BB Boogie Mustonen

Terve Remu!

Kyllä olen kova piereskelemään pumppihuoneessa toisten kilpailijoiden kiusaksi... moni kyllä hermostu aivan totaallisesti.

Mistä olet tuon kuullu?

Moi Bogi!

Jostain vaan muistan kuulleeni / lukeneeni että oot tosi kova pamauttelemaan. Piti sitten mestarilta itseltään kysyä. :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt ne vanhat kuhvelit meinoo tuas männä ohi...
KÄYKÄÄPÄS KLIKKAAMASSA ÄÄNENNE MUN EMÄNNÄLLE!!! SUURKIITOS!
Heippa kaikki ystävät!

Nyt sekin ihme on sitten nähty, että meikäläisen emäntä lähti ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin! :dance:
Meillä on täällä Savonsanomissa haamuvaalit, joissa ehdokasta voi äänestää verkossa 1 ÄÄNI/KONE/PÄIVÄ JOKA PUOLELTA SUOMEA ja uutena ehdokkaana Muru (Marjo-Nina Mustonen) tarttis kannatusta myös täältä oman harrastuksemme parista! :rock:

Joten olkaapa kilttejä ja ottakaa äänestämisestä oikein JOKAPÄIVÄINEN PROJEKTI!
http://www.savonsanomat.fi/kuntavaalit/varjovaalit/leppavirta/
Tällä ei sitten ole mitään tekemistä "oikeiden vaalien" kanssa, joten äänestää voi vaikkei Murun puoluetta kannattaisikaan!

Murun vaaliteemat voi lukaista osoitteessa www.keskusta.fi/leppavirta jos jotakuta kiinnostaa enemmänkin...

Mutta ennenkaikkea toivomme teiltä, rakkaat Pakkislaiset, mahdollisimman suurta panostanne...
NYT KAIKKI YHDESSÄ ÄÄNESTÄMÄÄN!!!

(Tämä ilmoitus on Miken luvalla, älkää modet poistako, kiitos!)
t.Boogie ja Muru
 
Mahdoton tehtävä

Sitten kun olen kunnossa. Joku voittaa enemmän SM-mitalleita raskaassasarjassa.

Siinä onkin tavoitetta. Boogie nimittäin voittanut kuusi raskaansarjan Suomenmestaruutta.
Nyt katsottuna aika mahdoton tehtävä jollakin parantaa sitä.
 
Siinä onkin tavoitetta. Boogie nimittäin voittanut kuusi raskaansarjan Suomenmestaruutta.
Nyt katsottuna aika mahdoton tehtävä jollakin parantaa sitä.

Kyllä sieltä joku lahjakas löytyy...
Mahdottomista tehtävistä puheen ollen; Muru on taas ohitettu varjovaaleissa ja ero on jo 50 ääntä!! :itku:
Luulen että paikallinen SDP keskittää ääniään saadakseen johtopaikan, joten apuanne tarvitaan taas!
Käykääpäs taas ahkerasti äänestämässä"podi-politiikan" puolesta!!! :whip:
http://www.savonsanomat.fi/kuntavaalit/varjovaalit/leppavirta/
 
Mitä Boogie on mieltä suomen uudesta ammatti kehonrakentajastamme? Eikö sullekin tarjottu pro cardia, vuosi tais olla 2003?
 
Mitä Boogie on mieltä suomen uudesta ammatti kehonrakentajastamme? Eikö sullekin tarjottu pro cardia, vuosi tais olla 2003?

Kyllä mun mielestä Mentula sopii massojen puolesta ihan hyvin ammattilaiseksi.
Keväällä 2003 olin 7 päivää-lehden Hulk-kisan voittomatkalla Losissa, jonne KPkin tuli ammattilaiskisoja katsomaan (Lisbet Hälöikän ja Riitta Koukkarin kanssa).
KP houkutteli mun syksyllä Moskovassa pidettäviin ammattilaisten GP-kisoihin, lupas maksaa matkat. Myöhemmin kesällä se soitti mulle ja kysyi että "Onko matkakassa kunnossa"?
Eihän mulla persaukisella ollu rahaa sinne lähtä joten täts it...:rolleyes:

ja nyt, ettei tätäki kisaa hävitä; niitä ääniä Murulle! Yks mummo kurvas jo ohi,perk!!:eek:
http://www.savonsanomat.fi/kuntavaalit/varjovaalit/leppavirta/
 
eihän mummot nyt voi ohi vetää. ääni paiskattu 2000 -vuoden portieerikollegan (clone) vaimolle.

