Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
07:50 Tampereen Hermiassa bongattu valkoisella pakkispipolla varustettu miespuolinen taistelija.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arvasin että olit sä! Meinasin ihan sanoakin jotain mut mietin et aika törkeetä olis jotain vikoja hetkiä keskeyttää niin mietin vaan et pitää tänne tulla huutelee :D

No nyt on naamaki tuttu niin voit sit seuraavan kerran nykii hihasta ihan reippaasti :) Mulla ei oo kyl hajuakaa missä kohti sä oot ollu.. oot stalkannu tosi hienovarasesti :D

Hervannassa lukkopainikisoissa näkyi P-pipo. Ja ei, se et ollut sinä Battleaxe. :D

P-pipo tuli tänään vastaan RAMK:lla ruokiksen aikoihin. Semmonen karvanaamanen poju.

Lisää bongauksia. Rukalla pääsiäisen aikaan pari P-pipoista setää. Lupasin käydä tänne mainostamassa.

Lauantaina 24.4. vähän ennen klo 18 Viikin Prismassa pakkispipoinen nainen. Ja Katarina Tunturi.

Eilen, eli 18.5. hieman klo 11 jälkeen, Oulun juna-asemalla bongattu pakkis t-paita miehen yllä. Pasilaan oli menossa, paita sekä mies :D

Tänään Helsingin kalamaratonin tuomaripisteessä bongattu pakkispaita.

Osallistuitko itse maratonille? Lajeja? ;) (Pakkispaitainen en ollut minä, kunhan uteliaisuuttani kysyn)

Sininen Pakkispaita bongattu tänään perheenisän yllä Kontulankaaren R-kiskan kohdalla. Joko ne tännekin ovat levittäytyneet? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom