BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moikka Boogi! Jokos elimistö alkaa sopeutua diettiin?

Heippa Vanhis.

Dietti menee jo vanhasta muistista. Syksyllä on juhlakisa eli 50 bodykilpailu, mitäs sanot siihen?:kippis1:
Minua säälittää monet bodarit, kun ne satsaa enemmän kuin elimistö kestää yhteen kisaan ja toinen meneekin sitten perseelleen eikä kolmatta kisaa tulekkaan koskaan enään.:lol2:
Tälläsiä tapauksia tulee joka vuosi..... elimistä sanoo kertalinttuulla stop.... mistähän johtuu??? No joillaikin on elämänarvot perseellään, mutta vanha se eiku porskuttaa;)
 
Heippa Vanhis.

Dietti menee jo vanhasta muistista. Syksyllä on juhlakisa eli 50 bodykilpailu, mitäs sanot siihen?:kippis1:
Minua säälittää monet bodarit, kun ne satsaa enemmän kuin elimistö kestää yhteen kisaan ja toinen meneekin sitten perseelleen eikä kolmatta kisaa tulekkaan koskaan enään.:lol2:
Tälläsiä tapauksia tulee joka vuosi..... elimistä sanoo kertalinttuulla stop.... mistähän johtuu??? No joillaikin on elämänarvot perseellään, mutta vanha se eiku porskuttaa;)

Täyttä asiaa!
 
Perkele, Boogie on palannut! Mahtava homma, saa taas nauraa sun jutuille :rock: tsemppiä vaan mestarille tuleviin koitoksiin :thumbs:

Hep hei Petu80.

Hyvinkö olet viihtynyt Savon piäkaapunkissa Petu?
Ei ole miestä näkyny pitkiin aikoihin livenä.... mites jumpat on menny?
Vai oletko keskittyny vain mirrin hoitoon?;)
 
Hep hei Petu80.

Hyvinkö olet viihtynyt Savon piäkaapunkissa Petu?
Ei ole miestä näkyny pitkiin aikoihin livenä.... mites jumpat on menny?
Vai oletko keskittyny vain mirrin hoitoon?;)


Kyllä tiälä on hyvin männy. Gym 99:llä sitä jumppaillaan samoilla pikku painoilla.
Sama kissa kehrää vieressä :thumbs:
Mansikka v-loppuna tullaan käymään sjoella :kippis1:

Onko golgatalla painot vielä riittäny?
 
Onko golgatalla painot vielä riittäny?

Kyllä on riittäny ihan hyvin painot. Minähän jumppaankin pienillä raudoilla.... no on nuo paikatkin pysyny ehjänä. Olishan se ikävä marssia lavalle jos tissi repsottas polvissa ja hauis olis kainalossa;) Muistaakseeni ei tuomarit kysele kun ollaan lavalla: -Boogie hei paljoko on penkki?-
 
107kg

Aamupaino näytti kivasti 107kg. Otankin seuraavat kaksi päivää pikkasen rennommin kalorien suhteen. Syön pikkasen enemmän että jaksan heittää sitä fuckin jakkaraa huomenna Varkaudessa harjunrannassa.

Touhuan lasten kanssa kisa paikalla ja nipistelen mummoja ja jaan palkinnot voittajille vahvamies kisassa.;)
 
Nyt ku dieetillä olet nii laitatko kaikki kalorit ihan vaa´an kautta suuhun vai vedätkö ruokaa tuntuman mukaan?
Niin ja jos oikeen lasket ne kalorit nii paljonko niitä tulee päivässä (heitä villi veikkaus jos et tiedä :D)
 
Nyt ku dieetillä olet nii laitatko kaikki kalorit ihan vaa´an kautta suuhun vai vedätkö ruokaa tuntuman mukaan?
Niin ja jos oikeen lasket ne kalorit nii paljonko niitä tulee päivässä (heitä villi veikkaus jos et tiedä :D)

Syön vaan pikkasen enemmän syöntikerroilla (5 ateriaa pvä)
En laske kaloreita se on vanhan aikasta he he.
Kyllä jo näillä kymmenillä pitää oma kroppa tuntea ilman ruoa punnitsemista. Uskallan väittää jos olisin näinä kilpa vuosina laskenu kaloreita , niin olisin varmaankin jo mullan alla :D Enkä kilpailisi syksyllä juhlakisaa (50kilpailu):kippis1:
 
Eikä lähdetä, vaan minä menen näkötornille munkkikahville ja Boki menee kotiin syömään tonnikalaa.

Täh...vai tonnikalaa?!?. Minä en siihen purkkiin koske Tampereen yössä. Tottakai mennään rimpsalle kahtomaan mansen mirrejä ja ottamaan muutama neuvoo antava Obelixjuoma.
Kyllä minä kuntoon ehdin senkin jälkeen monesti.... koettu on.:kippis1:
 
No me nyt ei vain mennä, vaan minä menen näkötornille munkkikahville ja Boki menee kiltisti kotiin syömään tonnikalaa. Töitä me tehdään, eikä hurvitella. Tupakit voidaan säkällä polttaa.

Sun pitää kiskoa värit pintaan ja vetää safkat siihen malliin, että olet turvoksissa kuin ylensyönyt harmaaselkägorilla. Suonet pinnassa ja tappoilme kasvoilla, kuvista meinaan tehdään parhaita Boki-kuvia koskaan.
 
Pitkällekö lensi jakkara?

Joskus taannoin Obelixjuoman reseptiin tutustuttuani on ihan pakko vielä kysyä: Miksi pilata hyvä voimajuoma tehottomilla keventävillä litkuilla? Näin kehonrakentajan näkökulmasta siis.. ;)
 
No me nyt ei vain mennä, vaan minä menen näkötornille munkkikahville ja Boki menee kiltisti kotiin syömään tonnikalaa. Töitä me tehdään, eikä hurvitella. Tupakit voidaan säkällä polttaa.

Sun pitää kiskoa värit pintaan ja vetää safkat siihen malliin, että olet turvoksissa kuin ylensyönyt harmaaselkägorilla. Suonet pinnassa ja tappoilme kasvoilla, kuvista meinaan tehdään parhaita Boki-kuvia koskaan.

No hitto.. .pitääks mun lähteä assariksi ja hoitaa sitten tuo yöelämän juopottelun puoli :D
 
Back
Ylös Bottom