BULL'S Basic Protein ja laktoosi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wiking
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
kysysin vaan et onkohan kellään tietoa sisältääkö kyseinen aine miten paljon laktoosia, kun ei taho mistään löytyä?

Ja sitä vielä et löytyykö laktoosittomia/vähälaktoosisia perusprotskuja ja mitä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkohan se laktoosin ottaminen pois protskuista niin kallista,
kun niin monissa tuotteissa sitä on?
Piruvie kun ottaa päähän aina etsiä,jotta onko laktoosia vai ei!
Sitten vielä sellaset valmistajat jotka eivät kirjoita pussin/purkin kylkeen mitään laktoosipitoisuuksista.
Ei uulis olevan vaikeeta,kun nykyään on vielä niin monta
laktoosi-intoleraktikkoa (olipas vaikee sana,tana)
:mad2:

Bull's Basic Protein sisältää hiilihydraattia 2,8g/100g tuotetta, joten laktoosin maksimimäärä on tuo 2,8. Todennäköisesti se on jonkin verran alle tuon määrän.

Itselläni Bull's Basic ei ole aiheuttanut vatsavaivoja ja olen laktoosi-intolerantikko.

edit: Tarkempia tietoja tuotteesta kannattaa kysellä Lisäravinnepalvelusta, eli esimerkiksi sponsori-osiolta.

Originally posted by Sumu

Itselläni Bull's Basic ei ole aiheuttanut vatsavaivoja ja olen laktoosi-intolerantikko.

Samma här, päivittäisessä käytössä eikä ole vatsa eikä peräpää oireillut tavallista enempää, suosittelen.

Originally posted by Pekospee
Samma här, päivittäisessä käytössä eikä ole vatsa eikä peräpää oireillut tavallista enempää, suosittelen.
Tää saa mun hyväksynnän kanssa.

Mulla on aikas paha laktoosi-intoleranssi, enkä ole edes uskaltautunut ostamaan tuota bull'sia. Itsellä on jatkuvassa käytössä Reco2, Whay+ ja perusproteiinina protein95. Kaikki siis Fastin tuotteita ja nuo sopii mulle hyvin. Kalliitahan nuo vähälaktoosiset/laktoosittomat (paitsi soija) tuotteet ovat, mutta näin se menee..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom