Bull's basic protein + x hiilihydraatti = massajuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu
Mä käytän lisäravinteista pelkästään palautusjuomaa. Mutta, kun oon sellasta tyyppiä, että massaa ei meinaa tulla sitten millään, niin voisko toi fastin massa olla edes kokeilemisen arvoinen? Nyt oon treenannu aktiivisesti ja kunnolla 5kk ja painoo ei oo tullu yhtään lisää. Ehkä kilo tai pari, mutta ei muuten... Tosin lihakset erottuu paremmin... Ja vielä kun oon tällänen naru kukkakeppi (175cm/62kg), niin aattelin, että jos edes kokeilis. Mitäs sanotte? Kellään kokemuksia tämmösessä tapauksessa? :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jortsu
Epäilempä syötkö sittenkään rittävästi. Oisko sulla pistää vaikka esimerkkiä päivän ruokailusta?
Tunnustan kyllä syöväni liian vähän... En oo koskaan ollut mikään kova syömään, mutta ruokailuni on lisääntynyt kyllä reippaasti sen jälkeen kun puntin alotin. Kiloja ei silti tuu... :( Pyrin lisäämään syömistä pikkuhiljaa, kun mulle ei oo mitenkään helppoo vedellä "mitä vaan ruokaa, millon vaan"...

Originally posted by moppe
Tunnustan kyllä syöväni liian vähän... En oo koskaan ollut mikään kova syömään, mutta ruokailuni on lisääntynyt kyllä reippaasti sen jälkeen kun puntin alotin. Kiloja ei silti tuu... :( Pyrin lisäämään syömistä pikkuhiljaa, kun mulle ei oo mitenkään helppoo vedellä "mitä vaan ruokaa, millon vaan"...

Kaikkeen tottuu. Myös syömiseen. Ennen punttailun aloittamista mä söin vain 3 kertaa päivässä ja kaikki tuntui menevän jees. Nyt syön 6-7 kertaa päivässä, kellon tarkkuudella, ja jos yksikin ateria jäisi välistä, niin varmaan nääntyisin nälkään. :D

Jos et saa tarpeeksi kiinteää ruokaa alas, niin nauti vaikka pari proteiinipirtelöä mun tai Äijän reseptin mukaan. Jätä ne gainerit suosiolla hyllyyn.

Jos kiloja ei tule, sun on vain lisättävä syömistä. As simple as that.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom