Herää väkisinkin kysymys, että oliko Boogien yleensä järkevää lähteä tuossa kunnossa enää kilpailemaan, olipahan kyseessä sitten eka tai 50. kilpailu.
Mies tehnyt hyvän uran, mutta kyllä silti täytys osata lopettaa ajoissa kilpaileminen. Paska makuhan tuommosesta on pakko jäädä niin katsojallekin kuin itse Boogiellekin.
Kaikkea hyvää kuitenkin jatkossa ja toivottavasti ei enää tuollaisia "comebackejä" jatkossa. Elämä on kuitenkin tärkeämpää kuin "body".:dance:
Mitä sä oikeesti moralisoit? Herää kysymys herää kysymys, mulle herää väkisinkin kysymys et tuunko heittää sut tonttiin?
Minkä takia täytys lopettaa ajoissa kilpaileminen? Mikä on ajoissa? Ja toiseks, luuletko et tässä haettiin jotain elämänsä kuntoa sinne lavalle - ei. Hommahan oli Boogielle kuin bodyskenellekin nostalgiskomedinen pläjäys jonka pointti ei ole minkään voittaminen tai itse edes kisaaminen.
Ja jos sua oikeesti Boogien kunto noin vitusti huolettaa niin voin aika varmana sanoa että ei ole vetänyt mitään mixmediä 5g/vk. Tossakin on olemassa välimaasto, ja tuolla pohjalla voi päästä tuohon kuntoon itseään sen enempää vahingoittamatta.
Kerro vielä että miks sulle jäi paska maku tuosta? Se että ihminen on ollu vakavasti sairas eikä näytä enää 50-vuotiaana parhaalta mahdolliselta ei ole sulta pois, sulje silmät. Kyttäsit varmaan ihan tribuluspärinöissä et "ei vittu ku ei lohkee kyljet, mahaki tossa noin tommone". Voisit mennä itsees ja herätä.