BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku antoi upeat arvostelut kirjallesi Let's Boogie Mave Foorumilla ja hyvä kirjahan se onkin.Lukekaa Mustosen pojan seikkailuista maailman turuilla!
Oletko Boogie ajatellut itse vielä kirjoittaa jotakin,muistelmiesi jatko-osia ensin alkuun vaikkapa Let's Boogie 2 ...Let's Boogie 3 ...jne?
 
Lainaus toiselta foorumilta:

"Luin sen artikkelin läpi tarkemmin ja paksusuoli syöpä siltä leikattiin puolivuotta takaperin.Munuaiset on myös paskana, josta johtuen sen roppa ei kyennyt poistamaan kuona-aineita lihaksista, joka taasen nosti tulehdusarvot niin korkealle, että käytännössäkatsoen sen olisi pitänyt olla kuollut mies.Onneksi kuitenkin selvisi ja nyt käy hoidoissa, että saa koneellisesti poistettua kuona-aineet, on myös elinsiirto jonossa, odottamassa munuaisia.
Toteaa vielä lopussa:
"en mielellään puhu hormooneista, mutta ei niitä voi kokonaan ohittaakkaan. Jokainen joka tällä alalla yltää huipulle asti, käyttää niitä enemmän tai vähemmän, mutta seuraamuksista vastaa itse" että se siitä kuularinki sepostuksesta."

Vetäköön tuosta jokainen sitten omat johtopäätökset.
 
Poket

Tuli hankittua tuo kirja nyt vihdoinkin ja alotin ihan normaalisti alusta mut sit ei malttanut olla hyppäämättä zeus kohtaan ;) Hyvää ja hauskaa tarinan iskentää..

Hyviä parantumisia Boogie.
 
Mistä saan tämän ?

Let´s Boogie ! - Boogie Mustosen elämäntarina Kirja

Suomalainen kirjakauppa sano että ei ole..myyty loppu :(


Tahtoisin tämän opuksen joten mitä teen... ?

Boogie onko sulla sohvan alla piilos näit viel ?

ps. sori jos on käyty ko keskustelu jo aikaisemmin, mutta ymmärtänette että täm on ollut melko suosittu saitti ja minulla ei ole yksinkertaisesti aikaa tarkastaa kaikkia aikaisempia keskusteluja onko kirjasta mainintaa vai ei.. :rolleyes:
 
Let´s Boogie ! - Boogie Mustosen elämäntarina Kirja

Suomalainen kirjakauppa sano että ei ole..myyty loppu :(


Tahtoisin tämän opuksen joten mitä teen... ?

Boogie onko sulla sohvan alla piilos näit viel ?

ps. sori jos on käyty ko keskustelu jo aikaisemmin, mutta ymmärtänette että täm on ollut melko suosittu saitti ja minulla ei ole yksinkertaisesti aikaa tarkastaa kaikkia aikaisempia keskusteluja onko kirjasta mainintaa vai ei.. :rolleyes:

Terve.
Kirja maksaa 30e + postikulut

Laita os niin laitan postiennakolla tulemaan.

-boogie-
 
Terve.
Kirja maksaa 30e + postikulut

Laita os niin laitan postiennakolla tulemaan.

-boogie-


Onkos sulla jotain sähköpostia kun en näköjään pysty laittamaan privana kun en ole vip:(

Ei viitsi koko maailman nähden osotetta jakaa..tulee viel fanipostia kotiin ja Vaimo menee ja suuttuu ku naiset lähettelee pikkupöksyjään :lol2: :)
 
Onkos sulla jotain sähköpostia kun en näköjään pysty laittamaan privana kun en ole vip:(

Ei viitsi koko maailman nähden osotetta jakaa..tulee viel fanipostia kotiin ja Vaimo menee ja suuttuu ku naiset lähettelee pikkupöksyjään :lol2: :)


laita textari viestillä os. 040-7139324
 
:)Moi boogie:) minkälainen on tällä hetkellä perus punttitreeni viikkosi?:) ja minkälaisella ruokavaliolla syöt ja mihin aikaan? sinulla on muuten oikea asenne elämään:)
 
Back
Ylös Bottom