Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terve Formula 7
Kiitos kun olet jaksanut kaivaa filminpätkiä tänne. Olen miettiny pääni puhki kuka olet...?
Löydätkö myös jostain vanhoja kisakuvia?
Köydet köydet :piis:Kyllä se halme vei!
moro! mitäs buugille?
Juuri sain Poket kirjan loppuun ja kyllä täytyy sanoa että boogien kansiteksti aiheutti totaalisen putoamisen :D Tuliko paljonki kuittailua?
Toi Formulan postaama -98 haastis, onko siinä matala äänentaso vai onko vika mulla? Kun ei saa edes nupit kaakossa äänestä selvää..
Tuli ovi kolleekoilta ihan tarpeeksi. Enhän minä ollu tuolloin nähny kuin navetassa lehmien perseitä.
Terve PJJR
Mitteepä minä. Treenailen/jumppailen joka päivä Golgatalla (kuntosalini). Painan tällä hetkellä 111kg. Käyn töissä ovipumppuna Suonenjoella kaupunginhotellissa.
Hoitelen Boogielandian tiluksia, eli teen talonmiehen hommia ja hoitelen vaimoani ja kiusaan koiraani. Siinäpä tärkeimmät.
Kiitos samoin!nonii se on oikee homma ei muuta ku hyvvää kessää sinne päin.
sulla on ilmeisesti oma sali käytössä niin pystysitkö neuvomaan mitkä laitteet olis (elintärkeitä) tommosessa kotisalissa ja mitkä olis hyviä/turhia,mulla on tällä hetkellä käytössä niin sanottu koti sali ja hommasin jo sinne jonku verran lisää laitteita mutta sulla vois olla kokemusperäsiä hyviä neuvoja sen rakentelusta.