Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua kaikille puntin kolistelijoille ja lihasta kasvattavaa uuttavuotta.
Kiitos Boogie! Kaikkea hyvää alkaneelle vuodelle...Mennään "aikakoneella" hetkeksi vuoteen 1994
http://www.youtube.com/watch?v=pFgoKDQQyo4
Nyt, lajinsa jätettyään, Mustonen on kuitenkin kehonsa kanssa lujemmilla kuin koskaan uransa aikana. Mustosen munuaiset lakkasivat toimimasta syksyllä 2007. Siitä lähtien hän on saanut dialyysihoitoa kolmesti viikossa. Yksi hoitokerta kestää viisi tuntia.
Mustosen murheita lisäsi viime syksynä todettu paksusuolen syöpä, joka hänen mukaansa talttui rajulla sytostaattikuurilla.
– Moni ei olisi näitä koettelemuksia kestänyt. Olen kuitenkin luonteeltani taistelija. Minä aion selvitä. Iso onneni on rakas vaimo, joka on jaksanut tukea minua hienosti.
– Olenkin nyt onnellisempi kuin koskaan. Jatkuvan treenaamisen ja voittamisen pakon sijaan pystyn jakamaan aikaa läheisilleni. Se on todellista ja aitoa onnea, Mustonen toteaa.
Hänen kilpauransa kesti tasan 20 vuotta. Nykyään Mustonen, 46, asuu puolisonsa kanssa Leppävirralla.
[mod] Ja nyt loppu ne trollailut, jollei asiaa ole niin näppis hiljaiseksi.
Seuraavalla kierroksella pamahtaa jäähyä.[/mod]