BB Boogie Mustonen

Oho onpas nätti sali. Onkos tuo se golgata siis se teidän uusi salinne? Jos on niin tää poika oottaa kimpsut ja kampsut ja muuttaa leppävirralle ja maksaa Boogille mitä vaan, että saisi treenailla tuolla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boogie sanoi:
TÄH??? :eek:
Ei Muru oo ainakaan TÄLLE tredille kirjottanu muistaakseni kertaakaan!?!
Mut on sillä kuvat tuolla mimmiosiossa. :thumbs:

Niin..tarkotinkin palstalla yleisesti pakkista.
Sun omaan threadiin tuskin tarttee kirjotellakaan, varmaan helpompi kommentoida ihan kotosalla face to face. :)
 
NGV sanoi:
Oho onpas nätti sali. Onkos tuo se golgata siis se teidän uusi salinne? Jos on niin tää poika oottaa kimpsut ja kampsut ja muuttaa leppävirralle ja maksaa Boogille mitä vaan, että saisi treenailla tuolla.

Kuvan sali on Orimattilassa, jossa vaikuttaa Tony Heino; Let's Boogie- kirjan kirjoittaja.
Ei siis "Golgata".;)
 
Kohta meinaan treenata ojentajat Ison Timpan ja Hermannin kanssa.
Olen koko päivän tankannut ja valmistautunut treeniin hyvin.:thumbs:

Paikat on palautunut edellisistä treeneistä hyvin ja kehitys on taas lähtenyt kovaan nousuun, kun on päässyt treenaamaan, nukkumaan ja syömään kunnolla.:zzzz: :kippis1:
ja ennenkaikkea rakkaus kukoistaa bokilandiassa :haart:
minun mielestä tärkein asia on olla tasapainossa itsensä kanssa.

Jos haluaa tosiaan kehittyä niin häiriötekijät pitää olla kyllä minimissä.:wall:
 
Raskaansarjan
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
7 MR UNIVERSUM 2005

Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
Odotan myös kovasti että lumet sulais pois, niin pääsis kiekkoa heittämään ja kuulaa työntämään pitkän talven jälkeen.:hyper:
 
Odotan myös kovasti että lumet sulais pois, niin pääsis kiekkoa heittämään ja kuulaa työntämään pitkän talven jälkeen.
Sähän Boogi ku oot ovella töissä niin voisit ottaa siellä pientä lajiharjoittelua ,jos pitää ihmisiä toimittaa ulos..:evil:
 
Paljonko on ennätys kuulassa, voi olla että joku jo kysyi mutta mutta?

Miten muuten jaksat sitä loanheittoa ovella? Taidat olla aika pitkäpinnainen mies .. vai?
 
Meininkimies sanoi:
Paljonko on ennätys kuulassa, voi olla että joku jo kysyi mutta mutta?

Miten muuten jaksat sitä loanheittoa ovella? Taidat olla aika pitkäpinnainen mies .. vai?

Kuula ennätys on 17.38 kisassa (17.87 harjoituksissa)

Portsarina on mukava olla, kun huomaa että tässä elämässä on vieläkin tyhmempiä tolloja kuin minä heh heh...:lol2:
Toisaalta varmaankin portsarina Savossa pääsee paljon helpommalla kuin Helsinkissä.;)
Täällä ihmiset on aitoja eivätkä teeskentele, niin kuin eteleän törpöt näyttelevät kuin olisivat jotenkin parempia.:curs: :lol2:
Kyllä minä nautin kyykyttää niitä "etelän rahamiehiä" ollaan niin stadia että voi pyhä lehmänkanttura.:lol2:
 
hahahahah, ei hitto boogie. pelastit mun aamupäivän, perkele noita sun läppiä.
just oikee asenne, huumoria peliin. ei kaiken tarvi olla niin hemmetin vakavaa, tsemiä vaan reeneihin.:thumbs:
 
Onko Boogista noita vapareita/kisoja jossain jaossa, aika mukavasti fiiliksiä kohottaa kun joku osaa lavalla olemisesta nauttia ja välittää ne fiilikset katsomoonkin...
 
Luni sanoi:
hahahahah, ei hitto boogie. pelastit mun aamupäivän, perkele noita sun läppiä.
just oikee asenne, huumoria peliin. ei kaiken tarvi olla niin hemmetin vakavaa, tsemiä vaan reeneihin.:thumbs:

Kiitos kaikille palautteesta.

Nyt hurja jalkatreeni odottaa...:whip:
 
Samalla kun laitat sen Jalkatreenin kuviot näkyviin niin voisitko laittaa sen edellisen, eli ojentajatreeni näkyville? Tack:D Ticktack:worship:
 
Hehee, pakko kertoa, mitä sattui tänään päivällä...

Anopin kääpiövillakoira Vallu oli sairastunut korvatulehdukseen, eikä anoppi ja appiukko päässeet viemään sitä lekuriin...
joten minä ja Muru lähdettiin "koira-ambulanssina" matkaan! ;)

Pieneläinklinikalla koira nukutettiin ja naistohtorin nyppiessä pikku puudelin korvista karvoja, Muru osoitti mua ja tokaisi sille: "Mitäs jos nyppisit tuolta mun karvakorvalta kans samalla?!" ;)
Minä poika katselin naama valkeena sitä kaarmivaa toimenpidettä ja tohtorin isoja pinsettejä.:eek: :eek: :eek:
Tohtorinaikkonen katsahti minuun naurahtaen ja lupasi että voisi toki nyppiä samalla nenäkarvatkin!:rolleyes: :lol2:

Voi helkkari ku mä en uskalla lähtä ton mun akan kans kohta minnekään ku se osaa hauskuttaa ihmisiä aina sopivan paikan tullen tyhmällä bodarilla...:D

Hauskaa tuntui naisilla kyllä olevan, ei siinä mitään... :lol2:
 
Siun eikolla on huumori samalla tasolla kuin sullakin. Kerrankin on nettikeskustelussa kaveri joka edustaa vanhan ajan metsätyöläisen tai maatalouden "jässikkää", jollaisia 50 luvulla oli joka toinen:rolleyes: .

SIE OOT BIIGIE ILMIÖ. :rock:
 
arnold1987 sanoi:
Siun eikolla on huumori samalla tasolla kuin sullakin. Kerrankin on nettikeskustelussa kaveri joka edustaa vanhan ajan metsätyöläisen tai maatalouden "jässikkää", jollaisia 50 luvulla oli joka toinen:rolleyes: .

SIE OOT BIIGIE ILMIÖ. :rock:

Minä olen elävä todiste siitä, että luolamiehiä on vielä olemassa.;)
 
Back
Ylös Bottom