :D Dippasin sitten siihen bbq-kastikkeeseen ja maistui pelkältä kastikkeelta.KFC:ssä muuten sama juttu kuin Burger Kingissä. En kyllä varta vasten sinne toista kertaa hakeudu. Aika paskaa.
Pyh poh. Majoneesi on just se juttu. Jos noita saisi kaupoista niin mulla olisi kaapit pullollaan kurkkumajoneesia, paprikamajoneesia ja chilimajoneesia. Jumalauta mutta ne on hyviä.Itse en ymmärrä, kuinka joku edes suostuu, saati sitten maksaa, että saa(joutuu) Hesen hamppareita syömään. Se majoneesi, ja muutenkin kokonaisuus on jotain niin hirveää, että huhhuh. Mäkkäri on vähintään 100 x parempaa, sielläkin tosi harvoin, ehkä kerran puoleen vuoteen käyn, mutta Hese on jotenkin omasta mielestä ihan täyttä roskaa..
No maksaahan se nyt siihen nähden aika paljon että se on pikaruokaa, mutta ei se sitä makua huononna ja ihan eri asia puhua oikeista Hesen hampurilaisista ja Mäkkärin euron juustolätyistä. Jälkimmäisissä on kyllä hinta-sapuska-suhde huomattavasti paremmin kohdallaan, mutta harvemmin sitä menee noihin pelkästään syömään nälän takia, vaan nimenomaan maun takia, kun tekee mieli jotain tuollaista. Siksi tuleekin aika harvoin käytyä ja euron ripulijuustoja vedettyä vielä harvemmin. Nehän nyt on oikeasti melko kamalia, mutta kyllä niitä nälkäänsä vetää.E: Ja imo hese on melko huono koska maksaa niin saatanasti. Parasta on ostaa 2-4 juustohampurilaista mäkistä. 16g protskua ja 306kcal / hampurilainen ja ei tuu maksamaan edes paljoa :D
Pyh poh. Majoneesi on just se juttu. Jos noita saisi kaupoista niin mulla olisi kaapit pullollaan kurkkumajoneesia, paprikamajoneesia ja chilimajoneesia. Jumalauta mutta ne on hyviä.
eikös noita saa kaupoista? siis hesen majoneesia.. ainaki muistan niitä nähneeni olikohan cittarissa vai s marketissa..
Niin ne taitaa olla niitä salaatinkastikkeita. Majoneeseja en muista nähneeni.eikös noita saa kaupoista? siis hesen majoneesia.. ainaki muistan niitä nähneeni olikohan cittarissa vai s marketissa..
Niin ne taitaa olla niitä salaatinkastikkeita. Majoneeseja en muista nähneeni.
Kyllä ainakin meidän kaupoista löytyy!
Salaattikastikkeita ja majoneeseja.