BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koiran kanssa lenkittely hihnanvoimin on kyllä aivan saatanasta.
Ei siinä ite saa liikuntaa, kun pitäis jokainen tolppa ja lumikökkäre nuuhkia huolellistesti.

Siks mä juoksutan koiruutta vapaana maastossa ja pidän kameraa joutessani matkassa ;)
 
^^ tarkoittaa kai sitä että ovat oppineet douppaamaan oikein että kerkeevät nesteyttää tai tehdä muut välttämättömät toimenpiteet vielä ennen testejä :) vähän offtopiccia mutta suomen, tai minkään muunkaan maan hiihdossa, ei ole vuosikausiin tai -kymmeniin ollu mitää muuta puhdasta ku sunnuntailenkkeilijät.
 
^^ tarkoittaa kai sitä että ovat oppineet douppaamaan oikein että kerkeevät nesteyttää tai tehdä muut välttämättömät toimenpiteet vielä ennen testejä :) vähän offtopiccia mutta suomen, tai minkään muunkaan maan hiihdossa, ei ole vuosikausiin tai -kymmeniin ollu mitää muuta puhdasta ku sunnuntailenkkeilijät.

Hyvöö tekstiä !
 
Mitenkäs Boogie se sinun terveytesi laita on tällä hetkellä?Eiks sulla ollu aika huimat Krea arvot?

Krea oli 3054! Sanoivat kyssillä että tulkaa katsomaan elävää kuollutta. Minä pyörin että missä semmonen on, niin se konkkaronkka tulikin siihen mun ympärille.

Nyt treenataan niin maanperkeleesti ja odotellaan kesää, että pääsee sitä palloo pökkäämään.
 
Hienoa että saadaan vielä uusia pätkiä!!
Tuo vaparin ölähdykset/musiikki/eläintarhan ääninauha kyllä pisti taas hymyilyttämään:D

edit. Ei helvetti lol siis oikeesti repeilen jatkuvasti tuon vaparin äänille :D
 
Miten Boogien asepalvelus meni?
 
Miten Boogien asepalvelus meni?


Terve Weak

Olin armeijan harmaissa Kajaanissa urheilujoukoissa 1983-84. Keskityin puollustusvoimain mestaruuskisaan kiekonheitossa, eli harjottelin joka päivä puolipäivää.
Olin niissä kisoissa kolmas tuloksella 47.80.
Pääsin armeijasta alikersanttina.
 
Back
Ylös Bottom