bulkki ohi, DIEETILLE!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
no niin vihdoinkin se bulkki on ohi ja on aika siirtyä dietille, tässä dietti aerobinen plus ruuat mietiskelkääpäs onko hyvä;)
no niin eli aerobiset tässä:

ma:aamulla lenkki enne aamupalaa, koulun jälkeen crosstraineria

ti:sama homma aamulla, liikunnat koulussa täysillä, crosstraineria illalla

ke:aamu lenkki, liikkaa koulussa täysiä, crosstraineria illalla

to:aamu lenkki, ehkä crosstraineria

pe:aamu lenkki

la:kävelylenkki, muuten lepoa

su:koko päivä lepoa

ja ravinto:

aamupala:kotiruoka, vitamiinit, vähärasvaista maitoa

lounas:kouluruoka, salaatti, maito

päivällinen:kotiruoka,salaatti,maito

välipala:rahkaa tai heraa

iltapala:pari ruisleipää maitoa

en tiiä onko hyvä ja missä on pranneltavaa mutta luulis että kasvavan pojan ruokavalio, liikunnat ois dietin kannalta tässä. oon lukenu kaikki FAQ:t eli älkää niistä saarnatko:D mutta en kuitenkaan muista ihan kaikkea joten sanokaas mitä paranneltavaa täs on kun tää on mun eka ''dietti'' eli älkää arvostelko liian rankasti :D

Melko hyvältä näyttää. Melko paljon tulee kyllä liikuntaa, jos tohon yhdistää vielä punttitreenit? Ettet vaan väsyttäis itteäs liikaa...

Miksi noin helvetisti aerobista? Ruokavalio kuntoon, niin riittää pari kertaa viikossa aerobista ja määrää voi sitten lisätä pikkuhiljaa jos näkee tarpeelliseksi.

Mäkään en ymmärrä miks ihmeessä noin paljon aerobista? Ittellä on nyt dieetti menos n. 2000kcal 40-20-40 suhteel ja teen 3x salii ja 3x aerobista viikos ja seki on jo ihan tarpeeks. Puol kiloo viikos on se hyvä tahti.

ota välipalaksi toi leipä ja maito ja iltapalaks hera ja rahka (hiilarit siis liikunnan jälkeen, mielummin kun yöks)

Mun kristallipallo sanoo, että sä et tuota jaksa kuin max 2 viikkoa. Paperilla helvetin siistiä suunnitella ja säätää, mutta todellisuus tulee vastaan aivaqn varmasti. suurimmassa osassa tapauksista käy näin, jos ei ole lähes huippukunnossa ja silloin harvoin tarvitaan mitään sen suurempia dieettejä.

Sitten kun alkaa aamulenkit vähenemään tulee sellainen "no ei tästä mitään tullu" olo ja koko hommalta on pohja pois. Aloita nyt alkuun vaikka kahdella tai kolmella aamulenkillä ja siivoa ruokavalio. Lisää liikuntaa tarvittaessa. Matalilla kaloreilla ja noilla liikuntamäärillä olo ei ole kovinkaan hehkeä.

Miksi noin helvetisti aerobista? Ruokavalio kuntoon, niin riittää pari kertaa viikossa aerobista ja määrää voi sitten lisätä pikkuhiljaa jos näkee tarpeelliseksi.
En voi vastata threadin aloittajan puoleta, mutta itse teen dietillä aerobista päivittäin siksi, ettei tarvitse kärvistellä helvetin pienillä ruoka-annoksilla. Ainakin oma pää kestää paremmin lisäaerobista kuin tyhjää oloa vatsassa.

Jos noiden aerobisten päälle lisää vielä punttia, niin ihme on jos kauan jaksaa. Väsyt ja sairastutkin vielä, jos noin rankasti urheilet.

ja paskat eihä toi oo viel mitää mutta kysysin tota ruokavalioo eiks se oo hyvä? syön ihan normaalisti mutta ne miinus kalroti lähtee aerobisella enkä punttaa ku 2 krt viikos

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
aamupala:kotiruoka, vitamiinit, vähärasvaista maitoa

lounas:kouluruoka, salaatti, maito

päivällinen:kotiruoka,salaatti,maito

välipala:rahkaa tai heraa

iltapala:pari ruisleipää maitoa

No toi kotiruoka nyt voi olla aika mitä vaan, jos sais tarkennusta? maitoo jos juo pitkin päivää, siitäki tulee yllättävän paljon hiilareit. Iltapala vois musta mielummin olla rahka tai heraa.

Esimerkki dieettiruokavaliosta (n. 2000 kcal) by Jkk:

Tässä ~2000 kcalin päiväsetti ja saa mäkissäkin käydä

Aamupala klo 7
Neljän viljan puuro, 30 g
Fast Whey3 40 g

Lounas klo 11
Mäkin Grilled Chicken Caesar -salaatti

Välipala
Ananas, 140 g
Maitorahka, 250 g

Illallinen
Jauheliha, naudan, 6%, 400 g
Makaroni, 100 g

Iltapala
Fast Whey3, 40 g
Oliiviöljy, 15 g

Total Calories 1890 r62 - hh120 - p213

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394 Tuosta threadista otettu ruokavalio, on oikein mainio vaihtoehto.

En voi vastata threadin aloittajan puoleta, mutta itse teen dietillä aerobista päivittäin siksi, ettei tarvitse kärvistellä helvetin pienillä ruoka-annoksilla. Ainakin oma pää kestää paremmin lisäaerobista kuin tyhjää oloa vatsassa.

Näin minäkin ajattelin ennen. Nyt kokeilen tehdä huomattavasti vähemmin aerobisin, koska tuo isompi aerobisten määrä pudottaa mulla treenipainoja kun ei yksinkertaisesti palaudu siitä kaikesta liikunnan määrästä.

Toki siis aerobista on hyvä olla mukana, mutta en mä noin kovaa määrää heti alkuun suosittelisi kenellekään.

Tiettys jos nyrkkeiljä on nimimerkkinsä mukaan ko. lajia harrastava, niin silloinhan tuon aerobisenkin ymmärtää paremmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom