BB Boogie Mustonen

Hyviä pätkiä nämä vanhat haastattelut! Kiitos vaan taas. Laittelehan formula7 lisää vaan jos löydät jostain. Hirmu määrä palkintojakin kertynyt vuosien varrelle ties mistä lajista.:D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Terve Formula 7

Kiitos kun olet jaksanut kaivaa filminpätkiä tänne. Olen miettiny pääni puhki kuka olet...?
Löydätkö myös jostain vanhoja kisakuvia?
 
moro! mitäs buugille?

Terve PJJR
Mitteepä minä. Treenailen/jumppailen joka päivä Golgatalla (kuntosalini). Painan tällä hetkellä 111kg. Käyn töissä ovipumppuna Suonenjoella kaupunginhotellissa.
Hoitelen Boogielandian tiluksia, eli teen talonmiehen hommia ja hoitelen vaimoani ja kiusaan koiraani. Siinäpä tärkeimmät.
 
Juuri sain Poket kirjan loppuun ja kyllä täytyy sanoa että boogien kansiteksti aiheutti totaalisen putoamisen :D Tuliko paljonki kuittailua?

Toi Formulan postaama -98 haastis, onko siinä matala äänentaso vai onko vika mulla? Kun ei saa edes nupit kaakossa äänestä selvää..
 
Juuri sain Poket kirjan loppuun ja kyllä täytyy sanoa että boogien kansiteksti aiheutti totaalisen putoamisen :D Tuliko paljonki kuittailua?

Toi Formulan postaama -98 haastis, onko siinä matala äänentaso vai onko vika mulla? Kun ei saa edes nupit kaakossa äänestä selvää..

Tuli ovi kolleekoilta ihan tarpeeksi. Enhän minä ollu tuolloin nähny kuin navetassa lehmien perseitä.
 
Terve PJJR
Mitteepä minä. Treenailen/jumppailen joka päivä Golgatalla (kuntosalini). Painan tällä hetkellä 111kg. Käyn töissä ovipumppuna Suonenjoella kaupunginhotellissa.
Hoitelen Boogielandian tiluksia, eli teen talonmiehen hommia ja hoitelen vaimoani ja kiusaan koiraani. Siinäpä tärkeimmät.

nonii se on oikee homma :) ei muuta ku hyvvää kessää sinne päin.
 
nonii se on oikee homma :) ei muuta ku hyvvää kessää sinne päin.
Kiitos samoin!
Ja tässä vähän kuulumisia kuvien muodossa..
 

Liitteet

  • DSC01254.JPG
    DSC01254.JPG
    172,9 KB · Katsottu: 823
  • DSC01408.JPG
    DSC01408.JPG
    95,8 KB · Katsottu: 880
  • DSC01468.JPG
    DSC01468.JPG
    114,5 KB · Katsottu: 4 623
  • DSC01470.JPG
    DSC01470.JPG
    93 KB · Katsottu: 3 016
  • DSC01349.JPG
    DSC01349.JPG
    115,6 KB · Katsottu: 1 461
golgata

sulla on ilmeisesti oma sali käytössä niin pystysitkö neuvomaan mitkä laitteet olis (elintärkeitä) tommosessa kotisalissa ja mitkä olis hyviä/turhia,mulla on tällä hetkellä käytössä niin sanottu koti sali ja hommasin jo sinne jonku verran lisää laitteita mutta sulla vois olla kokemusperäsiä hyviä neuvoja sen rakentelusta.
 
sulla on ilmeisesti oma sali käytössä niin pystysitkö neuvomaan mitkä laitteet olis (elintärkeitä) tommosessa kotisalissa ja mitkä olis hyviä/turhia,mulla on tällä hetkellä käytössä niin sanottu koti sali ja hommasin jo sinne jonku verran lisää laitteita mutta sulla vois olla kokemusperäsiä hyviä neuvoja sen rakentelusta.

Mulla on kyllä täällä Boogielandian kotisalissa kaikki laitteet, mutta eka kotisalillani maalla oli kyykkyteline, penkki, lisättävät käsipainot ja tietenkin peili jossa nähdä liikkeet. Näillä pääsee tosi pitkälle jos mielikuvitusta käyttää.
 
Back
Ylös Bottom