BB Boogie Mustonen

Herää väkisinkin kysymys, että oliko Boogien yleensä järkevää lähteä tuossa kunnossa enää kilpailemaan, olipahan kyseessä sitten eka tai 50. kilpailu.
Mies tehnyt hyvän uran, mutta kyllä silti täytys osata lopettaa ajoissa kilpaileminen. Paska makuhan tuommosesta on pakko jäädä niin katsojallekin kuin itse Boogiellekin.
Kaikkea hyvää kuitenkin jatkossa ja toivottavasti ei enää tuollaisia "comebackejä" jatkossa. Elämä on kuitenkin tärkeämpää kuin "body".:dance:

Mitä sä oikeesti moralisoit? Herää kysymys herää kysymys, mulle herää väkisinkin kysymys et tuunko heittää sut tonttiin?
Minkä takia täytys lopettaa ajoissa kilpaileminen? Mikä on ajoissa? Ja toiseks, luuletko et tässä haettiin jotain elämänsä kuntoa sinne lavalle - ei. Hommahan oli Boogielle kuin bodyskenellekin nostalgiskomedinen pläjäys jonka pointti ei ole minkään voittaminen tai itse edes kisaaminen.
Ja jos sua oikeesti Boogien kunto noin vitusti huolettaa niin voin aika varmana sanoa että ei ole vetänyt mitään mixmediä 5g/vk. Tossakin on olemassa välimaasto, ja tuolla pohjalla voi päästä tuohon kuntoon itseään sen enempää vahingoittamatta.

Kerro vielä että miks sulle jäi paska maku tuosta? Se että ihminen on ollu vakavasti sairas eikä näytä enää 50-vuotiaana parhaalta mahdolliselta ei ole sulta pois, sulje silmät. Kyttäsit varmaan ihan tribuluspärinöissä et "ei vittu ku ei lohkee kyljet, mahaki tossa noin tommone". Voisit mennä itsees ja herätä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Herää väkisinkin kysymys, että oliko Boogien yleensä järkevää lähteä tuossa kunnossa enää kilpailemaan, olipahan kyseessä sitten eka tai 50. kilpailu.
Mies tehnyt hyvän uran, mutta kyllä silti täytys osata lopettaa ajoissa kilpaileminen. Paska makuhan tuommosesta on pakko jäädä niin katsojallekin kuin itse Boogiellekin.
Kaikkea hyvää kuitenkin jatkossa ja toivottavasti ei enää tuollaisia "comebackejä" jatkossa. Elämä on kuitenkin tärkeämpää kuin "body".:dance:


Mun on pakko ihmetellä tätä yleistä asennevammaa joka tuntuu riivaavan bodausta: Ei saa kilpailla jos ei enää ole huippukunnossa.

Miks ihmeessä ei saisi??? Boogihan on aivan mielettömässä kunnossa olosuhteisiin nähden, ikä+sairaudet. Antaa miehen kisata, samat sanat supermassalle, toivottavasti joskus vielä lavalle astuu, oli sitten joku K-P Ourama mitä mieltä tahansa.

Sitäpaitsi boogie näytti nyt tavallisen lihaksikkaalta, kyllä tolla rungolla saa enemmän naista kuin jollain ammattibodari-mallisella vartalolla.
 
Pikkuisen ihaillu Buugia aina - suomalaisista eniten. Ei minustakaan mitenkään nolon näköinen tuossa kisassa. Pieni pettymys ja vain minulle ovat hänen jalkansa. Haluaisin yhä nähdä häntä lavalla natuna jatkossakin.

Minä joutaisin häntä paremmin Leppävirran kaatopaikalle, vai miten se Leskinen lauloi.

PS. Käsittänyt näin rivikansalaisena, että KP ei niin paljon ole kaveerannut Mustosen kanssa kuin Pulkkisen - kaaa!
 
Pikkuisen ihaillu Buugia aina - suomalaisista eniten. Ei minustakaan mitenkään nolon näköinen tuossa kisassa. Pieni pettymys ja vain minulle ovat hänen jalkansa. Haluaisin yhä nähdä häntä lavalla natuna jatkossakin.

Minä joutaisin häntä paremmin Leppävirran kaatopaikalle, vai miten se Leskinen lauloi.

PS. Käsittänyt näin rivikansalaisena, että KP ei niin paljon ole kaveerannut Mustosen kanssa kuin Pulkkisen - kaaa!

Mistäs sulla on faktaa laittaa pöytään että natuna on pysytellyt ?
 
