Burger King

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maistuu kyllä ihan toiselta kun mäkkärin "pahvinpalat".
Foliovuorattu paperipakkaus on kanssa syömisen kannalta hyvä.

Tarjoillaanko nuo ateriat samaan malliin ku Ruotsin Burger kingeissä, eli ranskalaiset ja sämpylä korissa? En tiedä miks, mutta itse triple Whopperin lisäksi tuo yksityiskohta miellytti.

Berliinissä kävin BK:ssa pariin otteeseen jokunen vuosi sitten, eikä kyllä mitään suuria tunteita herättänyt. Samaa pikaruokaa eri paketissa, mutta ei siinä, on sillekin varmasti paikkansa ja aikansa. Kyllä parhaat burgerit saa silti ravintolassa lautasella tarjoiltuna tai kotona tehtyinä.

Berliinissä kävin BK:ssa pariin otteeseen jokunen vuosi sitten, eikä kyllä mitään suuria tunteita herättänyt. Samaa pikaruokaa eri paketissa, mutta ei siinä, on sillekin varmasti paikkansa ja aikansa. Kyllä parhaat burgerit saa silti ravintolassa lautasella tarjoiltuna tai kotona tehtyinä.

Tää on aivan totta. Käsitykseni mukaan BK:n parhaus perustuu käytännössä siihen, ettei se viime aikoina ole ollut Suomessa, vaikka onkin iso ketju maailmalla. Innolla odotan, mikä on se seuraava paras pikaruokaketju, joka valitettasti ei ole Suomen rajojen sisällä. Lienee KFC? Jos haluaa kohtuu edullisen ja hyvän burgerin, niin yleensä kämäset grillit ovat hyviä vaihtoehtoja.

No nyt alkaa jo vituttaa :( Kävin muutama vuosi sitten Bankokissa syömässä BK:ssa ja siitä lähtien odottanut kädet ristissä että tulisi Suomeenkin tämä ketju.. OLI ihan eri tasolla kuin Hese/mäkki ja nyt te sanotte että se o samaa sarjaa..

^Ainahan ruuat tuntuu maistuvan paremmin lomalla (etenkin jossain kauemmassa kohteessa). Jos saisit saman syömäsi BK:n burgerin kotikaupungin drive-inistä, niin väitän ettei se niin eri tasolla olisi.

Eikä siinä mitään pahaa ole, paremman makuinen ruokahan on yksi tärkeimpiä syitä lähteä lomailemaan :P~

Kerran käynyt bk:ssa ja tämä tapahtui ruotsissa ja oli kyllä paskin maistamani hampurilainen joten jäi syömättä. Mutta kait se on joku kerta tuo käytävä silti kokeilemassa onko vielä yhtä paskaa.

Saksan BK on ainakin selkeästi parempi kuin Suomessa MCD. Luulen että johtuu kovasta kilpailusta hampurilaisketjujen (BK,MCD, KFC) sekä kebab- ja makkaramestojen välillä. Eikä mitään tekemistä minkään lomien kanssa; Suomessahan mä lomani vietän ja hampurilaisaterioiden pitäs ylläolevan teorian mukaan maistua paremmilta. KFC kans kova,mutta kallis.

Itse kanssa olin "BK on paras!!!11yks" porukkaa kunnes muutin tanne Dubliniin, missa noita piisaa (myos KFC loytyy. Olen kaynyt kerran, sanottiin et painu vittuun. Olivat juuri sulkeneet.).
Tuli kaytya pari kertaa alussa, nyt ahdistaa ajatuskin.

GBK (Gourmet Burger Kitchen) on paras purilaisketju, mutta ei taida menna ihan pika- maaritelman alle. Ja hintaluokkakin hieman eri.

Itse kanssa olin "BK on paras!!!11yks" porukkaa kunnes muutin tanne Dubliniin, missa noita piisaa (myos KFC loytyy. Olen kaynyt kerran, sanottiin et painu vittuun. Olivat juuri sulkeneet.).
Tuli kaytya pari kertaa alussa, nyt ahdistaa ajatuskin.

GBK (Gourmet Burger Kitchen) on paras purilaisketju, mutta ei taida menna ihan pika- maaritelman alle. Ja hintaluokkakin hieman eri.

Haha, Hungry Harry's Farrington'sin vieressä <3<3<3 :D

Haha, Hungry Harry's Farrington'sin vieressä <3<3<3 :D

Siina on supermacs yhdistettyna johonkin pizzapuljuun minka nimea en nyt muista nykyaan. Joutui ihan googlaamaan kun ei sanonut mitaan. Kuljen tuosta ohi muutaman kerran viikossa toista kotiin tullessa. Mutta sentaan Zaytoons siita kortteli eteenpain on edelleen paikoillaan - joskin nostivat juuri hintoja.

Oma fiilis et BK paras näistä pikaruokaketjuista, joita suomessa on.
Pitäis keksii joku kellonaika/päivä, jolloin siel ei ois himmeetä ryysistä, ni vois käydä ajamas paikan sisään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom