BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rankkaa on ollut! Pakko kysyä Boogielta että kaduttaako entinen elämäntapa kehonrakentajana?
Paljon saavutit ja kukaan niitä ei sinulta pois ota vaikka mikä tulisi. Jaksamisia!
 
Nyt, lajinsa jätettyään, Mustonen on kuitenkin kehonsa kanssa lujemmilla kuin koskaan uransa aikana. Mustosen munuaiset lakkasivat toimimasta syksyllä 2007. Siitä lähtien hän on saanut dialyysihoitoa kolmesti viikossa. Yksi hoitokerta kestää viisi tuntia.

Mustosen murheita lisäsi viime syksynä todettu paksusuolen syöpä, joka hänen mukaansa talttui rajulla sytostaattikuurilla.

– Moni ei olisi näitä koettelemuksia kestänyt. Olen kuitenkin luonteeltani taistelija. Minä aion selvitä. Iso onneni on rakas vaimo, joka on jaksanut tukea minua hienosti.

– Olenkin nyt onnellisempi kuin koskaan. Jatkuvan treenaamisen ja voittamisen pakon sijaan pystyn jakamaan aikaa läheisilleni. Se on todellista ja aitoa onnea, Mustonen toteaa.

Hänen kilpauransa kesti tasan 20 vuotta. Nykyään Mustonen, 46, asuu puolisonsa kanssa Leppävirralla.

Paljon stemppia boogielle ja toivottovasti toipuu nopeasti!:thumbs:

Syöpä on tehty voitettavaksi, niin isäukkonikin voitti syövän 10-vuotta sitten ja vielä on voimissaan.

Ja toivottavasti uusmunuainen löytyy elinluovuttavien juokosta, niin pääsee eroon noista dialyysihoidoista!
 
[mod] Ja nyt loppu ne trollailut, jollei asiaa ole niin näppis hiljaiseksi.
Seuraavalla kierroksella pamahtaa jäähyä.[/mod]
 
[mod] Ja nyt loppu ne trollailut, jollei asiaa ole niin näppis hiljaiseksi.
Seuraavalla kierroksella pamahtaa jäähyä.[/mod]

Jep, ihan oikein. Toivottavasti moden koura siivoaa myös muissakin ketjuissa, joissa on selviä epäasiallisuuksia kirjoiteltu. Kuten esim "Lihavien oikeudet"-ketjussa.

Tsemppiä Boogielle!
 
Tsemppiä Boogielle myös täältä.
 
Ainakin minulla Boogie on antanut kuvan itsestään suorasanaisena vahvan selkärangan omaavan rehellisenä miehenä. Joka uskaltaa katsoa totuutta silmiin, olipa se sitten vahemman mukavaa. Ilo elämään löytyy pienistä asioita ja tahtoa löytyy aina siihen mihin ryhtyy. Moni olisi Jarin kohdalla heittänyt hanskat tiskiin ja vajonnut itsesäälin syvään kuiluun. Mutta ei Boogie! Sitä arvostan.

Todella paljon tsemppiä tulevaisuuteen!
 
1998 Gold's Gym Classic - Finland

Boogie voitti 1998 Gold's Gym Classic kilpailun Helsingin Kulttuuritalolla...
Onko kukaan nähnyt siitä tehtyä kisavideota? GMV Bodybuilding DVD and Male and Female Bodybuilder Videos - Bodybuilding DVDs and Books

Boogie myös tällä videolla: GMV Bodybuilding DVD and Male and Female Bodybuilder Videos - Bodybuilding DVDs and Books


1998 Gold's Gym Classic - Finland
Middleweight Class
1. Jukka Huolman
2. Janne Antila
3. Tuomas Alhonen
4. Marko Pettersson
5. Veikko Niiranen
6. Kyei Augustine

Light-heavyweight Class
1. Timo Honkala
2. Tero Pietila
3. Henry Juvela
4. Kari Sairanen
5. Kari Valtonen

Heavyweight Class
1. Boogie Mustonen
2. Vesa Kerala
3. Ari Uusitalo
4. Veijo Kalliokulja
5. Aimo Tanskanen
 
Back
Ylös Bottom