Herää väkisinkin kysymys, että oliko Boogien yleensä järkevää lähteä tuossa kunnossa enää kilpailemaan, olipahan kyseessä sitten eka tai 50. kilpailu.
Mies tehnyt hyvän uran, mutta kyllä silti täytys osata lopettaa ajoissa kilpaileminen. Paska makuhan tuommosesta on pakko jäädä niin katsojallekin kuin itse Boogiellekin.
Kaikkea hyvää kuitenkin jatkossa ja toivottavasti ei enää tuollaisia "comebackejä" jatkossa. Elämä on kuitenkin tärkeämpää kuin "body".:dance:




odotitko että boogie näyttäisi samalta kuin 15-20vuotta sitten?
 
omasta mielestäni on kyllä vähän ihmeellistä lähteä vielä kisaamaan n....ehkä 20kiloa kevyempänä. mitä sillä saavutetaan??
 
Saatoin muistaa omia sanomisiaan väärin meinaten hänen n a t u i s u u t t a a n. Muistan toki sen, että hän pisti munuaisten hajoamisen toistuvien diettaamisten syyksi (eli natutkin voivat tuhota munuaisensa rankalla heran syönnillä, kun 20 vuotta joutuvat vuosittain rankalle dietille). Häiritsi vielä se, että äskeisessä klipissä hän näytti natulta verrattuna vuosituhannen vaihteeseen. Soortsii-ii!
 
Boogien iässä kun keho rapistuu, niin kehityksen mittaaminen muuttuu... viivytystaisteluhan tässä kaikilla yli 30v ihmisillä on päällä, noutaja kun tulee ja se näkyy vuosi vuodelta enemmän kropassa...

Sitäpaitsi bodauksessa äijät on kuitenkin aika hyvässä kunnossa uransa jälkeenkin.... kun verrataan esim mäkihyppääjiin... voiko joku kuvitella että Nykänen hyppäis edes sataa metriä lentomäestä tuossa iässä? Boogie silti pystyy mennä lavalle ja hoitamaan homman kotiin.
 
Iha hyvältä näytti ja lavaesiintyminen hyvä! (ja sai sen 50. kisan alta nyt viimein?), tajuispa lopettaa nyt, mut en kyllä siihen usko. taitaa se vuosi leijonana olla tärkeempää.
Naurattaa nää "ihailen, että tekee niinkuin haluaa elämälleen" -jutut.. samaa varmaan vois ajatella jostain narkista, joka tappaa ittensä valitsemallaan tiellä..
Laina-ajalla jo äijä ja tätä menoo paskoo sen lainamunuaisenkin, mites sit, uutta taas tilalle, vai missä menee raja, ennenku voidaan sanoo, et ei muuten tipu?

Jokainen voi tehdä niinkuin haluaa, mutta turha lähtee hakee lainaelimiä kun rikkonut "tietentahtoen" omat.
/moraalisaarna

Lykkyy pyttyyn Boogielle jatkossakin, lähtemättömän vaikutuksen on jo nyt tehnyt tähän lajiin.
 
Mun mielestä on hienoa että legendat kilpailee ja tuskinpa sitä kisaamista niin vakavasti enää ottakaan, eikä tarvitsekaan kun meriittejä löytyy niin Boogiella kuin vaikkapa esim. Herrasella. Jos joku tuota Boogien vatsan seutua mietti (kun se vähän oudolta saattoi näyttää) niin se johtuu siitä munuaisesta (leikkausarpi yms.). Mitä natuiluun tulee niin 1ml sustaa viikossa meni/menee Boogiella.
 
Boogien iässä kun keho rapistuu, niin kehityksen mittaaminen muuttuu... viivytystaisteluhan tässä kaikilla yli 30v ihmisillä on päällä, noutaja kun tulee ja se näkyy vuosi vuodelta enemmän kropassa...

Sitäpaitsi bodauksessa äijät on kuitenkin aika hyvässä kunnossa uransa jälkeenkin.... kun verrataan esim mäkihyppääjiin... voiko joku kuvitella että Nykänen hyppäis edes sataa metriä lentomäestä tuossa iässä? Boogie silti pystyy mennä lavalle ja hoitamaan homman kotiin.
Taitaapi kuitenkin ne huippumäkihyppääjät noin yleensä elellä pitempään, kun pro kehonrakentajat.
 
Täältä Boogielle bodypeukkua! Hieno kunto ja vapaaohjelma.
 
Back
Ylös Bottom