Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kalajoki.. Näyttääpi asuvan tuossa naapurissa.. En oo ennen huomannu, tyttöystävä huomautti... On kuulemma monesti menny meidän ohi, ite en oo huomannu mitään :D Samanlaiset tapout housutki löyty ku multa :D

Ouluhallilla bongattu tänään jopa kaksi pakkishupparia, toinen oli nainen, toinen mies :)

Itsellä tuli käytyä parin joukkuekaverin kanssa tänään Ouluhallilla ja tuli huomattua miksi käyn mieluiten aamusta ja yksistään salilla; a) on tilaa ja b) yksistään saa paremman treenin aikaiseksi, kun muuten menee kaverin kanssa touhu hössöttämiseksi. Itse bongasin myös tämän kyseessä olevan mieshenkilön, mutta en saanut.moikattua, kun oli jutut kesken kavereitten kanssa.

Itsellä tuli käytyä parin joukkuekaverin kanssa tänään Ouluhallilla ja tuli huomattua miksi käyn mieluiten aamusta ja yksistään salilla; a) on tilaa ja b) yksistään saa paremman treenin aikaiseksi, kun muuten menee kaverin kanssa touhu hössöttämiseksi. Itse bongasin myös tämän kyseessä olevan mieshenkilön, mutta en saanut.moikattua, kun oli jutut kesken kavereitten kanssa.

Bongasin kans. Itse olin se mysteerimieshenkilö pakkishupparissa. Oli harvinaisen täysi sali, normaalisti pääsee tekee sitä mitä aiko samantien, mutta tällä kertaa piti ootella.

Leppävaaran Fressillä bongattu tänään iltapäivällä musta pakkispaita & pipo - Syyllisellä roteva olemus, musta-valko-harmaat Gaspin bögät ja olkapääjumpalla näkyi kaveri olevan..

P-pipo bongattu Mikkelin Anttilassa tänään tuossa puolen päivän jälkeen.

Pakkopipo havaittu, Lpr Syke keskusta, about vähän vaille 9, soutulaitteilla. Kikateltiin siinä yhen toisen tytön kanssa, että kukahan toi on :D

Bongattu musta pakkishuppari sarjassa Alamaailma jonkun torpedon päällä 5 min. sitten:D

Juuri äskettäin bongasin Pakkispaidan tv1 Alamaailman 3 osa.
Kaljupäinen herrasmies pistooli kädessä ja takin alta punainen P pilkotti... :)
Löytyy kai yle areenasta kyseinen jakso?

E: myöhässä...
Sent from my SGS

Bongattu musta pakkishuppari sarjassa Alamaailma jonkun torpedon päällä 5 min. sitten:D

Juuri äskettäin bongasin Pakkispaidan tv1 Alamaailman 3 osa.
Kaljupäinen herrasmies pistooli kädessä ja takin alta punainen P pilkotti... :)
Löytyy kai yle areenasta kyseinen jakso?

E: myöhässä...
Sent from my SGS

hep :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom