Deleted member 117230
Hyvässä lihassa edelleen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Youtubessa on muutamia pätkiä... Tuo mainitsemasi sm-kisa oli 1997, samana vuonna Boogie otti em-kisoista (IFBB) pronssia.Mistä löytäisi boogin kisa videoita? boogilla oli lavalla kunnon show. Muistaako kukaan mikä sm kilpailu oli missä oli kisa biisinä: sammy hagar winner takes it all?
Tämä?Vanhan digiboksin kovolta löysin urheilukanavalta tulleita sm skaboja. Sieltä muistuu hänen jäähyväiskisat mieleen. Urheilukanava; jonnet ei välttämättä muista.
Katso Finderista Vellun Taksi, Kuopio.Tuo sm-kisa 1997 olisi kyllä hyvä nähdä kokonaan. mistähän sen löytäisi? Olen kyllä netin tonkinut kokonaan lävitse. Mistä hän tämän korhosen vellun yhteystiedot saisi niin voisi kysellä boogie bodia.
Vellulla on paljon muitakin videoita, ilmeisesti VHS:llä. Oli kuvannut kännykällä tv-ruudusta ja laittoi joskus niitä Facebookiin, mutta nyt ne on poistunut tai eivät ole ainakaan julkisia. Vellu vois niitä samaan tapaan kuvata ja laittaa jakoon. Vellu löytyy fb:sta tai sitten vaan soittoa Vellun taksin numeroon, kuten edellä vinkattiin. Jos Vellu innostuu videoita jakamaan tms. ja niistä aiheutuu kustannuksia, niin voin omalta osaltani osallistua kuluihinTuo sm-kisa 1997 olisi kyllä hyvä nähdä kokonaan. mistähän sen löytäisi? Olen kyllä netin tonkinut kokonaan lävitse. Mistä hän tämän korhosen vellun yhteystiedot saisi niin voisi kysellä boogie bodia.
Oletko ollut yhteydessä Korhosen Velluun ja kysynyt videoita?Tuo sm-kisa 1997 olisi kyllä hyvä nähdä kokonaan. mistähän sen löytäisi? Olen kyllä netin tonkinut kokonaan lävitse. Mistä hän tämän korhosen vellun yhteystiedot saisi niin voisi kysellä boogie bodia.
Pyydä lainaan ne VHS:t ja vie firmaan joka ne kääntää digitaaliseen muotoon, niin mä tein omille vanhoille treenivideoille. Noin 80 euroa oli useampi tunti.Vellulla on paljon muitakin videoita, ilmeisesti VHS:llä. Oli kuvannut kännykällä tv-ruudusta ja laittoi joskus niitä Facebookiin, mutta nyt ne on poistunut tai eivät ole ainakaan julkisia. Vellu vois niitä samaan tapaan kuvata ja laittaa jakoon. Vellu löytyy fb:sta tai sitten vaan soittoa Vellun taksin numeroon, kuten edellä vinkattiin. Jos Vellu innostuu videoita jakamaan tms. ja niistä aiheutuu kustannuksia, niin voin omalta osaltani osallistua kuluihin
Näin ajattelinkin, kunhan Vellu vaan vastaisi viesteihinPyydä lainaan ne VHS:t ja vie firmaan joka ne kääntää digitaaliseen muotoon, niin mä tein omille vanhoille treenivideoille. Noin 80 euroa oli useampi tunti.
Jos ylimääräistä vapaa aikaa niin kirjastoissa voi saada ilmaiseksi VHS:än kopioitua dvd:lle. Näin ainakin Porin kirjastossa. Miinuksena, että siellä pitää itse olla paikalla kopioimisen ajanNäin ajattelinkin, kunhan Vellu vaan vastaisi viesteihin
Kirjastoissa saa kaikkiin formaatteihin ja opastaja tulee näyttämään alkuun, voi iskeä videot vaikka pilveen.DVD on yhtä turha ku VHS, se pitää saada muistitikulle. DVD ei ole tätä vuosikymmentä.
Totta itse muutamia laittanut dvd:lle ja kotona kopiot koneelle.DVD on yhtä turha ku VHS, se pitää saada muistitikulle. DVD ei ole tätä vuosikymmentä.