Boosman Fitness Classic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Se on sitten Godzillan juhlat syksyn SM-kisoissa. Napalmi tuskin ottaa osaa ja Boogie on vissiin tullut joko vanhaksi tai sitten laiskaksi.

Jep ja tulokkaiden Body Fitneksessä meni kyllä pystit pikkusen väärin päin. Voittaja oli niin kovin laiha ja lihakseton.

Hienot kuvat kyllä, mutta voisiko se nettiguru joka tuon gallerian on väsännyt niin tehdä siitä huomattavasti helppokäytöisemmän: 541 kuvan lataaminen serveriltä joka vetää viimeisiään on yhtä tuskaa. Koko galleria on noin 10 megaa ja huonoimmillaan 25 Kt/s:ssa siirtyivät kuvat koneelle. Gallerian voisi jakaa vaikka kolmeen osaan tai jopa aivan painoluokittain. Jos haluaa vain isoja äijiä nähdä, joutuu odotella kolmisensataa naisten kuvaa. Muuten hienot kuvat.

Andy sanoi:
Se on sitten Godzillan juhlat syksyn SM-kisoissa. Napalmi tuskin ottaa osaa ja Boogie on vissiin tullut joko vanhaksi tai sitten laiskaksi.

Jep ja tulokkaiden Body Fitneksessä meni kyllä pystit pikkusen väärin päin. Voittaja oli niin kovin laiha ja lihakseton.
Jostain olen lukenut että godzilla ei enää kilpaile suomessa. Itse kuitenkin toivon että ari suomessa kilpailisi.

kuvasatoa, lisää tulossa huomenna kunhan saan kuvat Mikelle.

Liitteet

• pasanen.webp
    pasanen.webp
    82,3 KB · Katsottu: 717
  • pasanen2.webp
    pasanen2.webp
    75,7 KB · Katsottu: 594
  • pasanen3.webp
    pasanen3.webp
    83,7 KB · Katsottu: 473
  • king.webp
    king.webp
    79,2 KB · Katsottu: 487
  • kata.webp
    kata.webp
    94,3 KB · Katsottu: 1 044
Terminator2 sanoi:
Hienot kuvat kyllä, mutta voisiko se nettiguru joka tuon gallerian on väsännyt niin tehdä siitä huomattavasti helppokäytöisemmän: 541 kuvan lataaminen serveriltä joka vetää viimeisiään on yhtä tuskaa. Koko galleria on noin 10 megaa ja huonoimmillaan 25 Kt/s:ssa siirtyivät kuvat koneelle. Gallerian voisi jakaa vaikka kolmeen osaan tai jopa aivan painoluokittain. Jos haluaa vain isoja äijiä nähdä, joutuu odotella kolmisensataa naisten kuvaa. Muuten hienot kuvat.

Samoista kuvista tulee palstalle galleriat, jolloin on hieman helpompaa katselu.

No ni... kiva... ikäänkuin ei vielä olis tarpeeksi vituttanu huomiseen tenttiin pänttääminen. No ei, hyvät on maisemat. Innolla odottelen lisää kuvia :)

Domina sanoi:
Olin katsomassa ainoastaan PM-kisat, mutta siinä näin sitten "Suomen parhaimmiston"...eikä oikein vakuuttanut ainakaan minua tuon Bodyfitneksen osalta. Lisäksi kuvien perusteella nämä fitness-skabat (sekä body- että vapaaohjelmapuoli) olivat tasoltaan ehkä jopa kaikkien aikojen floppi.

Onneksi kehopuolella oli silmänruokaa ja muutama tosi upea kilpailija eli kehoilijat nostivat tämän kisan tasoa huomattavasti.

Todella surkuhupaisaa tuo tuomarointi, mutta kai heillä sitten selvät perusteet on ratkaisuuksiinsa. Minulla kun taas jälleen kerran oma arviointi paremmuusjärjestyksistä meni oikein vaan pahasti ristiin tuomareiden kanssa. Tosin en siis nähnyt fitnesskisoja paikan päältä, ainoastaan PM-kisat, mutta luulisi, ettei kuvat nyt niin paljoa valehtele...???

Miten voit kehua PM-kisoja tasokkaaksi, jos esim. alle 87.5 kg:n sarjan voittaa viime syksyn SM 5? Tasokkaita kilpailijoita taisi olla vain alle 95:n voittaja Pasanen ja toiseksi sijoittunut islantilainen kaveri. Myös raskaan sarjan 3 ensimmäistä kilpailijaa olivat suhteellisen hyvin viimeisteltyjä. Muut kehikset olivatkin sitten melko keskinkertaisia...

