BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Terve.

Onko kellään sitä Super-jäätelömainosta?
Olis kiva nauraa sille pitkästä aikaa.

Kyseisestä mainoksesta on sellaiset muistikuvat, että tuon mainoksen nähtyäni suhtautuminen lihaksiin ei ollut enää entisensä. "Tuohan on maailman siistein äijä".
 
Tulihan tuota mainosta matkittua "muutamina" kesinä Super-jäätelöä kioskilta ostaessa:D

Kerran oli Kuopion puijonkadun kioskilla käymässä, kun kaksi pikku poikaa alko kiljumaan kurkku suorana jädemiestä. Minä katselin ympärille tyhmänä missä, mikä jädemies. No pojat tuli hyppimään siihen minun ympärille huutaen me halutaan nimmari, nimmari...

Tyhmänä bodarina tajusin viimein että jäätelömies olin minä...kyllä olin nolona.:eek:
 
Heh heh :D
Haluaisin Boogie hieman kysellä vahvamies urastasi. Minkälainen kuva on jäänyt Ilkka Nummistosta ja Markku Suonenvirrasta? Kyseiset kaverit pelasivat aika törkeästi kotiinpäin juuri sinun vahvamies uran aikana, jouduitko itse näiden herrojen välistävetojen uhriksi?
 
Heh heh :D
Haluaisin Boogie hieman kysellä vahvamies urastasi. Minkälainen kuva on jäänyt Ilkka Nummistosta ja Markku Suonenvirrasta? Kyseiset kaverit pelasivat aika törkeästi kotiinpäin juuri sinun vahvamies uran aikana, jouduitko itse näiden herrojen välistävetojen uhriksi?

terve korpikuusi

Nummisto ja Suonenvirta oli vahvamies kisojen KP Ouramo eli kaikki mulle periaate.
 
terve korpikuusi

Nummisto ja Suonenvirta oli vahvamies kisojen KP Ouramo eli kaikki mulle periaate.

:offtopic:
Tämä on ikävä asia. On joskus tullut törmättyä kyseiseen asiaan. Jos et tule KP.n kanssa toimeen, et pärjää kisoissa. On se niin väärin. Monia lahjakkaita " vastarannan kiiskejä" jäänyt lavalta aikoinaan tämän takia pois.
 
Hmm...nänihän se valitettavasti on. Etkös Boogie kisannut tuossa 2000-luvun taitteessa WBF:ssä? Mikä sai sinut siirtymään WBF:ään? Luin vain bodaus-lehdissä missä Ourama tykitti aika karua tekstiä liiton vaihdoksesta. Ettekös jopa saaneet kilpailukiellot "leirin" vaihtamisesta? Mitkä ovat mielipiteesi asiasta näin jälkeenpäin?
 
Hmm...nänihän se valitettavasti on. Etkös Boogie kisannut tuossa 2000-luvun taitteessa WBF:ssä? Mikä sai sinut siirtymään WBF:ään? Luin vain bodaus-lehdissä missä Ourama tykitti aika karua tekstiä liiton vaihdoksesta. Ettekös jopa saaneet kilpailukiellot "leirin" vaihtamisesta? Mitkä ovat mielipiteesi asiasta näin jälkeenpäin?

IFBB ei laittanu ketään ulkomaille kilpailemaan. Minä halusin kilpailla välillä muitakin vastaan kuin aina samoja naamoja vastaan.
Kilpailin myös myöhemmin NABBA:n kisoissa enkä sanut enään kilpailukieltoa.
Jälkeenpäin kuin ajattelee niin se oli tosi törkeetä antaa kilpailukieltoja.
 
Back
Ylös Bottom