BB Boogie Mustonen

Murusta ja Bokista vois tehdä semmoisen hempeän sekstahtavan kuvasetin, jossa egyptiläisten silkkilakanoiden alla tapahtuu jotain, mutta ei katsoja nää mitä. Bokin teltta nousee ja Murusen mansikat ovat valmiita poimittaviksi. Viereen lasi skumppaa ja Bokin naamalle omistava omahyväinen ilme, murun silmät loistamaan kuin tähdet. Kunnon siirappia kansalle!

Kannatusta?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannatetaan jos saat Murun pysymään nauramatta kuvauksen ajan. Boogilla samppakaljaa lasissa. Boge kyllä eläytyy kuvauksiin sillä on vuosien kokemus jopa mainoksista. Kannatetaan.
 
[QUOTE

http://www.savonsanomat.fi/kuntavaalit/varjovaalit/leppavirta/[/QUOTE]

Terve pakkislaiset.

Teidän ansiosta Muru sai hurjasti ääniä varjovaaleissa ja näin ollen Muru tuntemattomana sai hurjasti näkyyvyyttä ennen oikeita vaaleja.

Leppävirran kunnallisvaaleissa Muru pääsi varasijalle. Minä olin oikein tyytyväinen, kun kunnan isät lupailivat jo lautakunta paikkaa vaimolle.

kiitos vielä kerran teille puntin rakastajat.

Treenasin äsken niin kovaa, että vieläkin kädet tärisevät. Treeni on maistunu viimesen kk tosi mukavalle.
 
Terve pitkästä aikaa.

Kävin googlettamassa Jari Boogie Mustonen niin kyllä rävähti vaikka minkälaista sähellystä näytölle ja minä nauroin.....
 
Terve.

Se on nyt se juoppojen juhla aikaa (pikkujoulut)
Voimia kaikille portsareille sinne töihin. Olkaahan viilipyttynä amatöörit on liikenteessä.
Kyllä Obelixjuoma on viisasten juoma tänään sen taas näkee perk...
 
Laitahan boogie välillä joku käsivarren koukistelu kuva kansan ihmeteltäväksi :whip:

OLLOS HYVÄ! Tää ei oo tuore, vuodelta 2000 mikäli oikein muistan...
Emäntä antoi laitaa vain kuvan kesällä tekemästään tilaustyöstä; lasisesta sähkökitarasta..:hyper:
Mutta laitan tähän myös kuvan emännästä ja vauvastamme. Toivottavasti ei tuu sanomista...:eek:
 

Liitteet

  • haba.jpg
    haba.jpg
    65,5 KB · Katsottu: 2 443
  • DSCN3420.JPG
    DSCN3420.JPG
    141 KB · Katsottu: 783
  • kameran kortti 140.jpg
    kameran kortti 140.jpg
    76,5 KB · Katsottu: 1 272
Katos Boogie kuoppaposkisena. Kiva nähdä tollaisia kuvia:hyvä:
Onnea vaan merkkipäivän johdosta. Näkyy mestari tulevan vaan perästä..
Jos tulee sanomista, voi aina vedota siihen että ne kaverit...
 
Back
Ylös Bottom