Burger King

Siina on supermacs yhdistettyna johonkin pizzapuljuun minka nimea en nyt muista nykyaan. Joutui ihan googlaamaan kun ei sanonut mitaan. Kuljen tuosta ohi muutaman kerran viikossa toista kotiin tullessa. Mutta sentaan Zaytoons siita kortteli eteenpain on edelleen paikoillaan - joskin nostivat juuri hintoja.

Jokatapauksessa mahtavaa yösyömistä!
Mutta takaisin Burger Kingiin. Onko tuolla suomessa mahollisuus ottaa tohon Whopperiin niin paljo pihvejä ku haluaa? Täällä on 1,70 hintaa per pihvi ja niitä voi ottaa vaikka 20 jos kokee sen tarpeelliseksi. Oma suosikki Big King XXL.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itse kävin kesällä gdanskissa BK:ssa ja en oikeasti ymmärrä tätä hehkutusta ko. mestan burgereista, siis se ei maistunut miltään?? oli se toki iso annos ja sen voimalla ajettiin liettua, latvia, viro ja suomi läpi että pääsi kotio mutta se oli vaan mautonta, pepsiä sai ottaa niin paljon kun vaan pystyi juomaan..suomessa tuskin samaa konseptia??
nähdäkseni ainoa millä tuo pystyy kilpailemaan on hinta ja suomessa jos harrastaa polkumyyntiä niin homma loppuu verotukseen parissa vuodessa, hese on lanannut jokaisen ulkopuolisen yrittäjän näillä markkinoilla ja ennustan että saman kohtalon tulee myös kokemaan BK..

On Hesburger omakin henkilökohtainen suosikki, harmi kun se ei ihan maailmanlaajuinen ketju ole... Kuka oikeasti vain maun takia noissa paikoissa ylipäätään syö? Kyllä sitte mennään ravintolaan syömään hampurilaista jos oikeasti korkealaatuisen ja hyvänmakuisen haluaa syödä. Mun mielestä koko ja hinta yhdessä tyydyttävän laadun kanssa on ne asiat, miksi noissa paikoissa käydään? En mä nyt vertaisi edes Hesburgeria ikipäivänä kunnon ravintolahampurilaiseen tai vanhanliiton grilliburgeriin.

Aika makuaisoita taitaa nää olla.. kovin vakavissani en ota henkilöiden pikaruokala mielipidettä, jotka sanoo et Hese paras Suomes pikaruokaloista.. nimim. siihen majoneesipuljuun en mene! (edelleen makuasioita, joten ei tartte vetää hernettä nenään) =)

Hese on suomen paras pikaruokaketju, ja ne majoneesit!! Voi kyllä olla että BK tulee haastamaan hyvin. Mutta sitä mä odotan että te rassukat saisitte kunnon döner-kebapin sinne. Sitä taitaa jostain ravintoloista saada parilla kympillä/annos.

"Mutta kyllä asia on niin, että kirja oli paljon parempi kuin tämä elokuva"... Eiku vittu, nyt oikin puhe hampurilaisravintolasta. Mutta yhtä kaikki, ketään ei kiinnosta tulla lukemaan Burger King -ketjuun kommentteja miten KFC, Hesburger, Mäkkäri, Taco Bell ja Gourmet Brand Elitist Hamburger Club ovat niin paljon parempia.

Mista ketjussa pitaisi sitten keskustella? Kaikkien vain hehkuttaa yhteen aaneen sita miten BK on paras? Mahtaisi olla kiinnostavaa keskustelua :D

Ei siina, kiva etta on vaihtoehtoja mista valita. Harmillisesti vaan vaihtoehdot ovat kaikki lahinna toistensa klooneja (Hese, McD, BK) pienilla vivahde-eroilla.

Mä olisin halunnut että tässä olisi vaan kehuttu burger kingiä mutta paskat, ja nyt teidän h0m0jen takia mä taidan joutua lähtee alkoon.

Berliinissä kävin BK:ssa pariin otteeseen jokunen vuosi sitten, eikä kyllä mitään suuria tunteita herättänyt. Samaa pikaruokaa eri paketissa, mutta ei siinä, on sillekin varmasti paikkansa ja aikansa. Kyllä parhaat burgerit saa silti ravintolassa lautasella tarjoiltuna tai kotona tehtyinä.

itse kävin syksyllä amsterdamissa BK:ssa ja samat fiilikset.
big mac > whopper

Mua ainakin kiinnostaa tulla tänne lukemaan vertailuja ja kommentteja hampurilaisravintoloista kunhan nyt ei ihan täysin offtopiciin lähdetä. Tähän mennessä melkein joka viesti on kuitenkin ainakin löyhästi sivunnut Burger Kingiä. Suosittelen kokeilemaan Santa ja Claus-burgereita, jos niitä on nyt Suomessa avatussa BK:ssa, ihan maittavia olivat. Onko siinä stadin mestassa muuten Burger King Café samassa? Täällä ne on yleistyny tosi kovasti. Ei kauhean usein tule käytyä, ehkä kerran parissa kuukaudessa mutta syön yleensä pelkkiä hampurilaisia niin on tullut aika lailla kaikkea maistettua.

Sveitsissä ja saksassa oon käyny BK:ssa, aika samaa mäcin kanssa.

Hese paras!:)

Edit. Ei siinä, kyl toi stadin paikka pitää jossain vaihessa testata.

Double whopper with cheese :kuola:. Parasta mitä pikaruoka voi ikinä tarjota. Hesburgeri on pohjasakkaa ja sanon tämän vielä varsinaissuomalaisena. KFC oli todellinen pettymys, siellä se on Hessun kanssa pohjalla.

Totta, Taco Bell on kyllä hyvä!

Ihan kauheeta ydinjätettähän taco bell on siinä missä kaikki muutkin. Tai no onhan niiden nacho-soossi lautaset aika övereitä, mut kaikki muu onkin aika pahaa imo.
BK:kin ihan yliarvostettua, kaveri laitto justiinsa kuvaa whatsapissa, kun siellä on juntit jonottamassa ihan innoissaan.

Ois kyllä siisti testata. Nehän uhos kesällä vallottavansa koko suomen ennen vuoden vaihetta, vaan tyngäksi jäi.

En kyllä silti usko, että Scanin ja Hesen edelle menee.

Olen syönyt kolmesti Burger Kingissä elämäni aikana ja joka kerran jälkeen illalla laatannut. Hämmentävää. Ehkä joskus tosin voisi tätäkin testata.

Mitenköhän olen onnistunut välttymään BK:lta, vaikka olen Jenkeissäkin visiteerannut useaan otteeseen. :D Kaipa olen ollut niin kokeilunhaluinen, että Mäkillä ja Subilla on menty sielläkin... No ei vais, siellä tuohon pikaruokaloiden tarjontaan hukkuu ja kaikkea ei ehdi kokeilemaan vaikka haluaisikin. Denny's on siellä noussut suosikiksi, vaikkei se nyt ihan samaan konseptiin menekään näiden ketjussa mainittujen ravintelien kanssa. Jospa se BK tulisi testattua, kun seuraavan kerran Helsinkiin tai muille kaukomaille eksyy.

Suositut

Back
Ylös Bottom