Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
07:50 Tampereen Hermiassa bongattu valkoisella pakkispipolla varustettu miespuolinen taistelija.

Arvasin että olit sä! Meinasin ihan sanoakin jotain mut mietin et aika törkeetä olis jotain vikoja hetkiä keskeyttää niin mietin vaan et pitää tänne tulla huutelee :D

No nyt on naamaki tuttu niin voit sit seuraavan kerran nykii hihasta ihan reippaasti :) Mulla ei oo kyl hajuakaa missä kohti sä oot ollu.. oot stalkannu tosi hienovarasesti :D

Hervannassa lukkopainikisoissa näkyi P-pipo. Ja ei, se et ollut sinä Battleaxe. :D

P-pipo tuli tänään vastaan RAMK:lla ruokiksen aikoihin. Semmonen karvanaamanen poju.

Lisää bongauksia. Rukalla pääsiäisen aikaan pari P-pipoista setää. Lupasin käydä tänne mainostamassa.

Lauantaina 24.4. vähän ennen klo 18 Viikin Prismassa pakkispipoinen nainen. Ja Katarina Tunturi.

Eilen, eli 18.5. hieman klo 11 jälkeen, Oulun juna-asemalla bongattu pakkis t-paita miehen yllä. Pasilaan oli menossa, paita sekä mies :D

Tänään Helsingin kalamaratonin tuomaripisteessä bongattu pakkispaita.

Osallistuitko itse maratonille? Lajeja? ;) (Pakkispaitainen en ollut minä, kunhan uteliaisuuttani kysyn)

Sininen Pakkispaita bongattu tänään perheenisän yllä Kontulankaaren R-kiskan kohdalla. Joko ne tännekin ovat levittäytyneet? ;)

Back
Ylös Bottom