Bulkkipäivä kerran viikossa laihduttaessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terpan
  • Aloitettu Aloitettu
Ketoosidietillä ainakin oli se kerran viikossa tankkauspäivä suositeltavaa, joten entäs nyt, kun aion syödä zone dietillä -500 kcal päivässä? Kannattaisiko pitää kerran viikossa tankkauspäivä, jolloin syön esim. 150% kulutuksestani ja jos, niin saako sillon hyvin mielin syödä karkkia ym. niinku ketoosidietin tankkauspäivillä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En suosittele pitämään, sillä yhdessä päivässä ottaa "helposti" sen määrän kaloreita mitä muina päivinä on ollut miinuksella. Parempi ottaa vaikka kerran kahteen viikkoon se mässypäivä tai sitten pitää järki kädessä ja syödä hiukan maltillisemmin jotain hyvää. Itse olen todennut jälkimmäisen tavan olevan toimivampi. :)

Samaa mieltä. Ja sitten dieetillä ei mun mielestä pidetä karkkipäiviä, riippuu tietysti dieetin vakavuusasteesta. ;) Mutta siis dieetillä se että syödään enemmän meinaa jotain tyyliin puuroa tai isompi annos riisiä.

Mistään mitään tietämättä ihmettelen miksi ketoosidieetin tankkauspäivinä pitäisi syödä kaloreita yli kulutuksen? Kunhan syö vaan hiilihydraattia enemmän pitäen samalla kalorit kuosissa. Maksimissaan kulutuksen verran. Muutenkaan ei nuo cheattipäivät kuulosta kovin fiksuilta, ehkä kerran kuussa jos sitäkään mikäli on kyse pidemmistä rasvan pudotteluista. Kuten sanottu, herkästi menee yli. Itsekuria peliin.

Omalla dieetillä pidän ns. cheatti päivän kerran viikkoon ja silti paino tulee alas sen 0.5kg viikossa. Tämän "tavan" opin aikanaan. kun dieettasin body for life ohjelman avulla. Siinä saa yhtenä päivänä viikossa syödä mitä haluaa ja silti dieetti kyllä pelittää. Luulisin, että tuon yhden päivän aikana syöty paskaruoka tulee suurimmaksi osaksi suoraan läpi. Eli, jos nyt ähkii sen 7000kcal yhtenä päivänä, niin en usko, että siitä kaikki "imeytyy."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom