Oli tiukka dieetti tossa justiinsa joka päätty lokakuun 28. päivä. Päätin että nyt riitti hetkeks tää nälän näkeminen ja bulkataan ihan kunnolla. Lisäsin sitten kyllä aerobisen määrääkin tasan 25% että vois vähän paremmalla omallatunnolla syödä vapaasti. Mitään karkkeja tai suklaata tai sipsejä en siltikään oo mättäny vaan ravinto on koostunu ihan elovenasta, rasvattomasta maidosta, hedelmistä, tonnikalasta, rahkasta ja iltasin juustosta. Hiilariakin yleensä alan kuuden jälkeen illalla välttämään. Noh, ekan bulkkiviikon oli niinku ei elimistö ois oikeen tajunnukkaan vielä mitä kaikella sillä lisähiilarilla ja prodella kannattais tehdä, mutta nyt on lähteny semmoseen tasasen mukavaan nousuun tulokset. MUTTA!! Aina kerran viikossa on ollu tässä tapana yks kova lenkki vetää, aina sama matka samassa ajassa, ja nyt parina viimesenä viikkona ei o tullu siitä hommasta enää mitään. Tänään sitte katoin että onko mun kunto noin helkkaristi laskenu jostain selittämättömästä syystä vai mikä on, ja uskaltauduin vaa'alle ekaa kertaa sitte dieetin loppumisen. Tulos: 8 kiloa tullu lisää neljässä viikossa.
Nää viimeset vuodet tähän syksyyn asti oon tehny fyysistä työtä ja tottunu että saa syödä ittensä kylläseks ilman että paisuu kuin pullamössö, mutta :curs: nyt vaikuttaa siltä että jos teenkin päivätpitkät treenien lisäks vain aivotyötä ni vaihtoehtoinani on että joko 1.lihon kuin syöttöporsas tai 2.näen joka päivä nälkää.
että semmosta itkua tähän kohtaan
Nää viimeset vuodet tähän syksyyn asti oon tehny fyysistä työtä ja tottunu että saa syödä ittensä kylläseks ilman että paisuu kuin pullamössö, mutta :curs: nyt vaikuttaa siltä että jos teenkin päivätpitkät treenien lisäks vain aivotyötä ni vaihtoehtoinani on että joko 1.lihon kuin syöttöporsas tai 2.näen joka päivä nälkää.
että semmosta itkua tähän kohtaan