Burger King

Tulkaa pois sieltä jonottamasta ja menkää Ilolan ABC:lle syömään Empire State BBQ Burger. Ainoa burgeri, joka on livenä ihan samannäköinen ku kuvissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vähän off topic, mutta:

Itse en ymmärrä, kuinka joku edes suostuu, saati sitten maksaa, että saa(joutuu) Hesen hamppareita syömään. Se majoneesi, ja muutenkin kokonaisuus on jotain niin hirveää, että huhhuh. Mäkkäri on vähintään 100 x parempaa, sielläkin tosi harvoin, ehkä kerran puoleen vuoteen käyn, mutta Hese on jotenkin omasta mielestä ihan täyttä roskaa..

vähän off topic, mutta:

Itse en ymmärrä, kuinka joku edes suostuu, saati sitten maksaa, että saa(joutuu) Hesen hamppareita syömään. Se majoneesi, ja muutenkin kokonaisuus on jotain niin hirveää, että huhhuh. Mäkkäri on vähintään 100 x parempaa, sielläkin tosi harvoin, ehkä kerran puoleen vuoteen käyn, mutta Hese on jotenkin omasta mielestä ihan täyttä roskaa..

makuasia, ite en kyllä pysty vapaa ehtosesti mäkki ruokaa vetää mutta hesen kyllä

Kaikki menee ja heselle hamppareista pisteet, että on kunnon läskimajoneesit! Kingissä kävin Roomassa keväällä. Oli pakko saada lihaa paikallisten jauhomössökasvispizzojen jälkeen ja otin jonkun setin, missä oli kunnolla pihvejä. Siellä se ainakin maistui erittäin anaboliselta.

KFC:ssä muuten sama juttu kuin Burger Kingissä. En kyllä varta vasten sinne toista kertaa hakeudu. Aika paskaa.
Ite oon käynyt kerran KFC:ssä koska sitä on hypetetty niin paljon. Ei muuten maistunut yhtään miltään ne kananpalat :confused: no ei ainakaan pahanmakuisiksi voi sanoa, koska makua ei ole ollenkaan :D Dippasin sitten siihen bbq-kastikkeeseen ja maistui pelkältä kastikkeelta.

Burger kingissä oon taas käynyt muutaman kerran ulkomailla ja ihan hyvää oli. En usko tosin, että suomen hintatasolla tulen koskaan käymään BK:ssa.

E: Ja imo hese on melko huono koska maksaa niin saatanasti. Parasta on ostaa 2-4 juustohampurilaista mäkistä. 16g protskua ja 306kcal / hampurilainen ja ei tuu maksamaan edes paljoa :D

Muistaakseni Big Macissä on 27 grammaa proteiinia ja Mc Feastissä 29, eli ihan selvästi podaajan valintoja :)

Hesen purilaiset mun mielestä pieniä, kalliita ja ei ihan yhtä hyviä kuin mäkkärissä.

Mc Feast:

Energiasisältö 545 kcal
Proteiinia 29 g
Hiilihydraatteja 38 g
Rasvaa 30 g
Suolaa 2,2 g
Tyydyt. rasvoja 13 g
Sokeria 11 g
Kuituja 3 g

Ruotsissa tuli vähä aikaa sit käytyä Burger Kingissä ja oli se vitun hyvää. Pitää käydä tuol stadin mestassa kyl tässä jonain päivänä tsekkaamas onko samanlaista.

Tää kun on Burger Kingin ketju, niin laitetaan tänne sitä podaajan valintaa - double stacker!

861_0_100613102558.jpg

Kyllähän noissa taso vaihtelee maailmalla tosi paljon.
Ainakin ne lukuisat kerrat kun jonkun Amerikan vieraan olen vieny Mciin, ja ne
katsoo hölmistyneenä pöytään tuotua "double cheese burgeria", on aina yhtä huvittavia.

Tarkoitan vaan että jos joku nyt jossain on saanu tosi hyvää herkkua vaikka mistä ketjusta niin kyllä
se täällä äkkiä vesittyy.

Clubia on välillä ikävä. Se kastike oli hyvää. Ei saa sekoittaa Hesen välillä tarjoamaan skeidaan...

Pari vuotta takaperin kävin Itävallassa Burger Kingissä syömässä Whopper- aterian. Ihan jees, ei kyllä mitään erikoista. Voisihan tuon Helsingin vastaavankin testata ihan mielenkiinnosta joskus.

Pyh poh. Majoneesi on just se juttu. Jos noita saisi kaupoista niin mulla olisi kaapit pullollaan kurkkumajoneesia, paprikamajoneesia ja chilimajoneesia. Jumalauta mutta ne on hyviä. :kuola:

E: Ja imo hese on melko huono koska maksaa niin saatanasti. Parasta on ostaa 2-4 juustohampurilaista mäkistä. 16g protskua ja 306kcal / hampurilainen ja ei tuu maksamaan edes paljoa :D
No maksaahan se nyt siihen nähden aika paljon että se on pikaruokaa, mutta ei se sitä makua huononna ja ihan eri asia puhua oikeista Hesen hampurilaisista ja Mäkkärin euron juustolätyistä. Jälkimmäisissä on kyllä hinta-sapuska-suhde huomattavasti paremmin kohdallaan, mutta harvemmin sitä menee noihin pelkästään syömään nälän takia, vaan nimenomaan maun takia, kun tekee mieli jotain tuollaista. Siksi tuleekin aika harvoin käytyä ja euron ripulijuustoja vedettyä vielä harvemmin. Nehän nyt on oikeasti melko kamalia, mutta kyllä niitä nälkäänsä vetää.

Hesen pihvit on niissä isoissakin hamppareissa kooltaan samaa luokkaa kun noissa mäkin euron juustoissa :/ se + niin älytön määrä majoneesia, että koko hampurilainen menee vaan limaiseksi hiilari/rasvamössöki että multa jää helposti syömästä. Esim. mäkistä QP yhdellä lisäpihvillä on jo ihan asiallinen hamppari:
15570.jpg

edit. muutenkin mäkissä arvostan sitä, että sieltä saa oikeesti makroiltaan ihan minkälaisen aterian vaan. Voi tilata vaikka kaksi isoa pihviä ilman pullia ollenkaan ja sekin onnistuu. Kesällä otin yhen juustohampparin sisään 3 lisäpihviä, kun en halunnut älyttömästi hiilareita vetää mutta mahaan piti saada täytettä. Hesessä on hinnoittelukin suhteellisen perseestä, kun niistä pienistä hamppareista lähtien kaikki on tosi kallista jos ei ota sitä perus kerrosateriaa.

Pyh poh. Majoneesi on just se juttu. Jos noita saisi kaupoista niin mulla olisi kaapit pullollaan kurkkumajoneesia, paprikamajoneesia ja chilimajoneesia. Jumalauta mutta ne on hyviä. :kuola:

eikös noita saa kaupoista? siis hesen majoneesia.. ainaki muistan niitä nähneeni olikohan cittarissa vai s marketissa..

no niin tietty joo, nyt ku sanot ni niinhä se vissii oliki, sorry my bad :)

Teijän vika! Kävin sit lentoasemalla burgerkingissä vetää tuplawhopperin risuaitaperunoilla. Light cola oli loppu joten join vettä. Tuli kadutus. Sit söin lentoaterian ja ei kaduttanu enää.

ynytu3ah.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom