BB Boogie Mustonen

Terve Purtsi

No onhan sitä tullu heiteltyä kaikki mahdollinen mikä käteen tarttuu mm. Heinäseivästä Seinäjoella (Ravien tauolla)
Rautakankea Vieremällä.
Kiekkoa, kuulaa yleisurheilu kisoissa.
Teflonpannua Juankoskella.
Puupölliä Heinävedellä.
Autonrengasta täällä Leppävirralla.

Saapasta olen kokeillu (ei ole sitten tyhmempää lajia kuin kumikengänheitto) Vaihtavat aina kesken kisan heitto suuntaa mistä on myötätuuli. Missään muualla ei ole niin kahjoa porukkaa kumikengänheittoon kuin täällä.... naurattaa. (Ovat kuulemma maailmanmestareita)
Jos työntäsivät edes kuulaa 10m... eivät ole vielä.

Niin ja Leppävirralla heitettiin hirttä voimamieskisoissa 1991. Nykänen voitti lajin muita sijoituksia en muista:dance:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki pakkislaiset äänestämään!!!

Heippa kaikki ystävät!

Nyt sekin ihme on sitten nähty, että meikäläisen emäntä lähti ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin! :dance:
Meillä on täällä Savonsanomissa haamuvaalit, joissa ehdokasta voi äänestää verkossa 1 ÄÄNI/KONE/PÄIVÄ JOKA PUOLELTA SUOMEA ja uutena ehdokkaana Muru (Marjo-Nina Mustonen) tarttis kannatusta myös täältä oman harrastuksemme parista! :rock:

Joten olkaapa kilttejä ja ottakaa äänestämisestä oikein JOKAPÄIVÄINEN PROJEKTI!
http://www.savonsanomat.fi/kuntavaalit/varjovaalit/leppavirta/
Tällä ei sitten ole mitään tekemistä "oikeiden vaalien" kanssa, joten äänestää voi vaikkei Murun puoluetta kannattaisikaan!

Murun vaaliteemat voi lukaista osoitteessa www.keskusta.fi/leppavirta jos jotakuta kiinnostaa enemmänkin...

Mutta ennenkaikkea toivomme teiltä, rakkaat Pakkislaiset, mahdollisimman suurta panostanne...
NYT KAIKKI YHDESSÄ ÄÄNESTÄMÄÄN!!!

(Tämä ilmoitus on Miken luvalla, älkää modet poistako, kiitos!)
t.Boogie ja Muru
 
Heippa kaikki ystävät!

Nyt sekin ihme on sitten nähty, että meikäläisen emäntä lähti ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin! :dance:
Meillä on täällä Savonsanomissa haamuvaalit, joissa ehdokasta voi äänestää verkossa 1 ÄÄNI/KONE/PÄIVÄ JOKA PUOLELTA SUOMEA ja uutena ehdokkaana Muru (Marjo-Nina Mustonen) tarttis kannatusta myös täältä oman harrastuksemme parista! :rock:

Joten olkaapa kilttejä ja ottakaa äänestämisestä oikein JOKAPÄIVÄINEN PROJEKTI!
http://www.savonsanomat.fi/kuntavaalit/varjovaalit/leppavirta/
Tällä ei sitten ole mitään tekemistä "oikeiden vaalien" kanssa, joten äänestää voi vaikkei Murun puoluetta kannattaisikaan!

Murun vaaliteemat voi lukaista osoitteessa www.keskusta.fi/leppavirta jos jotakuta kiinnostaa enemmänkin...
Mutta ennenkaikkea toivomme teiltä, rakkaat Pakkislaiset, mahdollisimman suurta panostanne...
NYT KAIKKI YHDESSÄ ÄÄNESTÄMÄÄN!!!

(Tämä ilmoitus on Miken luvalla, älkää modet poistako, kiitos!)
t.Boogie ja Muru
Täältä yks. Ainoita naisia jonka sanaan luotan.
 
Heippa kaikki ystävät!

Nyt sekin ihme on sitten nähty, että meikäläisen emäntä lähti ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin! :dance:

Hieno juttu, ja hienoa on myös se, että tuolla Savon Sanomien varjovaaleissa voi tosiaan äänestää vaikka joka päivä ja esim. sekä Leppävirralla että Mikkelissä ;)

Tsemppiä vaalityöhön ja toivotaan vilkasta äänestystä niissä ihan virallisissa kuntavaaleissakin.
 
Tuli jo tuossa alkuillasta käytyä antamassa ääni Boogien Murulle.

Myös Mikkelin listoilla kävin varjoäänestämässä, kun siellä sitten varsinaisena vaalipäivänäkin käyn.
 
Mie voin käydä antaa äänen sitten ihan virallisissa vaaleissa. ;)

edit: Leppävirta :piis:

Voi kiitos luottamuksesta! :haart: Murun numero on 63 eli mun syntymävuosi..voitte vaan uskoo miten sempissä mä taikauskosena olen!?!

Emännän koulukaverit ym. ystävät asuvat pääasiassa ulkopaikkakunnilla joten kaikki äänet ovat tosi tarpeen!
Mikään ei olisi mieluisampaa, kuin että tosiaankin äänestäisit Murua ja innostaisit kavereitasikin äänestämään!

Kaikille Savonsanomien varjovaaleissa Murua äänestäneille Pakkislaisille myös sydämellinen kiitoksemme!!! :haart: Jatkakaa aktiivisesti äänestämistä!!
Ensikertalaiselle ehdokkaalle on erittäin tärkeää saada huomiota varjovaaleissa, että vanhat pierutkin heräävät "Mikäs tämä tämmöinen ääniharava on kun en ole kuullutkaan...!?" :lol2:
 
Ajelin ohi Boogilandiasta ja yritin soitella, ois ollu 10kg poronlihaa kyydissä. Täytyy syödä itse kun ei kunnan päättäjille kelpaa.

Täytyy muistaa, että emäntähän on vasta PYRKIMÄSSÄ valtuustoon... ;)
http://www.savonsanomat.fi/kuntavaalit/varjovaalit/leppavirta/
Mikäli oikein muistan niin olin appiukon kanssa tekemässä puita ja puhelin oli jääny kotiin,
eikä Murukaan voinu vastata kun oli itse alakerrassa Ateljeella pitkee päivee...
Harmi, kyllä me sitä poronlihhoo on jo 2 vuotta ootettukkii..:) slurpsis!
 
Täytyy muistaa, että emäntähän on vasta PYRKIMÄSSÄ valtuustoon... ;)
http://www.savonsanomat.fi/kuntavaalit/varjovaalit/leppavirta/
Mikäli oikein muistan niin olin appiukon kanssa tekemässä puita ja puhelin oli jääny kotiin,
eikä Murukaan voinu vastata kun oli itse alakerrassa Ateljeella pitkee päivee...
Harmi, kyllä me sitä poronlihhoo on jo 2 vuotta ootettukkii..:) slurpsis!

Kohtapuolin ajelen luultavasti taas väkeä kentälle vantaalle joten katsotaan sitten.
 
Back
Ylös Bottom