Minulla olisi kaksi noita bodyfitness vapaaohjelmia nauhoitettuna.
Laatu on huonoa digikameralla käsinkuvattuna liian kaukaa(ja joku sälli vielä heilui eessä), mutta jotain kumminkin. Kisaajat olivat se pinkki hiuksinen/pukuinen ja toisella oli valkoiset hiukset/toppi.
Videoita voi kysellä mesessä mattilahtinen50@hotmail.com:sta.
Edit: jos jollain on vielä niitä muita, niin pistäkää linkkiä, esim: Krishi kiinnostaisi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
fitnesspimu sanoi:
Miten voit kehua PM-kisoja tasokkaaksi, jos esim. alle 87.5 kg:n sarjan voittaa viime syksyn SM 5? Tasokkaita kilpailijoita taisi olla vain alle 95:n voittaja Pasanen ja toiseksi sijoittunut islantilainen kaveri. Myös raskaan sarjan 3 ensimmäistä kilpailijaa olivat suhteellisen hyvin viimeisteltyjä. Muut kehikset olivatkin sitten melko keskinkertaisia...

No, kyllä PM-mestarit Nyyssölä ja Kataja olivat kuitenkin kunnossa.

Unohtamatta että Sihvonen oli erittäin positiivisesti yllättävässä kunnossa. Iso käsi miehelle. Ja teille jotka aina jaksatte itkeä et kuse oli paljo parempi kun se vaikka olikin kuin paskaa nielly, hei kattokaa mallia Swedutytöistä kuinka lavalla ollaan ja kisoja voitetaan. Unohtamatta sponsoreiden saantia. Kotimaisista naisista tän homman hallitsee vain Marjo Koo ja Minna Pee (valitettavasti taas kunto löysä).
Mä on muuten rakastunu, eli näpit irti Iso-Dee

Haapanen-Sorjonen on muistini mukaan entinen Hot Clubin tanssija, joten siitä johtuu todennäköisesti tuo jonkun mielestä hyvä vapari. Itse en ollut kisoja katsomassa.

jea sanoi:
Ja teille jotka aina jaksatte itkeä et kuse oli paljo parempi kun se vaikka olikin kuin paskaa nielly, hei kattokaa mallia Swedutytöistä kuinka lavalla ollaan ja kisoja voitetaan. Unohtamatta sponsoreiden saantia. Kotimaisista naisista tän homman hallitsee vain Marjo Koo ja Minna Pee (valitettavasti taas kunto löysä).
Mä on muuten rakastunu, eli näpit irti Iso-Dee

Täysin totta, että Suomalaisista vain kaksi Fitnesstytsää osaa esiintyä lavalla lähes täydellisesti eli Marjo Krishi ja Minna Pajulahti. Näistä tytsistä kannattaa kaikkien ottaa esimerkkiä, jos aikoo nousta lavalle.

Jea, Linda on mun!! Linda :haart: IsoDino :D

Jees, kerään hyvätasoisista kuvista galleriat ja laitan ne tuonne Pakktoiston galleriat-linkin taakse. Koitan pitää niin, että otan Batbugilta lineup kuvat ja muilta sitten erikoisempia lähikuvia yms. Setaelta tulossa vielä settiä ja Rikulta toki nuo siistit lähikuvat. Kokonaisuudessaan melko kattava setti. Kuvaajan nimi laitetaan galleriaan aina.

Täältäkin saattaa tulla kuvia mikäli saan niistä kunnollisia!

jea sanoi:
Ja teille jotka aina jaksatte itkeä et kuse oli paljo parempi kun se vaikka olikin kuin paskaa nielly, hei kattokaa mallia Swedutytöistä kuinka lavalla ollaan ja kisoja voitetaan.

Eipä ne täällä mitään voittaisi, kun niillä on liikaa muskelia ja täällä voitetaan kisat ilman lihasta ;) :rolleyes:

EDIT: ja oma rehellinen mielipide on se, että ainakin sillä Lindalla oli vallan mieletön, kaunis, upea ja lihaksikas vartalo :)

Faidra sanoi:
Laitoin Body fitnessin lyhyen sarjan tulokkaat top 5, kisaajanumeroittain (katsokaa kuvista kuka on kuka):
1. nro 17
.
no jaa, mitä tähän nyt sanois, salilla käynnin voi unohtaa lähes kokonaan jos tuollaisella fysiikalla pärjää, ei muuta kuin tiukka ruokavalio ja tehokasta sauvakävelyä maastossa(jopa sekin voi olla liikaa eli ehkä se tehokas sauvakävelykin tulisi tehdä tasaisilla teillä:)), niin sillä saa useampikin jo tuollaisen kunnon, naamastahan tuo on nätti, mutta kokonaisuus ei IMO voiton arvoinen.

Tässäpä muutama kuvatus vielä meikän kamerasta.

Liitteet

• SANY0013.webp
    SANY0013.webp
    55,4 KB · Katsottu: 604
  • SANY0014.webp
    SANY0014.webp
    52,4 KB · Katsottu: 374
  • SANY0015.webp
    SANY0015.webp
    52,7 KB · Katsottu: 339
  • SANY0016.webp
    SANY0016.webp