Boosman Fitness Classic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tässä aiheeseen liittyvä yleisönosastokirjoitus tämän päivän Iltasanomista. Ai minullako ylimääräistä aikaa :rolleyes: Mä jään odottamaan mielenkiinnolla KP:n tai jonkun muun mahdollista vastinetta, kun kerran liittoa vastaan on hyökätty ihan valtakunnallisessa mediassa.

Pete sanoi:
Fitness ja missit sekaisin

Olin seuraamassa 23.4 Helsingin kulttuuritalolla fitnesskisoja ja kannustamassa ystävääni hänen ensimmäisissä kisoissaan. Olen käynyt katsomassa kyseisiä kisoja usein ennenkin ja nauttinut suuresti tästä urheilulajista sekä kisafiiliksestä.

Tällä kertaa kisojen kotimainen tuomaristo pilasi kilpailut sekä monelta kilpailijalta että yleisöltä. Voittajiksi valittiin jokaisessa sarjassa missin näköisiä tyttöjä: laihoja ja ennen kaikkea nättejä, mutta ilman lihaksia.

Fitnesskilpailuun kuuluvat asiat, kuten kiinteys, sopusuhtaiset lihakset ja oikeanlainen vartalon muoto, ovat menettäneet täysin merkityksensä. Minulle ja useille muille katsojille tuli mieleen, että olemme eksyneet huonoihin missikisoihin.

Haluaisin tietää, onko tässä arvostelulajissa kotimaisella tuomaristolla (joka on muuten sama joka kisassa vuodesta toiseen) minkäänlaisia sovittuja sääntöjä ja kriteerejä, joiden perusteella voittaja ja finalistit valitaan?

Ehdotan Suomen Fitnessliitolle pikaista tuomarien koulutusta ja vaihtoa, jotta kansainvälinen taso voitaisiin säilyttää. Eihän voi olla niin, että jokainen entinen keskitason fitnesskilpailija ja muutama lihonut bodari voivat kutsua itseään tuomareiksi ja pilata koko hienon lajin! Muussa tapauksessa ehdotan fitnessliitolle pikaista yhteydenottoa Eino Makuseen!

Pro-Pain sanoi:
Katsopa esim. batbugin gallerian kuvat joissa Tunturi on. Ei löydy kovin montaa kuvaa joissa sormenpäät olisivat reisissä.

Kyllä Tunturin tasoisen kilpailijan pitäisi tietää missä ne sormenpäät pitää olla. Säännöt pitäisi olla hallinnassa kun menee edustamaan Suomea ulkomaille.

Ei noissa kansanvälisissä kisoissa tarvii sormia reisissä pitää, muistan Lakaniemen joskus asiasta tiedustellessani sanoneen, että ovat muuallakin menossa samaan suuntaan kuin suomessa ( sormet reisissä )
Joo no näkis vaan ja kuulis kolinan !

Kiitokset muuten gallerian muokkauksesta: se on aikalailla täydellinen sellaisenaan. Velipojankin (Nyyssölän) kuvat omassa osiossaan ja vielä rajattuna ja suuremmalla resoluutiolla. Ja meninpä vielä tulostamaan ne aikasemmat valokuvapaperille ja kaikki hah.

Sellaista ihmettelen, kun tyhmä olen, että minkä takia jokainen kuva on samanniminen "full" eikä galleria ehdota mitään kuvaformaattia oletuksena? Joutuu hieman fiksailemaan tiedostoa kun tallentaa lisäämällä numeron ja päätteen.

<--------Ikuinen valittaja, mutta upea galleria se on silti. Kiitokset.

Siis löytyykö tältä palstalta (tai jostain muualta) jo nyt linkki näihin Kultsan kisoihin, joissa olisi kuvat esim. voittajista ja heidän nimensä? Jos ei löydy, niin onko joku tekemässä sellaista? Jos löytyy, niin kiva juttu.

Löytyykö Marjo Krishin vapaaohjelmaa kohtuu tasoisena videolla joltain tai jostain? Linkkii.. Tuomareiden arvostelu perustet kyllä kanssa kiinnostaisi.. Veikkasin sairjoissa 164< ja 164> et kilpailijat 3. ja 10. pärjäävät tietyllä perusteella..

Viivi sanoi:
Ei noissa kansanvälisissä kisoissa tarvii sormia reisissä pitää, muistan Lakaniemen joskus asiasta tiedustellessani sanoneen, että ovat muuallakin menossa samaan suuntaan kuin suomessa ( sormet reisissä )
Joo no näkis vaan ja kuulis kolinan !

Tarkoitin nimenomaan Suomen kisoja, joissa sormien pitää koskettaa lantiota. Kyllä sääntöjen pitää koskea kaikkia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Annie Stark sanoi:
Lavasäteilystä ku puhutaan, niin mun mielestä toi pitkän sarjan voittanut Christel Hansson on siinä aika omaa luokkaansa :) Mielestäni kisojen paras fysiikka ja kunto!

Mä näkisin et oot asian ytimessä tässä!!!!

Pidin Hanssonia ihan selvänä voittaja sarjassaan heti kun neitokainen asteli lavalle.
Upea ilmestys!!!

Blääh... Olisin kaivannut juuri niitä nimiä... Onnistuuko ja voiko joku vaivautua sen verran, että kopioisi kuvat vaikka tähän ketjuun ja laittaisi alle nimet? Siis ei missään nimessä kaikkien osallistujien, vaan vaikka joka sarjan kolmen parhaan. Olisin kiinnostunut tietämään kuka kukin on, varsinkin tulokkaissa. Jos onnistuu, niin tosi paljon kiitoksia jo näin etukäteen!

Tässä muutama numero nimineen, korjatkaa mikäli meni väärin.

1 - Jessika Mäkynen
3 - Minna Lehtinen
4 - Heli Tuutti
18 - Vilma Nyyssölä
30 - Hilkka Pietilä
35 - Tanja Karjalainen
36 - Mari Tirroniemi
38 - Kristiina Mäkelä
39 - Niina Kuusela
41 - Katariina Tunturi
42 - Minna Pajulahti
43 - Minna Paler
44 - Heidi Sorsa
54 - Marjo Krishi

Wendy sanoi:
Tässä aiheeseen liittyvä yleisönosastokirjoitus tämän päivän Iltasanomista. Ai minullako ylimääräistä aikaa :rolleyes: Mä jään odottamaan mielenkiinnolla KP:n tai jonkun muun mahdollista vastinetta, kun kerran liittoa vastaan on hyökätty ihan valtakunnallisessa mediassa.

Löytyykö linkkiä ko. kirjoitukseen?

Tässä muutamia nimiä 12 Heidi Tiainen 13 Elina Karjalainen 16 Petra Orpana 17 Enni Heinonen 19 Johanna Ollakka
20 Anna Salo 21 Petra Kangas 41 Katarina Tunturi 42 Minna Pajulahti 49 Jatta Kokkonen
51 Sonja Färling 52 Nora Yrjölä :)

Löytyi läjäpäin kuvia ko. kisasta.

Kultsa_2005_0229.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom