Bull's basic protein + x hiilihydraatti = massajuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Niin elikkä nyt olis tarkoitus ostaa tuo 4 kg kassi Basic protskuu, ku oon tän VIP jäsenyydenkin saanut:) Tuli vaan mieleen, kun aijon juoda sitä Basíccii pelkästään mutta aijon mmyös tehdä siitä ja jostain maltosta massajuomaa, mitä voi sit myös vedellä. Eli mikä malto tähän tarkoitukseen toimisi?? fastin malto 6?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kyllä kuollaksenikaan pysty ymmärtämään mikä ihmeen pakko on näitä ns. massajuomia tehdä ja väkisin maltoa sotkea muualle kun palautusjuomaan.

Mikä estää syömästä enemmän sitä pastaa/perunaa/riisiä? Jos kerran painon nostaminen on ainoa tarkoitus.

edit: ja jos sen malto6:sen sotkee tuohon niin sehän on suht lähellä palautusjuomaa, mikäli ei nyt lasketa soija sun muita hitaita isolaatteja Basicista.

Originally posted by Ripe
En kyllä kuollaksenikaan pysty ymmärtämään mikä ihmeen pakko on näitä ns. massajuomia tehdä ja väkisin maltoa sotkea muualle kun palautusjuomaan.

Mikä estää syömästä enemmän sitä pastaa/perunaa/riisiä? Jos kerran painon nostaminen on ainoa tarkoitus.

edit: ja jos sen malto6:sen sotkee tuohon niin sehän on suht lähellä palautusjuomaa, mikäli ei nyt lasketa soija sun muita hitaita isolaatteja Basicista.

kiitos kun kerrot mielipiteesi, mutta aijon sen kuitenkin tehdä. tota rupesin miettii, ett tossa malto 6 ei oo niitä hitaita hiilihydraatteja, niin kuinka hyvin se sit sopisi palautusjuomaan?

Ei todellakaan mitään massajuomia jatkuvasti pidä juoda onhan tästä löylytty täälläkin jo enemmän kuin tarpeeksi. Jos taas tilanne ois se että tietäisi etukäteen ettei saa kuuteen tuntiin ruokaa eikä oo kunnollista välipalaa aikaa tällä välillä syödä (ei kyllä mene pitkään kun mättää rasiasta pilkotun broilerin rintafileen, reilusti vihanneksia öljysalaattikastikkeella ja vähän pastaa tai riisiä naamaan) niin silloin voisi ajatella ottavansa tuon juoman ilman maltoa, 1-2rkl öljyy sen seassa ja 2-4 ruispalaa juoman voimalla alas....

Säästäs muutaman sekunnin syömisessä ja aamulla ruuan pakkauksessa&tekemisessä muutaman minuutin :eek:.

Originally posted by ZeiZei
tota rupesin miettii, ett tossa malto 6 ei oo niitä hitaita hiilihydraatteja, niin kuinka hyvin se sit sopisi palautusjuomaan?

Siis jos kerran maltossa ei ole hitaita vaan nopeita hiilareita niin sittenhän se sopii juuri palautusjuomaan hyvin.

Basicissa on sitten hitaammin imeytyviä proteiineja.

kiitos kun kerrot mielipiteesi, mutta aijon sen kuitenkin tehdä. tota rupesin miettii, ett tossa malto 6 ei oo niitä hitaita hiilihydraatteja, niin kuinka hyvin se sit sopisi palautusjuomaan?

Mäkään en käsitä mitä hyötyä nopeista hiilareista on muualla kun palautusjuomassa ? Jos kiireen takia joudut ottamaan näitä massadrinkkejä niin tee niinkuin Sakkeus tuossa sanoikin: basicit maidon kanssa sekasin ja ruisleipää. Aikaa kuluu muutamia minuutteja enemmän kuin pelkän juoman kittaamiseen. Jos syynä massadrinkkien juomiseen ei ole kiire niin sitten se ei ole hyvä syy ;)

Originally posted by trebla
Mäkään en käsitä mitä hyötyä nopeista hiilareista on muualla kun palautusjuomassa ? Jos kiireen takia joudut ottamaan näitä massadrinkkejä niin tee niinkuin Sakkeus tuossa sanoikin: basicit maidon kanssa sekasin ja ruisleipää. Aikaa kuluu muutamia minuutteja enemmän kuin pelkän juoman kittaamiseen. Jos syynä massadrinkkien juomiseen ei ole kiire niin sitten se ei ole hyvä syy ;)

niin siis ittekkin ajattelin, et toi malto 6 tuskin sopii massajuomaan, koska siinä on nopeita hiilihydraatteja. Mua, ei myöskään kauheest kiinnosta se mitä muut ajattelee niitten juomisesta, mutta ittelläni ainakin toimi ihan hyvin esim. toi fastin massa.

