Burger King

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa varmaan opetella sellanen perustaito, kuin ruuanlaitto. Jos taso on mikropizza-tasolla, niin voikin tulla aika shittiä.

Parhaat hampparit saa tehtyä kyllä kotona, jos jaksaa vaan nähdä sen vaivan.

Täysin totta!!! Ton ohjeen mukaan esim kun tekee niin ei voi tulla paskaa jos ei itse mokaa. Ruokahommia: Maailman paras hampurilainen

Itse tehnyt noita muutamalle kaverille ja huomannut sen että noita ei voi tehdä liikaa, kaikki menee ja porukka on ollut tyytyväistä.

Onko kukaan käynyt In-N-Outissa? En itse ole, mutta siitä puljusta on kuulunut paljon kehuja.

In-n-out on oma suosikki halvoista burgereista. Tekevät ranskalaiset tuoreista potuista paikanpäällä. Liha burgereissa on hyvää pikaruuaksi. Kastikkeet, juustot ja sämpylä on aika peruskamaa eikä herätä tunteita. Noheva ottaa in-n-outissa extra pihvin(70snt) ja sämpylän tilalle salaatinlehdet. Minusta maisuu noin paremmalta kuin perussämpylän väliin tungettuna.

Ultimaalinen burgeriketju on the counter burger. Ihan törkeen hyvää+konfiguroitavaa kamaa. Hinta on miinusta, extrabonusta medium optiosta pihville.

Taco bell on kans, omnomnom. Muut pikaruokapaikat ei oikein innosta.

counter2.jpg

Jo vain! BK se on paras paikka. Ehtii tutustuakin hyvin kun yhdessä jonottaa puol tuntia tiskille.

Kerran oon käyny nyt tossa asemalla ja jonotin puol tuntia vaikka siin oli vaan kolme mua ennen. Vitun hyvin ne vetää siellä, ei ihmekään että jonoa on niin vitusti aina.

Enpä parempaakaan paikkaa paatokselleni keksi, joten Burger King joutuu kärsimään.

Nyt, kun Burger King ja Starbucks on saatu Suomeen, niin allekirjoittaneen puolesta voidaankin seuraavana kansainvälisenä ketjuna kalastaa Chipotle Mexican Grill Suomeen. Euroopassa ja Pohjois-Amerikassahan näitä on jo, NYC:ssäkin helvetin tiheässä. Kuten nimestä saattaa päätellä, ketju tarjoaa mexicolaista sapuskaa eli mm. burrittoa, tacoja, salaattia jne. Toissapäivänä kävin kyseisessä ravintolassa ensimmäistä kertaa ja voin kyllä sanoa, että eipä ole taas ikävä BK:ta, Mäkkiä, Shake Shakia yms. mielestäni oikeinkin oivaa vaihtelua ainaisille burgerimätöille.

Ei mulla muuta. Anteeksi, jos loukkasin jonkun mieltä nokkimalla väärää ketjua. Modet siirtäköön, jos parempi paikka löytyy. Kiitos.

Viime lauantaina tuli käytyä rautatieaseman Bk:ssä. 30min jonotuksen jälkeen tarjottimella pötkötteli double whopper ja double steakhouse. Whopperi oli mielestäni aika kuiva ja jäin kaipaamaan enemmän kastiketta. Liha kummassakin hampparissa oli ihan ok, ja niihin oli saatu grillattu ja jokseenkin savuinen maku. Steakhousessa tökki heti paahdettu sipuli. Yleensä siitä oon pitänyt, esimerkiksi hodarissa toimii loistavasti, mutta tässä siitä tuli mieleen jokseenkin einesmäinen maku. Muuten ihan ok hamppari ja pekoni tais olla tosi ohkasta siivua, mikä oli hyvä asia. Sämpylä oli muistaakseni hyvää, jotain siinä pinnalla oli mikä tarttui kitalakeen, mutta maku oli ihan ok.

Kerran oon aikasemmin käynyt ulkomailla ja muistelin että olis ollut parempi. Aika samaa kastia omalla listalla hesen ja mäkkärin kanssa, en usko että tulee enää mentyä, ainakaan jos on vastaavat jonot.

Onko siinä aseman BK:ssa vielä arki-iltoisin kovat jonot? Työreissulla pitäisi kokeilla, mutta tuohon asemalle ei voi omalla autolla mennä ja hotelli on ratikkalinjan vieressä joten ei viitsisi siirtymien lisäksi ihan hirveän kauaa odotella.

Saksassa kävin Burger Kingissä ja eipä se sen kummoisempaa ollu ku Mäkkärinkää sapuskat. Parempi kuitenkin kuin Hese, koska hesessä tungetaa hampurilaiset täytee majoneesia ja suolakurkkua.

Onko siinä aseman BK:ssa vielä arki-iltoisin kovat jonot? Työreissulla pitäisi kokeilla, mutta tuohon asemalle ei voi omalla autolla mennä ja hotelli on ratikkalinjan vieressä joten ei viitsisi siirtymien lisäksi ihan hirveän kauaa odotella.

Riippuu todella paljon tuurista onko pitkät jonot. Lounasaikaan varmaan turha edes yrittää.

Itse kävin eilen klo 18 aikoihin töistä palatessa ja jonotusta oli poikkeuksellisen vähän noin 5 minuuttia + tietysti se burgerin odottelu. Normaalisti varmaan kannattaa varata se noin 15min.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom