BB Boogie Mustonen

Ei muuta kuin tsemppiä vaan äijälle. Syksyllä sitten kireämpänä kuin koskaan. :thumbs:

Perkele, Mike ehdit ensin :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta mitä oli päässyt käymään lihaksille? Kun ainakin selkä näytti pienentyneen aika reilusti syksystä... Toivottavasti pääsee syksyksi kuntoon ja jos saa ehdottaa, niin vetäisi pitkästä aikaa, oikein KUNNON show esityksen :eek:
 
Ei boogie nyt ihan huonokaa ole, mitä nyt oli löysä muihin sälleihin verrattuna pm kisoissa, ja toisaalta mies ei kai havittelekkaan enään ammattilaiskorttia.
 
jos oon ymmärtänyt oikein niin monet ei arvosta miestä ollenkaan, vaan pitävät häntä suunpieksijänä....Ite kuitenkin toivotan miehelle kovaa tsemppiä treeniin ja Bullin kaatoon...on se sen verran mukava ja lepposa kaveri
 
Täytyypä sanoa, että helvetin hieno juttu jos boogie tänne silloin tällöin kirjoittelisi.

Nyt keväällä mies ei ollut ihan oma itsensä kisoissa, mutta jos annettu myrskyvaroitus paikkansa pitää, niin syksyllä tanssiva kalakukko on taas irti! Boogien tyyli aiheuttaa tosiaankin äärireaktioita, mutta saadaampahan ainakin väriä tähän hommaan. Niitä perinteisiä lavalla seisovia yrmyniskoja on nähty tarpeeksi, annetaan edes yhden vähän värittää menoa :)
 
Juuri näin! Mie olen aina arvostanut Boogieta suuresti, ja varsinki sen jälkeen kun luin sen Let`s Boogie -kirjan! Kannattaa lukee se:D Jään kanssa innolla oottamaan syksyn kisoja, siellä on isoja ja kovia nimiä vastakkain aaaarghhh!!!! :rock: :evil:
 
vaikee sanoa...luulis Kekkosen ei kun Kokkosen tulevan syksyllä jos olkapää on kunnossa...vaikee sanoa
 
arnold1987 sanoi:
vaikee sanoa...luulis Kekkosen ei kun Kokkosen tulevan syksyllä jos olkapää on kunnossa...vaikee sanoa

Olkapää on kunnossa, mistäs tälläistä kuulit? Eikö tää nyt ollu se vähän vanhempi vaiva ja viime vuonna olis näin voinu sanoa..Eiköhän Godzilla tähtää jo vähän tärkeempiin kisoihin..
 
Eiks se joutunut tossa viimekisojen jälkeen ronklata sitä olkapäätä vähän puhtaammaksi....voi olla että on :wanha:
 
arnold1987 sanoi:
jos oon ymmärtänyt oikein niin monet ei arvosta miestä ollenkaan, vaan pitävät häntä suunpieksijänä....

Viime aikoina ei puheilla ole valitettavasti olekaan ollut katetta, ainakaan mitä kisakuntoon tulee. Lajissa kuin lajissa näkyvimmät hahmot saavat aina osakseen eniten huomiota, oli se sitten negatiivista tai positiivista. Boogie lienee tähän jo tottunutkin.
Näiden arvostelijoidenkin puheet muuttuu kummasti silloin kun mies on kunnossa.
Syksyllä nähdään...
:rock:
 
Niin monethan sanovat Bootsesta että tuntuu kuin mies ei ottais tota hommaa ihan sm mitalistin vakavuudella vaan arvostelee muita kuten Kokkosta joka nyt tietääkseni tekee paljon asioita pilkun tarkasti. Mutta kai se kuuluu miehen aika menevään luonteeseen... :rock:
 
Suuri Boogie Mustonen tredi, sisältää haastattelun

Boogie Mustonen sijoittui hienosti kovassa seurassa seitsemänneksi 23 kisaajan röykkiöstä. Kisapaino oli vähän alempi kuin Sm kisoissa 102kg. Menen juuri kuvaamaan tuoreeltaan Boogieta ja laitan illemmalla kuvia tänne.

Käyttäjien esittämiä kysymyksiä Boogielle.

Itse haluan sanoa että Boogie on aivan uskomattoman mukava ja hauska ihminen, menkää ihmeessä juttelemaan jos jossain näette. :Mike

1. Mitä mieltä olet suomen kehonrakennuksen uusista säännöistä eli lähinnä arvosteltavasta vapaaohjelmasta?

- Kertakaikkiaan hyvä juttu. Saadaan enemmän näyttävyyttä ja tämän myötä uskon kiinnostuksen lajia kohtaan kasvavan. Kaikilla kilpalavalla on varmasti lihakset, mutta yhtä tärkeää on miten osaat ne parhaiten tuoda esille. Esimerkiksi Juhani Herranen oli siinä ilmiömäinen.

2. Mitä lihasryhmiä pidät parhainasi ja mitä huonoimpina?

- Parhaimmat mulla on kädet ja huonoja ei ookkaan...heh heh! Kehoni paras piirre on symmetria, lihasta tasaisesti joka puolella mikä käsitykseni mukaan on kehonrakennuksen tarkoituskin.

3. Vieläkö kiekko/autonrengas lentää?

- Tottakai. Viime kesänä lensi kuula, kiekko, 16 kg:n paino, autonrengas, lypsyjakkara, paistinpannu sekä jopa autoni irronnut pakoputki - tämä tosin ei liittynyt kilpailutilanteeseen ;-D

4. Mitä kehonrakennus on sinulle antanut? Mitä olet kehonrakennuksen vuoksi menettänyt?

- On antanut naisia...ja olen menettänyt naisia ;-) Se on antanut mulle tietyn rytmin elämään: on ollut jokin aikataulu mitä noudattaa eikä ole tarvinnut yrittää keksiä muuta ajanvietettä. Olen saanut haastaa itseni dieetillä joka päivä ja laji on tuonut paljon ihania ystäviä.

5. Minkälaisiin haasteisiin meinasit siirtyä kehonrakennusuran jälkeen?

- En ole edes miettinyt, sillä kilpailu- urani jatkuu ulkomaisissa kilpailuissa. Suomenmestaruuskisat on kuitenkin osaltani koluttu.

6. Onko boogielta tulossa jossain vaiheessa lisää materiaalia? Kirja oli todella mielenkiintoinen, mitenkäs esim. treenivideo?

- Kiitos, kirjaa tehdessä oli mukava muistella kaikkea elämän varrella sattunutta bodykomiikkaa. Treenivideon tekeminen olisi iso ja haastava projekti mutta olisin heti valmis - kun vain löytyisi joku kustantaja?

7. Mitä saavutustasi arvostat eniten?


- Sitä, että olen saanut ihanan pojan ja viimeinkin, pitkän etsinnän jälkeen löysin kadonneeksi luulemani rakkauden Murun kävellessä elämääni.
Kilpasaavutuksista makein oli EM- kulta v. 2000.

8. Kisasit aikanaan Suomen huipulla vahvamiestapahtumissa, mutta nämä taisivat loppua sitten. Mikä sai valitsemaan pelkän kehoilun?

- Huomasin, että olen kehonrakennuksessa lähempänä huippua. Kilpailin kyllä pitkään yhtä aikaa molemmissa lajeissa, mutta loukkaantumisriskin ollessa hyvin suuri voimamieskilpailuissa valitsin lopulta "kehoilun".

9. Onko Boogien toisella kädellä oma tahto? Jos on, niin miten tulet toimeen sen kanssa?

- Mun" tuhmasta kädestä" on tainnut tulla jo käsite... (alunperin sisäpiirijuttu!?) Nooh, sen tahdon nujersi Murun toinen puoli Murska joten Boogie on nyt balanssissa.(hekottelua)

10. Mitä haluat sanoa Pakkotoistolaisille faneillesi?

- Jumpatkaa kovasti mutta puhtaasti. Tulokset näkyvät vasta ikuisuudelta tuntuvan ajan päästä - mutta ne tuntuvat sitten sitäkin makeammilta! Nk."Pitkitetty nautinto" :-)


- Boogie

2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heittäkääs trediin kysymyksiä Boogielle, teemme hänestä haastattelun ja sitten lisää kuvia. Voin sanoa nyt ekaa kertaa kunnolla Boogien tavattuani ja istuskeltuani sen kanssa, että mies on aivan uskomattoman huippu ukko. Saa nauraa letkuna ja voi että kun on kohtelias. Ei ole suotta showmiehen maineessa.

1.jpg
 
Mistä ne lopettamisjutut ovat saaneet alkunsa ja pitävätkö ne paikkaansa? Mitä mieltä olet suomen kehonrakennuksen uusista säännöistä eli lähinnä arvosteltavasta vapaaohjelmasta?
 
Onko pulla/kahvi dietit totta, oli joskus juttua lehdessä. Vieläkö treenaat manalassa, ja mikä siitä paikasta tekee niin hyvän treenipaikan?
 
Mitä lihasryhmiä pidät parhainasi ja mitä huonoimpina?
Mitkä lihasryhmät ovat olleet helppoja kehittää ja mitkä vaikeimpia?
 
Tämä ei ole kysymys Boogielle: Mitkä kisat nuo olivat? Kuvia?
 
Back
Ylös Bottom