Se on aika kipeen siistiä peuhata noiden jauhojen kanssa ja olla muka isompaakin bodaria ettei enää tavallinen ruoka riitä missään muodossa. Been there, done that. Mutta kohta iskee ravitsemustieteen perusprinsiipit märällä lapasella naamalle ja peiliin katsoessasi huomaat jatkuvan sokerin lipittämisen todellakin tehonneen eli tuoneen tuota paljon kaivattua massaa (lue: läskiä). Näin se homma toimii. Sä voit tehdä mitä haluat ja ketään muuta se ei haittaa, mutta se nyt vaan on vähän surullista ja hyvin hyvin tyhmää.

niin siis ittekkin ajattelin, et toi malto 6 tuskin sopii massajuomaan, koska siinä on nopeita hiilihydraatteja. Mua, ei myöskään kauheest kiinnosta se mitä muut ajattelee niitten juomisesta, mutta ittelläni ainakin toimi ihan hyvin esim. toi fastin massa.

No, hyvä että toimii. Mutta miksi kyselet vinkkejä jos sua ei kiinnosta muiden mielipiteet ? :confused:

P.S. Aika kauan saat ettiä että löydät hitaasti imeytyvää maltoa.

Originally posted by trebla
No, hyvä että toimii. Mutta miksi kyselet vinkkejä jos sua ei kiinnosta muiden mielipiteet ?

Jotenkin sellainen mielikuva että ei ole ensimmäinen kerta kun näin on...

huoh...

miten te aina teette tästä näin vaikeeta?? Mä halusin vaan tietää että minkälaista hiilihydraattia siihen pitäisi lisätä ja mistä tällaisia hiilihydtraatteja sais, jotta siit tulisi sopiva massan lisäys juoma. Jos alkaa läskiä kertyy niin lopetan varmasti. Ja ei sitä mulle tartte vaan selittää, monet ovat threadeissaan kertoneet koittavansa saada lisä massaa juomilla. Ja kyllä mä sitä tavallista ruokaa syön, ei sitä tarvi kauheesti miettii, en kyl aina syö sitä riittävästi.

Re: huoh...

miten te aina teette tästä näin vaikeeta??

Ei kyllä se olet Sinä joka useimmiten kyselee suht tyhmiä täällä ja sitten alkaa inisemään sitä sun tätä...

Jos haluat hitaita tai nopeita hiilareita niin google vörkkimään tai mene vaikka sponssin sivuille niitä metsästämään kun nyt kuitenkin tiedät mitä haluat eikä muiden mielipiteet kiinnosta...

monet ovat threadeissaan kertoneet koittavansa saada lisä massaa juomilla.

Ravinto on toki tärkeää mutta varsinkin sun iässä ja sun treenitaustalla se on yks hailee joku palautusjuomalla hifistely sinne ja tänne.

Ja kyllä mä sitä tavallista ruokaa syön, ei sitä tarvi kauheesti miettii, en kyl aina syö sitä riittävästi.

Juuri näin ja tämä kyllä riittääkin vallan hyvin sun treeneihin.

Nää ruokailu tsydeemit menee vanhemmiltakin treenaajilta lisäravinnelafkojen markkinaosaston hypen takia välillä ihan ketulleen...Pkle, pitäisköhän sitä itsekkin alkaa pussittamaan myyntiin pikkupusseihin jotain halpaa protskuu ja sokeria :-)

Re: Re: huoh...

Originally posted by Rice
Pkle, pitäisköhän sitä itsekkin alkaa pussittamaan myyntiin pikkupusseihin jotain halpaa protskuu ja sokeria :-)

Kukaan ei varmaankaan huomaisi mitään, vaikka myisi jotain perunajauhon tapaista ionivaihdettuna heraproteiini-isolaattina.

Re: Re: Re: huoh...

Originally posted by PattiPete
Kukaan ei varmaankaan huomaisi mitään, vaikka myisi jotain perunajauhon tapaista ionivaihdettuna heraproteiini-isolaattina.

Eiköhän perusteta nettikauppa ja ryhdytään myymään vehnäjauhojen ja merisuolan sekoitusta uutena "Bullshit's Fastest Ionizated Isolate Loader Powder"-palautusjuomana. Löisiköhän tuolla leiville?
:lol2:

Re: huoh...

miten te aina teette tästä näin vaikeeta?? Mä halusin vaan tietää että minkälaista hiilihydraattia siihen pitäisi lisätä ja mistä tällaisia hiilihydtraatteja sais, jotta siit tulisi sopiva massan lisäys juoma. Jos alkaa läskiä kertyy niin lopetan varmasti. Ja ei sitä mulle tartte vaan selittää, monet ovat threadeissaan kertoneet koittavansa saada lisä massaa juomilla. Ja kyllä mä sitä tavallista ruokaa syön, ei sitä tarvi kauheesti miettii, en kyl aina syö sitä riittävästi.

Jos sitä massaa nyt tarttee saada nimenomaan juomilla, niin tee ennemmin seuraavanlainen sekoitus malton sijasta:

- tuota Bull's Basicia
- banaani tai pari
- rasvatonta maitoa
- ruokalusikallinen oliiviöljyä

Kaikki tehosekoittimeen, masiina päälle ja omatekoinen gaineri on valmis. Banaaneissa on sentään vähän vitamiineja, malto on ihan "tyhjää" energiaa.

Mutta siis ihan oikeasti: vaikka tämä threadi menee näköjään hivenen vittuilun suuntaan, niin peruspointti on ja pysyy. Ensin se perusruokapuoli kuntoon, sitten vasta lisäravinteet kehiin. Itse en käytä muita lisäravinteita kuin Reco2:sta (ja tietty vitamiinit yms.) ja hyvin olen pärjännyt, vaikka olen sinua isompi ja painavampi. Syön 6-7 ateriaa päivässä eikä tee edes tiukkaa.

Niinpä suosittelen VAKAVASTI että opettelet ensin syömään kunnolla & usein ja sitten vasta harkitset noita maltoja sun muita. Ja jätät ne lopuksi harkinnan asteelle. ;)

Originally posted by AKV
Jos sitä massaa nyt tarttee saada nimenomaan juomilla, niin tee ennemmin seuraavanlainen sekoitus malton sijasta:

- tuota Bull's Basicia
- banaani tai pari
- rasvatonta maitoa

Kaikki tehosekoittimeen, masiina päälle ja omatekoinen gaineri on valmis. Banaaneissa on sentään vähän vitamiineja, malto on ihan "tyhjää" energiaa.

Hyvä resepti AKV.

Oma versioni pirtelö-aiheesta on seuraavanlainen:

-marjoja (esim. herukoita tai mansikkaa) tai hedelmiä (esim. banaania)
-rasvatonta maitoa
-maustamatonta jukurttia
-leseitä (kaura, vehnä ja ruis)
-rypsiöljyä
-tarvittaessa lisäprotskua

Tuo on jo terveellistä sotkua.

Re: Re: Re: huoh...

Kun nyt massanlisääjistä on puhe ja pirtelöihin päästiin niin seuraava on taivaallinen sekoitus:

-Reilu viipale vaniljajäätelöä
-50g Whey3 suklaa tai Bull's Basic banaani-vanilja
-Rasvatonta maitoa
-Rypsiöljyä

Survotaan blenderiin ja eikun löylyä. Kaadetaan tuoppiin ja nautitaan. Helppoja lisäkaloreita syntisen viekottelevassa muodossa. Näitä menee massakaudella paljon.

Erilaiset pirtelöt ovat kyllä hyvä lisä bodarin kuin bodarin ruokavalioon, saa hieman vaihtelua pienellä vaivalla. Teen nykyään rahkahässäkätkin usein pirtelön muotoon :D

Yhdyn täysin edellisiin, eli ihan sukkaa vetää jotain nopeaa hiilaria pitkin päivää. Ota mieluummin rahkasatsi / raejuusto tms. ja jos juoda haluaa niin ite ottasin perusheraa + kaurahiutaleita / banaania / ruisleipää.

Vielä kerran, imho unohda ne jauhot muussa kuin palautusjuomatarkoituksessa.

Originally posted by AKV

- tuota Bull's Basicia
- banaani tai pari
- rasvatonta maitoa

Mutta siis ihan oikeasti: vaikka tämä threadi menee näköjään hivenen vittuilun suuntaan, niin peruspointti on ja pysyy. Ensin se perusruokapuoli kuntoon, sitten vasta lisäravinteet kehiin. Itse en käytä muita lisäravinteita kuin Reco2:sta (ja tietty vitamiinit yms.) ja hyvin olen pärjännyt, vaikka olen sinua isompi ja painavampi. Syön 6-7 ateriaa päivässä eikä tee edes tiukkaa.

Niinpä suosittelen VAKAVASTI että opettelet ensin syömään kunnolla & usein ja sitten vasta harkitset noita maltoja sun muita. Ja jätät ne lopuksi harkinnan asteelle. ;)

totta. rupesimpas tässä ittekkin miettimään, että onko siinä sittenkään järkeä:) mut siis, toi juoma oli tarkoitettu enemmänkin ens syksylle, ku koitan nostaa painon tonne 90 kg ennen uutta vuotta. Kysyin tätä, koska tilaan LRP:stä 4 kg Basiccii ja maltoo =palautusjuoma ja sit tota basiccii vedän ihan vaan lisä protskuks. Eli ens syksynä olis takoitus alkaa syödä paljon ja jopa ehkä kokeilemaan myöskin jotain massaa tuovaa juomaa, siis basicin ja palautusjuoman lisäksi, mutta en ole enää kyllä yhtään varma:rolleyes: Nyt koitan vaan syödä kunnol ens kuukauden ja sitten dietata toukokuun, jonka jälkeen lähetän kuvat tänne armottomaan arvosteluun:( :) vaikka noi kommentit aika paljon vittuilua olikin, mut ne ja nää vähän järkevämmät ja perustellummat kommentit, kuten sun kirjoitukses sai mut onneks tajuumaan, ettei mitään "massa juomia" ainakaan vielä tarvita pakollisesti kasvuun.

Suositut

Back
Ylös Bottom