Kiitos taicaviitta. Oletko jaksanu treenata entiseen malliin?
Mulla on iskeny kova flunssa... kolme päivää jo jumppaamatta. Tuntuu kuin olis kaikki lihakset lähteny karkuun perk...
 
Kiitos taicaviitta. Oletko jaksanu treenata entiseen malliin?
Mulla on iskeny kova flunssa... kolme päivää jo jumppaamatta. Tuntuu kuin olis kaikki lihakset lähteny karkuun perk...

kyllä tässä koetetaan punnerrella niin paljon kuin mitä vaan vanhat vammat antaa myöten. on tähän hommaan jo niin juurtunut ettei tätä enää lopettaakaan voi, joten pakkohan sitä on jumppailla. hehee, tuo on tuttu ilmiö että pienen tauon koettaessa tuntuu siltä että kaikki lihat karkaa vek. ota muutama rommitoti illalla, kyllä se flunssa siitä taipuu ja pääsee taas malmin pariin. ;)
 
kyllä tässä koetetaan punnerrella niin paljon kuin mitä vaan vanhat vammat antaa myöten. on tähän hommaan jo niin juurtunut ettei tätä enää lopettaakaan voi, joten pakkohan sitä on jumppailla. hehee, tuo on tuttu ilmiö että pienen tauon koettaessa tuntuu siltä että kaikki lihat karkaa vek. ota muutama rommitoti illalla, kyllä se flunssa siitä taipuu ja pääsee taas malmin pariin. ;)

Tänään meinaan pikkasen käydä ottamassa rintaa ja illalla muistan sun neuvot ja otan kannullisen kossua...:wtf:
http://www.savonsanomat.fi/kuntavaalit/varjovaalit/leppavirta/
 
Heippa taas kaikille
Moni teistä alkaa varmaan olla aika kyllästynyt meikäläisen politikointiin täällä punttipalstalla, mutta musta on löytynyt ihan uusi vaihde tän mamman ehdokkuuden myötä!

Muru ollut jo viikon kovassa flunssassa ja kämpässä on ollu ihanan hiljaista viime aikoina ku emännällä lähti lopulta ääni kokonaan...JJES!

Eilen oli sit yhessä kahvilassa vaalitilaisuus, johon Muru ei kuumeessa, äänettömänä kyennyt lähtemään joten minä nohevana vualipiällikkönä lähin taskut kortteja tursuten edustammaan! No, Boogie-showksihan se meni...
Kyllä kylänmiehet ja -naiset kahteli ihmeissään! :eek:

Kansanedustaja Markku Rossi halusi lähteä tilaisuuden lopuksi moikkaamaan Murua kotiimme ennen bussiin kiirehtimistään. Räjähtäneen näköinen ja rohiseva ääninen Muru oli vilpittömän otettu saamastaan "vetoavusta". :dance:
Mutta enemmän Rossi taisi kuitenkin säikähtää autoni sisustusta: banaaninkuoria, lottokouponkeja ja pari killoo Möykyn karvoja...
Minä ku en oo mikkää tuning-karju, heh heh.

Pakkotoisto on kyllä kiitettävästi äänestänyt! ILMAN TEITÄ EI OLTAIS JOHDOSSA!!!! :hyvä:
Mutta tää yks mummo nakertaa nilkkoja koko ajan joten apuja vielä tarvitaan...!!!!!
http://www.savonsanomat.fi/kuntavaalit/varjovaalit/leppavirta/?sort=1&firstname=&lastname=
 
Back
Ylös Bottom