Bull Factory

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja m1xu
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
1.8.2007
Viestejä
8
Löytyykö siellä treenaajia??Itse treenannut siellä reilun vuoden ja viihtynyt hyvin...vaikka ahtaus hieman joskus kyrsii,mutta jos ne laajennus hankkeet toteutuisivat joku päivä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Allekirjoittaneen voi bongata salilta reenaamas suht usein. :)
 
Itse treenailen syke gymillä keskustassa, mutta pari kaveri on kovasti yrittänyt houkutella härkätehtaalle. Itse olen kerran siellä käynyt treenaamssa ja pikkaisen ahtaan tuntuinen oli paikka. Onko siellä yleensäkkään "ruuhka" aikaa ja minkälainen ilmapiiri? Frendi kehu kovasti että on auttavaisia ja mukavia "kaappeja" sali täys :D
 
Onhan BF ja Syke kaksi ihan erillaista/tyylistä salia,mutta hyviä ja huonoja puolia löytyy molemmista...makuasia?!?!Ruuhka-ajasta en osaa sanoa kun treenaan aina puolilta päivin ja silloin siellä ei ole kuin muutama heppu.
Kyllähän asia on niin että lajia enemmin harrastaneet ovat niitä auttavaisempia,mutta tuo "kaappi" juttu...omasta mielestä siellä ei semmoisia ole yhtään!!!:puntti:
 
Jees, tosiaan joskus 1,5v käyny siellä vetää treenit ja olihan siellä "vanhan" plattarin hyviä laitteita mutta ehkä hieman ahdas omaan makuun. Mutta pitää nyt katsoa tosiaan, koska treeni kaveri olisi mukava saada ja frendin kanssa tästä asiasta juurikin juteltu et ois siistiä varmasti porukassa käydä jumppailemassa kun ollaan näissä jutuissa aika samoilla aaltopituukslla :) Uusivuosi ja uudet kujeet, saa nähä mitä vuosi 2012 tuo tullessaan.
 
Mikäs factoryn tilanne on tällä hetkellä, miettiny hieman josko vaihtas salia motivaation toivossa :) Kerran siellä kävin pari vuotta sitten kun just avasivat, saunatilat ja muut oli kesken eikä tilaa ollu kyllä tosiaankaan liikaa. Onko millanen ryysis klo 16-18 tienoilla?
 
Luulisin että 16-18 on pahinta aikaa joka salilla ja varmastikkin BF:lla myös.Mun mielestä sali on mennyt parempaan suuntaan vaikkakin se on ahdas.Uusia laitteita on tullut ja siivoukseen on kiinnitetty enemmin huomiota. :thumbs:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom