- Ikä
- 38
Onko muut huomanneet, että massakaudella tulisi nukuttua huonommin kuin mitä normaalisti? Minä en ole moniin kuukausiin saanut nukutuksi kunnolla, enkä tiedä, mistä muustakaan se voi johtua kuin ylisyömisestä. Aamulla herääminen on aina ollut minulle vaikeaa, mutta nyt on ollut myös sellaisia ongelmia, että työpäivän jälkeen iltapäivällä on niin saatanan väsynyt ettei hereillä meinaa pysyä, ja siitä huolimatta illalla taas ei meinaa saada unta millään, ja yön aikana heräilee monta kertaa. Kun pitää syödä se 4500-5000kcal päivässä, niin aina ne syömiset venyy niin, että vielä ennen nukkumaan menoakin tulee (välillä väkisin) vedettyä viimeiset suupalat huiviin. Veikkaan, että siinä on se syy, en muutakaan keksi, minkä takia ei saisi nukuttua, vaikka väsyttäisikin. Mitään ihmeempää stressiä ei ole eikä muutenkaan ole ollut nukkumisen kanssa koskaan ongelmia, joskaan nyt en mikään maailman paraskaan nukkuja ole ollut. Toinen syy mitä olen miettinyt voisi olla jonkinlainen lihaskireys tms., kolme salitreeniä kuitenkin viikossa enkä muista venytellä juuri ikinä.
Onko kukaan muu huomannut itsellään mitään yhteyksiä syömisen ja nukkumisen/unettomuuden välillä?
Onko kukaan muu huomannut itsellään mitään yhteyksiä syömisen ja nukkumisen/unettomuuden välillä?