Bull's Tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janiw82
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Joo eli tuon edellisen postaamani threadin valaisemana olen päättänyt että kun viking power loppuu niin vaihdan Bull's tuotteisiin ja haluaisin hieman tietoa kyseisestä tuotesarjasta ja myös kokemuksia toimivuudesta että kannattaako vaihtaa juuri tähän jauhoon vai olisiko jokin muu parempi vaihtoehto

kiitoksia jo etukäteen

:david: says:i been looking for freedom since i left my hometown

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytän itse Byll's Peisikkiä väli- ja iltapalaproteiinina (öljyjen kanssa, tottakai :) ) ja palautusjuomaan meneekin Fastin jauhoja.

Korvaatteko aterian tuolla Bull's basicilla vai vedättekö välipalana ?

ja onko kokemuksia tuosta Bull's recoverysta
itse ajattelin hommata säkin tuota recovery jauhoa sitten kun viikkari loppuu se vaikuttaa ainakin lukemani perusteella aika optimaaliselta juomalta

Recovery on kanssa hyvän makuista ja tuntuu ajavan asiansa ihan hyvin. Sopii hyvin jos/ja kun ei jaksa itse sotkea palautusjuomaa.

Aamupalan korvaan tuolla basicilla (ja öljyä kanssa).

Kattelin justiinsa hintoja ja huomasin et toi bull's recovery on jonkin verran kalliimpi :(

Liekö hintansa arvoinen:confused:

Originally posted by janiw82
Kattelin justiinsa hintoja ja huomasin et toi bull's recovery on jonkin verran kalliimpi :(

Liekö hintansa arvoinen:confused:

ja vastaan itselleni ja myös muille laskettuani molempien jauhojen grammahinnan niin Bull's on halvempaa kuin viikkari

Bull's recovery on laadultaan ihan eri sarjassa Viikingiin verrattuna.. Vertaa esim protsku + kretiinin\glutamiinin määrät!

Bull´s tuotesarja on ihan KURKO! käytän vain ja ainostaan Bull´sin tuotteita!!! Training loaderia pitää kokeilla tässä kesällä mutta pesikkiä käytän päivittäin ja rekoveryä reenin jälkeen. Parhaat lisäravinteet mitä oon koskaan käyttäny!

Pientä mainostuksen makua mutta näin se asia vaan on!

Tuo Bull's Basic protskua tulee kiskottua naamariin ja tuntuu ihan hyvää tavaraa olevan. Toi Banaani-vanilija makukin on tarpeeksi neutraali mulle kun mä en oikeen noihin maustetuihin ole ihastunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom