Bounce: Behind The Velvet Rope

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DatkE
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan mielenkiintoinen dokkari, molemmat osat. Ehkä siihen oli tarkoituksella haettu oikein stereotyyppejä & karikatyyrejä -> ne jenkki-idioottikaksoset ja tää "tappaminen on kuulia! JEE!!" -tollo. Ehkä koetettiin saada viihdyttävyyttä ja tarinallisuutta aikaiseksi, eikä antaa mahdollisimman laaja-alaista ja todenmukaista kuvaa portsareista.

Huipputyyppejä olivat se vanha englantilainen äijä (guv'nor) ja Black Prince :thumbs: Piilarit oisi tosin Black Prince voinut vaihtaa niiden Brezneviläisten rilliensä tilalle, mutta pärjäsi näköjään hyvin niidenkin kanssa.

Mulla ei oo ikinä mitään ongelmia portsareiden kanssa ollut. Eipä ole yleensä kovin kova hinku baariinkaan eikä hirvee känni päällä. En äkkisestään muista, että oisin ikinä epäasiallisen kohtelun kohteeksi joutunut portsareiden toimesta, ees vittuilun. Kai sitä saa mitä tilaa.

Originally posted by aidan
black prince oli kyllä asiallinen, ja hyvä, et sai sen duunin..
mutta, siinä kun se haastattelu-tj vain pieneni ja pieneni niin tuli väkisin mieleen: "mee nyt kuule ja pistä ne tv-lasit vaihtoon, ja nopeesti... sanokaa nyt joku sille, edes joku... optikko tuossa suunnassa... siellä jo!" mut EI kun EI.

Mä katoin kanssa samaa että jos jannu oikein juoksee lenkkiä viikkotolkulla ennen haastattelua ja trimmautuu kuntoon niin ei kai se tosissaan aio pölähtää Manhattanilaisen trendiklubin haastatteluun ne isoisän perintöpokat päässä.

No toivottavasti muori sai bemarinsa ja poika pääsi kouluun, täältä ropisi kyllä jo tuolle yhdistelmälle ja hieman yksinkertaiselle olemukselle sympatiapisteitä, mikä kai oli dokkarin tekijöiden tarkoituskin tämän henkilön osalta.

Originally posted by IronMind
Mä katoin kanssa samaa että jos jannu oikein juoksee lenkkiä viikkotolkulla ennen haastattelua ja trimmautuu kuntoon niin ei kai se tosissaan aio pölähtää Manhattanilaisen trendiklubin haastatteluun ne isoisän perintöpokat päässä.

Näyttipä pitävän niitä samoja pokia vielä niissä MTV:n bileissäkin, jotka olivat vuotta myöhemmin kun varsinainen dokkari oli kuvattu.:D

Originally posted by Shamrock
Näyttipä pitävän niitä samoja pokia vielä niissä MTV:n bileissäkin, jotka olivat vuotta myöhemmin kun varsinainen dokkari oli kuvattu.:D
Hmmm, mä taas katsoin että ne oli uudet. Mutta ei se mitään - tarvitseehan Amerikka oman Mikko Alatalonsa.

hauskaa oli myös, kun se klubin haastattelija kysyi sitä, että mitä teet, jos kaks jannua alkaa tappeleen ja sulla on radiopuhelin. Tää isopainos mikko alatalosta oli ainoo, joka ymmärsi vastata juuri niin kuin kysyjä haluskin. Se toinen neekerihän vaan totes että vittu mä mitään radioita tarvi, vetäsen kumpaakin lättyyn....ÄÄÄÄÄÄÄÄÄNG, väärä vastaus.

Ne lasit muuten tais periytyä suvussa, sen verran samanlaiset oli bemarimutsillakin.:rolleyes:

Kehuja portsareille

Oma arvostus nousi 6 => 10 kun olimme kaverin kanssa menossa Turussa "Puuteri" -nimiseen baariin. Jono mateli eteenpäin ja tulimme oven eteen.

Poke: Pikkuhetki menee vielä

Me: Juu tottakai. Eihän tässä mihinkään kiire ole.

Poke: Kyllä on hienoa tavata nuoria miehiä, joilla ei ole kiire mihinkään.

Päästi ilmaiseksi sisään... kiitti kaveri :)

Tämä dokkari nosti tason sitten 10 => 15, kympin asteikolla. Täytyy kyllä arvostaa suomalaisia portsareita.

Mitä ihmeen alataljan ja hauiskäännön sekasta nytkytystä se yks muuten veti siinä kakkososassa? Tunnistiko joku sen liikkeen? Sit minkä bändin biisi se siinä lopussa soiva Bounce oli?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom