Breaking bad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja billye
  • Aloitettu Aloitettu
On tää vaan niin helvetin hyvä sarja! Aivan timanttia uusinkin jakso.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tää mieleen (joo väärän jakson numero):
37482445.jpg

only-black-guy-on-breaking-bad-meme.jpg
:D

On tämä kyllä tuskallista odotella että jaksoja tulee.

Mun lempisarja ja olin unohtanu et tää on taas alkanu! Ihan helvetin hieno jakso toi 9. Kymppiä en oo vielä kattonu ku ei oo ilmestyny vielä suomenkielisiä tekstejä prkl. Kyllä tää vaan on niin paras että kun tää joskus loppuu niin luultavasti heti rupean kattomaan alusta koko sarjan uusiks.

Ei vittu toi Huell on mahtava hahmo täs sarjas! :D Nykyään pelkkä ajatuskin tosta jätkästä naurattaa!
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1175247_10151825084377722_1487897351_n.jpg
Ja taas edustaa... Tulee mieleen Sopranosin Bobby, joka oli myös hieman pullukka (ei tosin lähellekään noin pullea) ja hieman, hmm, ressukka ja hidas, kuten Huell. Samankaltaisia hahmoja.

haha toi "tunnustus". Aluks jo luulin että alkavat nössöilemään ja tunnustavat mutta hahahahha kun näyttivät sen. Kunnon trollausta. Ja nyt se jesse sais päätyä tynnyriin, perkele..

Katsoin ekan jakson ja jotenkin jäi vähä tylsä mielikuva, mutta ei tylsä sarja voi olla näin suosittu maailmalla, joten koko sarja varmasti menee jännemmäksi 1 kauden (6 jakson) jälkeen?

^Kyllä, itseäkin alkoi vasta kunnolla kiinnostamaan 2. kaudella. Ykkös seasoni oli omasta mielestänikin tylsä, paranee vaan mitä pidemmälle mennään.

Miten muuten Jesse tajus/päätteli et Walt myrkytti Brockin? Eihän sitä risiinillä myrkytetty vaan kielolla?

Eikös Jesse epäillyt eka Gussia myrkyttämisestä mutta Mike sanoi ettei ole mahdollista? Eikä tuon jälkeen ollut enään muuta vaihtoehtoa kuin Walt? Tästä on aikaa kun neljännen kauden katsoin joten tää on vaan huonoa muistelua. :D

Mutta miten se nyt sen vasta tajusi? Kai se jotenkin liitty siihen röökiaskiin tms?
Neloskauden lopussa Jesse epäili Waltin myrkyttäneen Brockin ja tuli heilumaan pyssyn kanssa Waltin kämpille. Arveli jo silloin aivan oikein, että Huell nappasi sen röökin taskusta, koska kukaan muu ei siitä tiennyt kuin Walter ja Jesse. Walt kuitenkin sai silloin puhuttua Jessen ympäri. Ilmeisesti kuitenkin epäilys jäi Jessen takaraivoon soimaan, eihän hän uskonut viime viikkoista Waltin selitystä Mikestakaan enää, ja kun Huell osoittautui nyt päteväksi taskuvarkaaksi, niin Jesse laski vaan 1+1.

Ok, olen unohtanut tuon että Jesse heilu aseen kanssa syyttäen Waltia. Mutta miksi se rööki varastettiin, miten se liittyy tähän myrkytykseen? Käsittääkseni Brock myrkytettiin kielolla, joten miten röökin varastaminen tähän liittyy?

Siis:
Walt myrkyttää Brockin kielolla (tms)
-> Huell varastaa risiiniröökin Pinkmanilta
--> Nyt Pinkman tajuaa, että Huell varasti sen röökin
---> Nyt siis Pinkman tajuaa, että ennenkin näin on tapahtunut.

Mutta myrkytystä ei tehty risiinillä, joten miksi tuo rööki ylipäätään pöllittiin sillon aikoinaan?

Argh, dementia iskee kun kattoo sarjoja joissa pitkiä taukoja ja juonikuviot on liian monimutkasia minulle. :D

Argh, dementia iskee kun kattoo sarjoja joissa pitkiä taukoja ja juonikuviot on liian monimutkasia minulle. :D
Juu, Walt siis vain manipuloi Jesseä. Tuohan oli sitä aikaa, kun Waltilla oli pienehkö ryppy rakkaudessa Gusin kanssa. Walt halusi saada Jessen uskomaan, että Gus on myrkyttänyt Brockin. Pointti oli siis kääntää Jesse Gusia vastaan. Sen kielon myrkytysoireet ovat samat kuin risiinin, mutta eivät ilmeisesti tappavat, joten Walt sai siten Jessen uskomaan, että poika on myrkytetty häneltä varastetulla risiinillä.

breaking-bad-lydia-1024x545.jpeg

Olenko ainut Pakkislainen joka saa ihan kiksejä Lydiasta? Ärsyttävä muija, tosin ei lähellekkään Skylerin tasoa, mutta silti..huhhuh ehkä se on tuo sen jatkuva hermostuneisuus mikä tekee siitä jotenki kiimasen <3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom