Breaking bad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja billye
  • Aloitettu Aloitettu
Toivottavasti Hank ei Walterin tread lightly neuvoa noudata ja löytää ittensä mullan alta. Tai happotynnyristä :D

Mihin toi SIC-n laittama kuva liittyy? Oon varmaa unohtanu jotain edellisestä kaudesta ku en jaksoa kattoessa tajunnu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mihin toi SIC-n laittama kuva liittyy? Oon varmaa unohtanu jotain edellisestä kaudesta ku en jaksoa kattoessa tajunnu.
Et vissiin tota viimeisintäkään jaksoa hirveän tarkasti sitten varmaan katsonut, kun tuo SIC:in kuvahan on jakson alun flashbackista..:whip:

Miten se voi olla flashback ku ei tota oo tapahtnu vielä? tulevaisuudestahan toi kuva oli? tai siis toi vitun talo autiona ja maalattuna?

Sori, mullei oo noi sanavalinnat ihan kohallaan:). Ehkä flashforward parempi sana tohon, tulevaisuudestahan siinä alussa kuitenkin kyse on:jahas:

Laitetaan tännekkin :D
1003372_566542403383003_1849884414_n.png

Ehkä flashforward parempi sana tohon, tulevaisuudestahan siinä alussa kuitenkin kyse on:jahas:
Joo sitä minäkin. En ole näihin "flashforwardeihin" (onko toi edes oikea sana :D) tottunut/paljoa nähnyt, joten kun toi uusin jakso alko ja tuli tuo kohtaus mistä toi kuva on, oli mielessä heti että onko jotain tärkeää edellisistä jaksoista unohtunut.

Ihan kivasti pääsi jännitys kehittymään ekan jakson loppua kohden. Jännä nähdä saako sarja arvoisensa lopun jäljellä olevissa jaksoissa, vai tökkääkö loppu kökösti. Kyttään sarjaa, kuten "mykkä v*ttua"! :hyper:

Ihan kivasti pääsi jännitys kehittymään ekan jakson loppua kohden. Jännä nähdä saako sarja arvoisensa lopun jäljellä olevissa jaksoissa, vai tökkääkö loppu kökösti. Kyttään sarjaa, kuten "mykkä v*ttua"! :hyper:

Voin käsikirjoittajien puolesta luvata että kökköä loppua ei tule koska ovat sen verran nerokkaita kirjoittajia.

Minä päivänä tuo tulee jenkeissä? Mä luulin lauantaisin, mutta eipä näytä ruotsin serkku vielä tarjoavan uutta jaksoa.

Ei ollu niin hyvä kuin eka jakso. Nyt taas saa viikon venailla.

Tuo luotettava, ei yhtään ahne ja hyvän tyylitajun omaava asianajaja antoi kyllä hyvän neuvon. Niin oletettava neuvo häneltä. Lähetä Hank matkalle Belizeen, sinne mihin Mike meni. It is an option that has worked very well for you in recent past. :D. Ja vittu nää muijat haittaa bisnestä.

Kaipaan tälläistä asianajajaa Suomeenkin. "Better Call Saul" Breaking Bad: Fighting for You - YouTube

Ei ollu niin hyvä kuin eka jakso. Nyt taas saa viikon venailla.

Tuo luotettava, ei yhtään ahne ja hyvän tyylitajun omaava asianajaja antoi kyllä hyvän neuvon. Niin oletettava neuvo häneltä. Lähetä Hank matkalle Belizeen, sinne mihin Mike meni. It is an option that has worked very well for you in recent past. :D. Ja vittu nää muijat haittaa bisnestä.

Kaipaan tälläistä asianajajaa Suomeenkin. "Better Call Saul" Breaking Bad: Fighting for You - YouTube

Salella olis potentiaalia melkeen omaan tv-sarjaan, hieno mies. Katsoin sarjaa 4,5 siisonia torrenteina viikossa tai parissa ja nyt pitäs sitten jaksaa katella vain jakso/viikko:wall:..

Minä teen niin, että olen monta viikkoa "selibaatissa" ja sitten herkuttelen kerralla kolmella jaksolla.
Olin vähän pettynyt siihen, miten äkkiä Hank kaiken tajusi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom