Brad Pittin ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja potsq
  • Aloitettu Aloitettu
jarze sanoi:
Makew. Edelleenkään en tarkoittanut, että hankittaisiin mitään törkeätä lihasepätasapainoa. Treenit vaan tavoitteiden mukaan. Esim. Risto Leskenmaa kertoi skipanneensa jalkatreenit kokonaan, koska kilpailee penkissä ja yrittää pitää painon kurissa. Onko hän sitten :david: ?

Luultavasti Risto Leskenmaa tietää mitä tekee ja lihasepätasapainoa ei synny.
Mutta jokainen tekee tavallaan,
vaikea muuten sanoa onko leskemaa david, kun en ole ikinä jutellut kyseisen henkilön kanssa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
makew sanoi:
Luultavasti Risto Leskenmaa tietää mitä tekee ja lihasepätasapainoa ei synny.
Mutta jokainen tekee tavallaan,
vaikea muuten sanoa onko leskemaa david, kun en ole ikinä jutellut kyseisen henkilön kanssa...
No toi ny oli vaan esimerkki, mutta pointtini varmaan tuli jo selväksi..

H.C sanoi:
Olen saanut sen käsityksen että on lopettanut heti kuvausten päätyttyä.
Kun Pitt oli Conanin vieraana, se mainitsi ainakin että inhoaa treenamista mutta kun sitä vaadittiin siihen osaan niin teki mitä käskettiin. :arvi:

Joutu lopettamaan tupakoinninkin mikä on :5:x546 arvoinen suoritus.

kno sanoi:
Kun Pitt oli Conanin vieraana, se mainitsi ainakin että inhoaa treenamista mutta kun sitä vaadittiin siihen osaan niin teki mitä käskettiin. :arvi:

Joutu lopettamaan tupakoinninkin mikä on :5:x546 arvoinen suoritus.
Conan the vegetarian :D

Joo, helpompihan se on bodailla kun ei mene kaikki raha ja terveys sätkään

Kehonrakenjan silmään Pittin ohjelma näyttää ihan vitsiltä, mutta kuten ollaan todettu ei Bradin tässä miltään bodarilta pidä näyttääkkään. Kyse on puhtaasta markkinoinnista. Media vielä lisää vettä myllyyn hehkuttamalla hänen mainiota kroppaansa. Toivottavasti aloittelevat salitreenaajat eivät aloita treenaaman Pittin ohjelmalla. Ei siinä penkin ja hauiksen treenaamisesssa mitään pahaa ole, ajatus vain kuulostaa helvetin narsistiselta.

Kolme tuntia salilla on vähän liikaa. Ottaisin mielummin Hulkin ohjelman ja muokkaisin sitä natuna itselle sopivaksi. Bratt on varmasti käyttänyt dopingia.

:david:

Joopa joo. On sitä helppoa huudella tosiaan isoon ääneen sieltä monitorin takaa ja haukkua Bradia kynikseksi. Surullinen totuus on se, että Brad näyttää jo siinä rasvattomassa Fight Club -kunnossaan todellakin paremmalta kuin 50 % Pakkiksen vip-jäsenistä. Brad Pitt on supertähti, jota maailman naiset kuolaavat, vaikka juuri sinä sattuisitkin painamaan enemmän tai omistamaan paksumman käden. :love:

28624_maior.jpg

Muakin toisen sivun paikkeilla threadia alkoi vähän ärsyttää. Kyniskunnosta on hauska haukkua, mutta moniko palstan bodausta harrastavista on oikeasti ollut tuossa ylläolevan kuvan kunnossa rasvojen puolesta (toki sitä porukkaa löytyy, mutta salillakävijöistä ja biitsinäkymästä päätellen ovat kuitenkin vähemmistössä)? Jos taas ei olla oltu, eikä aiotakaan, niin voiko tosissaan sanoa harrastavansa kehonrakennusta?

Esim. noi tapparan dieettikuvat vaan vahvisti sitä uskoa että meistä monella on kireään kuntoon pidempi matka kuin luullaankaan. Kaveri nimittäin aloitti melko hyvästä kunnosta, pudotti vajaat kymmenen kiloa (vai yli?) ja päätyi vielä vähän kireämpään kuntoon. En tosiaankaan olisi uskonut alkukuvista päätellen että rasvaa olisi edes ollut noin paljoa irrottaa.

Ei tarvi vetää hernettä nenuun, mutta mun mielestä pelkkä massan nousu ei ole ainoa mitä katsoa jos bodaavansa sanoo. Mä harrastan vaan salillakäyntiä :)

JSmith sanoi:
Ei tarvi vetää hernettä nenuun, mutta mun mielestä pelkkä massan nousu ei ole ainoa mitä katsoa jos bodaavansa sanoo. Mä harrastan vaan salillakäyntiä :)

Sepä se. Onhan siinä valtava ero jos painaa 85 kg ja on 10% rasvoissa tai 19% rasvoissa. Monet korostaa mielellään voimaa kun eivät pääse alhaisiin rasvoihin. Tässä olisikin itsetutkistelun paikka meille kaikille.

:nolo:

JSmith sanoi:
Esim. noi tapparan dieettikuvat vaan vahvisti sitä uskoa että meistä monella on kireään kuntoon pidempi matka kuin luullaankaan. Kaveri nimittäin aloitti melko hyvästä kunnosta, pudotti vajaat kymmenen kiloa (vai yli?) ja päätyi vielä vähän kireämpään kuntoon. En tosiaankaan olisi uskonut alkukuvista päätellen että rasvaa olisi edes ollut noin paljoa irrottaa.
Tapparan kunnosta, kuvista ja motivaatiosta voisi helvetin moni ottaa mallia. Tappara on iloinen poikkeus. Välillä tulee vaan aika absurdi fiilis, kun luettuaan 6 kk jonkun vip-jäsenen fiksulta kuulostavia ja asiantuntevia juttuja näkee sitten vip-puolella sellaisen 72,5-kiloisen nuorukaisen, jolla juuri ja juuri erottuu se verisuoni siitä 32-senttisen hauiksen päältä. Useassa tapauksessa ei rasvojen takia erotu edes se verisuoni, mutta pääasia on, että painetaan ja penkataan enemmän "q se kynäniska Bard Pit lololololoo." Päät taas pois sieltä anusosastolta ja itsekriittinen itseanalyysi sen makkarin peilin kautta. :david:

Tomi sanoi:
Välillä tulee vaan aika absurdi fiilis, kun luettuaan 6 kk jonkun vip-jäsenen fiksulta kuulostavia ja asiantuntevia juttuja näkee sitten vip-puolella sellaisen 72,5-kiloisen nuorukaisen, jolla juuri ja juuri erottuu se verisuoni siitä 32-senttisen hauiksen päältä. Useassa tapauksessa ei rasvojen takia erotu edes se verisuoni, mutta pääasia on, että painetaan ja penkataan enemmän "q se kynäniska Bard Pit lololololoo." Päät taas pois sieltä anusosastolta ja itsekriittinen itseanalyysi sen makkarin peilin kautta. :david:

Yhdyn täysin Tomin mielipiteeseen. Tuntuu kieltämättä siltä kun näitä juttuja lukee, että arvostetaan enemmän esimerkiksi jotain bulkkimeininkiä, kuin kireetä kuntoa. Mikä vitun meriitti on 20 kiloa ylimääräistä nestettä ja läsää kropassa.

Pitt on niin monen roolin mies, että tuskin on miehellä kiinnostusta mällätä kunnolla yhden roolin takia. Se kun on vaan Pittille yksi rooli ja tulevaisuudessa rooleja tulee olemaan varmastikkin laidasta laitaan.
Itse edelleenkin sitä mieltä, että Pitti on ihan ok kunnossa.

Itse en tavoittele mitään bodari-lookia, ja siksi Pitt on mielestäni erittän kovassa kunnossa (oli varsinkin fight clubissa). Tosin jos itsellä matalat rasvat ja painoa se päälle sata niin varmasti Brad näyttääkin kynikseltä:) Suhteellisuutta, nääs. Tavallisella asteikolla varmasti pumpattu/lihaksikas :O

Tomi sanoi:
Välillä tulee vaan aika absurdi fiilis, kun luettuaan 6 kk jonkun vip-jäsenen fiksulta kuulostavia ja asiantuntevia juttuja näkee sitten vip-puolella sellaisen 72,5-kiloisen nuorukaisen, jolla juuri ja juuri erottuu se verisuoni siitä 32-senttisen hauiksen päältä.

Jumalautsi, just kun ehdin olla innoissani 72 kg:stäni ja ajattelin aloittaa pissisten pokauksen lauseella: "Tiedäx milt tuntuisi voihkia yli 70 kiloisen härän massan alla?" niin tulee tällaista kylmää vettä sepalukselle :(

...Tai joo, oikeestaanhan tää oli Bradin vika; se hinttapuli vie meiltä naiset ja lihakset :D

Tomi sanoi:
Joopa joo. On sitä helppoa huudella tosiaan isoon ääneen sieltä monitorin takaa ja haukkua Bradia kynikseksi. Surullinen totuus on se, että Brad näyttää jo siinä rasvattomassa Fight Club -kunnossaan todellakin paremmalta kuin 50 % Pakkiksen vip-jäsenistä. Brad Pitt on supertähti, jota maailman naiset kuolaavat, vaikka juuri sinä sattuisitkin painamaan enemmän tai omistamaan paksumman käden. :love:

hyvin sanottu Tomi!

itse liityttyäni vipiksi olen huomannut että bulkki-kunto on näköjään ainoa oikea kunto...brad pitt on kovassa kunnossa siihen nähden että hän on hollywood tähti, ei bodari.

ja todellakin on pakko ottaa kantaa tähän kireä vs. bulkki asetelmaan.

itse painoin 95kg melko nesteisenä ja suurella rasvaprossalla ilman erottovuutta, no voimaa oli hiukan enemmän mutta en ollut tyytyväinen fysiikkaani.

nyt olen karsinut painoni 88 kiloon "melko" kireänä ja olen erittäin tyytyväinen kuntooni. (pyrin laittamaan kuvia jos saan kameraa lainaan.)

sitä ei uskokaan kuinka paljon painoa lähtee rasvaisesta ja nesteisestä kropasta...mm. poser muistuttaa tästä usein mutta se on totuus.

bodarin näkökulmasta kireä on parempi kuin löysä ja vahva.

saarnan opetus: pitt on kovassa kunnossa ja harvalla pakkislaisella on arvostelun varaa, eiköhän keskitytä omaan treeniimme ja laittakaa kuvia vip-osiolle niin mielipiteellänne on hieman painoarvoa.

Jointti sanoi:
Edit: Jos tuossa on naisien ihanne kroppa niin eiköhän lopeteta treeni ja mennä salaatti dieetille? :lol2:

Tervetuloa todellisuuteen.

Asiasta johonkin muuhun: Missä vaiheessa muuten bodymuoti meni noihin valtaisiin reisiin? Arskalla ja Francolla oli vielä ihmismäiset jalat, mutta Haneyllä ja viimeistään Dorianilla tuollaiset pökkelöt. Kuka aloitti jalkavillityksen?

Itse nostan ainakin hattu Brad Pittille. Miehellä on hieman eri motiivit ja reaaliteetit treenata, kun esim. Ronella. Tuloksena erittäin esteettinen keho, jollainen ainakin itsellänikin on tavoitteena, rasvat alhaalla ja hyvä erottuvuus. 5-7 kiloa lisää niin olis ihan bueno.

Ja mitä vastakkaiseen sukupuoleen tulee, niin luulen, että jos Pittin ja kunnon asenne bodarin päähän laitettaisiin paperipussit ja speedot jalkaan, niin 97% naisista valitsisi Pittin sokkotreffeille :rolleyes:

D.Yates sanoi:
Asiasta johonkin muuhun: Missä vaiheessa muuten bodymuoti meni noihin valtaisiin reisiin? Arskalla ja Francolla oli vielä ihmismäiset jalat, mutta Haneyllä ja viimeistään Dorianilla tuollaiset pökkelöt. Kuka aloitti jalkavillityksen?

mielestäni isot reidet kuuluvat kehonrakennukseen mutta myös liian isot reidet voivat olemassa olollaan pilata eheän kokonaisuuden...esim. tom platzin reidet ovat liian suuret muuhun kroppaan verrattuna...silti arvostan miehen isoja reisiä ja kovaa työtä mutta hänen fysiikkansa ei sitten juurikaan miellytä.

tässä esimerkki, tuu pik leks: http://www.darkwoods.net/bodybuilder/male/bb/gallery/fullsize/platz06.jpg

Tomi sanoi:
Brad Pitt on supertähti, jota maailman naiset kuolaavat, vaikka juuri sinä sattuisitkin painamaan enemmän tai omistamaan paksumman käden.
Pointti onkin, että syy ei ole Bradin vartalossa, vaan hänen pääkallossaan. Kivannäköiset kasvot ja hiukset ovat useimmille ihmisille tärkeämpiä ulkonäössä kuin usein vaatteiden peitossa oleva vartalo. Maailman suosituimmista tähdistä naisten mielestä suosituimmat miehet ovat niitä, joilla on kauniit kasvot (Pitt, Cruise,..), ei niitä, jotka ovat lihaksikkaimpia (Stallone, Dolph Lundgren tai Arnold). Paha juttu näin salitreenaamisen kannalta yleensäkin, suosion nousu ei ole taattu Pittin treeniohjelmankaan jälkeen ;-)

Meistä taviksista taas moni urheilee urheilun vuoksi, ei muiden ihmisten suosiota saadakseen.

Voit olla varma, että Bradin treeniohjelmalle ei ole käytännössä mitään vaikutusta hänen suosioonsa. Lopputulos ei poikkea niin, että sitä edes huomaisi, jollei Brad olisi siitä lehdessä kertonut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom